Mazda 3: maskování ubývá (spy photos)

30 komentářů

majkicz
11. září • 8:59

Si jen dovolim doplnit, ze Mazda3 se ma stat nejvetsim autem ve sve tride, ma byt dokonce vetsi nez BMW3. A to vse pri zachovani puvodni hmotnosti nynejsi Mazdy3 B-]

Ivan
11. září • 14:28

A bude i kombik?

majkicz
11. září • 14:41

Bohuzel ne. Aspon teda neni zadna takova info k uvedeni nove M3 na trh v breznu 2009.

bzony
23. května • 18:43

Mam soucasnou 3, ale jestli neudelaji neco s temi motory, tak bude taky posledni. Chtelo by to vice kroutaku od spoda nejaky turbo benzin by mi urcite nevadil ;-)

majkicz
23. května • 18:46

Turbobenzin mas v MPSce :-P, motory budou prepracovany, vsechny dostanou sestistupnovou prevodovku, snizi se spotreba i emise a zvysi se o par koniku vykon.
Vice na www.mazdaklub.cz

Bodik
11. září • 19:17

Když má Mazdu 3, tak může pro info rovnou na www.mazda3.cz :-PA odspodu to táhne - mám 3 v dieslu. Mě jen vadí turbo efekt... :-/

Anonymizovaný
24. května • 8:52

Len aby ta 6tka bola dialnicna, inac moc k uspore paliva nepride. V poslednej dobe som jazdil s dvoma autami co mali 6tku a na dialnici tocili na 6tke +- to iste co ja s Trojkou na 5ke.

Sedvo
11. září • 8:08

Pokud použijí podobné odstupňování jak v nové 6-tce, tak by to mělo být bez problémů.Pro příklad - M6 v naftě při 130 km/h točí cca 2100 rpm, což je brutální a odpovídá tomu spotřeba cca 5,5 l/100 km.
Vím to, jelikož to auto vlastním.

Pantani
11. září • 11:46

Tak to doufám, že ne!!
Odstupňování převodů v nové M6 benzín je debilní: trojka končí někde okolo 110 a šestka není nic do rychla - je taky krátká, takže doufám, že stejný odstupňování nebude, jinak je to na hovno.
[ozkoušeno na Mazda 6 2.5 benzín]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anonymizovaný
11. září • 12:59

Ved to prave chceme, aby 6tke bola dialnicny prevod. Dost mi leze na nervy ked na dialnici huci auto na 4500ot a zere 9litrov ked tu istu pracu by mohol spravit pri nizsich otackach.

Pantani
11. září • 13:44

tak to zkusím ještě jednou: šestka v M6 je krátká, takže točí HODNĚ OTÁČEK! Takže žádná super klidná jízda se nekoná. Trojka u M6 je taky krátká, takže se hůř předjíždí = převody jsou na hovno

bzony
23. května • 19:15

Aby to snizeni spotreby nebylo jen diky 6st. prevodovce a zvyseny vykon o 3-5 kw me taky nevtrhne.
Nova 6 se mi mooc libi, ale nechapu proc ma tak spatne dynamicke parametry. 2.0 ma z 0-100 za nejakych 10,3. To se mi zda docela hodne, kdyz vezmu v uvahu, ze soucasny model je mirne vykonejsi a lehci nez predchozi generace.
I novy Superb s 1,4 92kw by to mel delat za 10,5. Plus nejakych 200Nm od 1500-4000ot oproti Mazdackym 186Nm v 4500ot.Mit podobny motor v 3, tak se asi roztrham blahem. :-))

majkicz
23. května • 19:24

Honba za zrychlenim z 0-100 se mi zda dost ujeta. Co se tyce toho, ze se mazda nehrne do preplnovanych motoru je jednoduche, v prve rade ji jde o spolehlivost (kterou jsou Mazdi motory takrka legendarni).
A porad ti rikam, v M3 muzes mit 2.3 DISI. Mel jsem moznost ho vyzkouset v CX-7 a je to bomba, kdykoliv slapnes na plyn, ten motor "vystreli" tohle SUV radne dopredu a posadi te do sedacek (v ramci moznosti) :-D

bzony
23. května • 20:26

Ja vim. Pro me, taky neni zrychleni 0-100 smerodatne, ale kdyz vyrobci neudavaji pruzne zrychleni na jednotlive stupne, tak mi nic jineho nezbyva. Samozdrejme jeste koukam na ty Nm jak jsem psal vyse.
Kdyz Mazda dokaze vyrobit spolehlivy motor 2.3 DISI tak proc neudela 1.2 DISI s polovicnim vykonem. Me by to stacilo :-) Nepotrebuji pres 200koni

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majkicz
23. května • 20:31

V Mazda2 MPS ma byt preplnovana 1.5 se 180koniky, kdo vi, mozna se dostane i do M3 :-)

bzony
23. května • 20:37

please :-P

tofi
23. května • 10:11

Nevite nekdo prosim, zda nova Mazda3 bude mit opet shodny podvozek s Fordem Focus jako tomu je u soucastne generace ?

majkicz
23. května • 10:26

Ne, nova Mazda3 bude mit podvozek Fordu Focus dalsi generace (tzv. platforma C1), takze stejny pripad jako u Mazdy2. Nejdrive dostane podvozek Mazda (2,3), pak Ford (Fiesta, dalsi Focus)

Kuba2k
24. května • 13:09

Nova Fiesta je opravdu na platforme z M2, kterou vyvijela Mazda. Nova M3 bude mit podvozek z Focusu, prvni model ktery na nove platforme (resp. nejnovejsi verzi) vyjede bude opet C-MAX.

miso 
23. května • 10:52

aktualna mazda3 je velmi pekne auto, dufam ze to neposeruB-]

delph
23. května • 18:13

myslím, že designeři mazdy svojí práci umí opravdu špičkově a posledních několik let předváděli koncepty i výsledná auta taková že z exteriérového designu se jim nedalo vytknout nic

majkicz
23. května • 18:36

Moje rec B-], Hakaze, Nagare, Sassou a predevsim spickovy Furai...nemluve o CX-7, nove M6 ci M2:-)

Pepa
23. května • 15:07

Proč bys to měl posrat ??? Ty na ní makáš ? :-D:-D

miso 
23. května • 18:21

to nie, ale ked vidim mazdu2 ako jej tie predne svetla tahaju az kamsi ku dveram a nevyraznu prednu masku....dufam ze 3ka dopadne lepsie;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majkicz
23. května • 18:34

Mazde neslo u Dvojky o vyraznost (tu si muzes dokoupit diky SAP paketu), ale eleganci, coz splnila naprosto spickove:-))

miso 
23. května • 21:49

mazda 2 elegantna? nieje vyslovene hnusna ale skor mi pripomina nejaky japonsky xicht ako auto, cela natiahnuta a sikma....mazda 3 a mazda 6 minulej generacie boli najkrajsie mazdy...

majkicz
23. května • 21:51

Nastesti design je vec ciste subjektivni, ze? :-P

majkicz
23. května • 9:41

No ono nakonec aby tohle nebyla jen ciste verze pro USA, protoze treba nova M6 pro USA je designove odlisna od zbytku sveta...

Arnie J
23. května • 10:27

No u šestky to odlišení US verze bylo asi nutné, protože prodeje minulé generace tam nešly tak dobře, jako v případě trojky. Trojka, zdá se, byla dostatečně univerzální a se stejným designem šla dobře v Evropě i v zámoří. Když jsem byl v Montrealu, tak to bylo snad každé třetí auto na ulici :)

Kankunen
23. května • 7:51

Mnohem líp by se v reklamách četlo, že motory budou zcela přepracované a přepsaly se papíry s výkonem. Snad bude i kombík.

Doporučujeme

Články odjinud