Mazda 3: maskování ubývá (spy photos)

Kankunen  |  23. 05. 2008 07:51

Mnohem líp by se v reklamách četlo, že motory budou zcela přepracované a přepsaly se papíry s výkonem. Snad bude i kombík.

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 09:41

No ono nakonec aby tohle nebyla jen ciste verze pro USA, protoze treba nova M6 pro USA je designove odlisna od zbytku sveta...

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  23. 05. 2008 10:27

No u šestky to odlišení US verze bylo asi nutné, protože prodeje minulé generace tam nešly tak dobře, jako v případě trojky. Trojka, zdá se, byla dostatečně univerzální a se stejným designem šla dobře v Evropě i v zámoří. Když jsem byl v Montrealu, tak to bylo snad každé třetí auto na ulici :)

Odpovědět  |   | 
tofi  |  23. 05. 2008 10:11

Nevite nekdo prosim, zda nova Mazda3 bude mit opet shodny podvozek s Fordem Focus jako tomu je u soucastne generace ?

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 10:26

Ne, nova Mazda3 bude mit podvozek Fordu Focus dalsi generace (tzv. platforma C1), takze stejny pripad jako u Mazdy2. Nejdrive dostane podvozek Mazda (2,3), pak Ford (Fiesta, dalsi Focus)

Odpovědět  |   | 

aktualna mazda3 je velmi pekne auto, dufam ze to neposeru

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  23. 05. 2008 15:07

Proč bys to měl posrat ??? Ty na ní makáš ?

Odpovědět  |   | 

to nie, ale ked vidim mazdu2 ako jej tie predne svetla tahaju az kamsi ku dveram a nevyraznu prednu masku....dufam ze 3ka dopadne lepsie

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 18:34

Mazde neslo u Dvojky o vyraznost (tu si muzes dokoupit diky SAP paketu), ale eleganci, coz splnila naprosto spickove

Odpovědět  |   | 

mazda 2 elegantna? nieje vyslovene hnusna ale skor mi pripomina nejaky japonsky xicht ako auto, cela natiahnuta a sikma....mazda 3 a mazda 6 minulej generacie boli najkrajsie mazdy...

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 21:51

Nastesti design je vec ciste subjektivni, ze?

Odpovědět  |   | 
delph  |  23. 05. 2008 18:13

myslím, že designeři mazdy svojí práci umí opravdu špičkově a posledních několik let předváděli koncepty i výsledná auta taková že z exteriérového designu se jim nedalo vytknout nic

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 18:36

Moje rec , Hakaze, Nagare, Sassou a predevsim spickovy Furai...nemluve o CX-7, nove M6 ci M2

Odpovědět  |   | 
Kuba2k  |  24. 05. 2008 13:09

Nova Fiesta je opravdu na platforme z M2, kterou vyvijela Mazda. Nova M3 bude mit podvozek z Focusu, prvni model ktery na nove platforme (resp. nejnovejsi verzi) vyjede bude opet C-MAX.

Odpovědět  |   | 
bzony  |  23. 05. 2008 18:43

Mam soucasnou 3, ale jestli neudelaji neco s temi motory, tak bude taky posledni. Chtelo by to vice kroutaku od spoda nejaky turbo benzin by mi urcite nevadil

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 18:46

Turbobenzin mas v MPSce , motory budou prepracovany, vsechny dostanou sestistupnovou prevodovku, snizi se spotreba i emise a zvysi se o par koniku vykon.
Vice na www.mazdaklub.cz

Odpovědět  |   | 
bzony  |  23. 05. 2008 19:15

Aby to snizeni spotreby nebylo jen diky 6st. prevodovce a zvyseny vykon o 3-5 kw me taky nevtrhne.
Nova 6 se mi mooc libi, ale nechapu proc ma tak spatne dynamicke parametry. 2.0 ma z 0-100 za nejakych 10,3. To se mi zda docela hodne, kdyz vezmu v uvahu, ze soucasny model je mirne vykonejsi a lehci nez predchozi generace.
I novy Superb s 1,4 92kw by to mel delat za 10,5. Plus nejakych 200Nm od 1500-4000ot oproti Mazdackym 186Nm v 4500ot.

Mit podobny motor v 3, tak se asi roztrham blahem.

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 19:24

Honba za zrychlenim z 0-100 se mi zda dost ujeta. Co se tyce toho, ze se mazda nehrne do preplnovanych motoru je jednoduche, v prve rade ji jde o spolehlivost (kterou jsou Mazdi motory takrka legendarni).
A porad ti rikam, v M3 muzes mit 2.3 DISI. Mel jsem moznost ho vyzkouset v CX-7 a je to bomba, kdykoliv slapnes na plyn, ten motor "vystreli" tohle SUV radne dopredu a posadi te do sedacek (v ramci moznosti)

Odpovědět  |   | 
bzony  |  23. 05. 2008 20:26

Ja vim. Pro me, taky neni zrychleni 0-100 smerodatne, ale kdyz vyrobci neudavaji pruzne zrychleni na jednotlive stupne, tak mi nic jineho nezbyva. Samozdrejme jeste koukam na ty Nm jak jsem psal vyse.
Kdyz Mazda dokaze vyrobit spolehlivy motor 2.3 DISI tak proc neudela 1.2 DISI s polovicnim vykonem. Me by to stacilo Nepotrebuji pres 200koni

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  23. 05. 2008 20:31

V Mazda2 MPS ma byt preplnovana 1.5 se 180koniky, kdo vi, mozna se dostane i do M3

Odpovědět  |   | 
bzony  |  23. 05. 2008 20:37

please

Odpovědět  |   | 

Len aby ta 6tka bola dialnicna, inac moc k uspore paliva nepride. V poslednej dobe som jazdil s dvoma autami co mali 6tku a na dialnici tocili na 6tke +- to iste co ja s Trojkou na 5ke.

- [b]When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.[/b] | - [b]Being happy insn't having everything in your life be perfect.[/b]

Odpovědět  |   | 
Sedvo  |  11. 09. 2008 08:08

Pokud použijí podobné odstupňování jak v nové 6-tce, tak by to mělo být bez problémů.

Pro příklad - M6 v naftě při 130 km/h točí cca 2100 rpm, což je brutální a odpovídá tomu spotřeba cca 5,5 l/100 km.
Vím to, jelikož to auto vlastním.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 09. 2008 11:46

Tak to doufám, že ne!!
Odstupňování převodů v nové M6 benzín je debilní: trojka končí někde okolo 110 a šestka není nic do rychla - je taky krátká, takže doufám, že stejný odstupňování nebude, jinak je to na hovno.
[ozkoušeno na Mazda 6 2.5 benzín]

Odpovědět  |   | 

Ved to prave chceme, aby 6tke bola dialnicny prevod. Dost mi leze na nervy ked na dialnici huci auto na 4500ot a zere 9litrov ked tu istu pracu by mohol spravit pri nizsich otackach.

- [b]When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.[/b] | - [b]Being happy insn't having everything in your life be perfect.[/b]

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  11. 09. 2008 13:44

tak to zkusím ještě jednou: šestka v M6 je krátká, takže točí HODNĚ OTÁČEK! Takže žádná super klidná jízda se nekoná. Trojka u M6 je taky krátká, takže se hůř předjíždí = převody jsou na hovno

Odpovědět  |   | 
Bodik  |  11. 09. 2008 19:17

Když má Mazdu 3, tak může pro info rovnou na www.mazda3.cz

A odspodu to táhne - mám 3 v dieslu. Mě jen vadí turbo efekt...

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  11. 09. 2008 08:59

Si jen dovolim doplnit, ze Mazda3 se ma stat nejvetsim autem ve sve tride, ma byt dokonce vetsi nez BMW3. A to vse pri zachovani puvodni hmotnosti nynejsi Mazdy3

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  11. 09. 2008 14:28

A bude i kombik?

Odpovědět  |   | 
majkicz  |  11. 09. 2008 14:41

Bohuzel ne. Aspon teda neni zadna takova info k uvedeni nove M3 na trh v breznu 2009.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

dnes | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 39 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

včera | | 196 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A