Mazda 3 jako ostrý hatchback? Automobilka to prý nakonec opravdu zvažuje

ACE  |  12. 04. 2019 13:08

Sem s ním....

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 04. 2019 14:08

Ne, pro Evropu. Soudruzi v Bruselu a ekoteroristé chtějí zachránit planetu, zatím co ostatní si ji užívají....
Beppu said there was keen interest from “most developed countries”, including the US, Japan and Australia.
But it’s CO2 that is one of the biggest challenges for a hot 3, something that could challenge its European viability. The forced induction 2.5-litre engine is not currently sold in the region, and may not meet the efficiency requirements to do so.

Výkon také nic moc, když ho porovnáme s poslední M3 MPS s 260k a 380 Nm.

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 04. 2019 16:24

Vidíte...a hned to jeden ekoterorista palečkuje...magor...

Odpovědět  |   | 
Blofeld  |  12. 04. 2019 23:01

To je problem Mazdy, ze neni schopna v EU prodat motor plnici emisni normy se ziskem. Vsechny automobilky, co to v nizsi stredni v EU mysli vazne, takovy motor v nabidce samozrejme maji.
Podle teto logiky by pak muselo Audi a MB pachat ekonomickou sebevrazdu, kdyz v SRN momentalne nabizeji RS3, resp. A35, tedy modely s vyrazne vyssim vykonem nez ten motor od Mazdy, za podminek, jake nabizeji.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 04. 2019 15:42

nech sem daju 2,5t 250koni a awd .. ako volakedy pri mazde 6 mps to bola parada

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  12. 04. 2019 16:43

Jsou to kecy, nic takovýho nebude. To, že to nějakej Japončík řekne, že by si to uměl představit, nic neznamená krom toho, že by si to uměl představit. A ten 2.5T by do toho stejně nedali, protože by jim nevyšly flotilový emise. Smůla, zapomeňte všichni na to.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 21:35

A podle tebe Mazda stojí a padá s EU, že píšeš, že by nevyšly flotilové emise? Raději se podívej, co se od kterýchkoliv automobilek prodává mimo EU a co v EU. Měl jsi napsat, že v EU na to musíme zapomenout, ale ne, že to Mazda nevyrobí a nebude prodávat.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 04. 2019 10:10

OK, opravuju se. Jsou to kecy, jenom plky nějakýho Japončíka, kterej má bujnou představivost. Lhostejno z jakýho důvodu, ale vyrábět se to nebude bez ohledu na to, co si tady všichni naivně přejete.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 04. 2019 16:55

Mazda a ostrý hatchback... už jsem se dlouho tak nezasmál.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 04. 2019 17:10

323 turbo awd by som hocikedy zobral skor ako tieto nase ostre hatchbacky s prednym pohonom

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 21:37

Není nad auta se slovem sport v názvu a motorem 1.0 tsi.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 12:55

Podstatné je, že vedle toho motoru 1.0 TSI nabízí koncern 16válec, 12válce, 10válce, 8válce, 6válce, 5válce v nesčetně variantách a modifikacích, takže si každý vybere. Mazda nabízí leda tak houno, na vrcholu má upocené 4válce. V benalu s legračním výkonem 250 koní a v dieselu s ještě legračnějšími 180 koňmi takže nestíhá ani na konkurenční čtyřhrnky a nad nimi nemá vůbec nic, jenom holé ruce.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 04. 2019 16:33

Jejich motory v tom jejich omezeným výběru jsou zase zajímavý něčím jiným, ale je pravda, že motory prostě nemá, auta s nima jsou pomalý a definitivně to zabíjej jejich automatický převodovky, který z toho mála co to nabízí zase jen uberou. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 16:59

No zajímavý, čtyřválec je tuctové mainstreamové řešení na kterém zajímavého není vůbec nic bez ohledu jestli je to čtyřválec od Mazdy nebo od někoho jiného. Mazda to navíc korunuje tím, že neumí ani ten čtyřválec postavit s nějakým alespoň trochu konkurenceschopným výkonem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 17:18

A nabízí je i v nižší střední třídě mimo prémii, kde si to nechá hodně dobře zaplatit? Napsat tuhle upatlanou blbost ti dalo jistě hodně práce.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 18:49

Proč vylučuješ prémii? Jenom proto, že jí Mazda uměla (Xedos), ale dokonale ji pohřbila? Jasně, že za více válců než 4 si musí zákazník pořádně připlatit, za kvalitu se platí, tak už to na světě chodí. Výrobci co více válců než 4 neumí nabídnout se holt musí smířit s pozicí tuctového, ničím nezajímavého výrobce, kterému zákazník platí jen nejnutnější almužnu, protože takových je na každém roku deset.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 19:39

A ve kterých osobních autech VW, případně u jiných automobilek, srovnatelných s Mazdou, je více válců, než čtyři? Mám ti tady vyjmenovat další automobilky, které to nemají? Cenu za více válců sem netahej, stačí se podívat na Audi s tím 1,0 tsi a co za to chtějí.
Prémii vylučuji proto, že porovnávám porovnatelné a nebudu nesmyslně na kohokoliv kálet, když si nevidím na špičku nosu, tak jako ty. Mazda nebyla nikdy prémiová automobilka a zavčas si to uvědomila. VW se také pokusil udělat prémii a jak dopadl.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 20:26

V osobních autech VW, Fordu, Hondy, Nissanu a dalších běžných automobilek jsou 5 válce, 6válce i 8 válce (americké Accordy, Passaty, Fusiony, Atlasy, řada Jeepů, NSX, Pilot, Pathfinder, Touareg a desítky dalších, seznam je dlouhý jak Lovosice).

VW se nepokusil, VW udělal prémii v podobě Audi a dopadl skvěle. Mazda s Xedosem skončila tak jak skončila.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 22:07

Mazda 3 má konkurenci Focus, Golf, Civic, Megane... Který z nich má více válců, než 4? Není ti hloupé psát opět o něčem jiném? Víš, co to je porovnatelný model? Článek je o Mazdě 3, celkem se dalo čekat, že to nechápeš.

VW udělal Audi? A já doteď myslel, že koupil Audi v polovině šedesátých let, a že Audi je starší než Volkswagen.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 07:51

No vidíš a Golf, Focus, Megane nebo Civic umí ostrý HH a Mazda neumí.

Myslet znamená houno vědět, když VW koupil Audi, což bylo po WWWII několik rozbombardovaných továrenských hal, trocha historie a výroba předválečných DKWek (ve východním bloku se z Audi vyvinul Trabant, v západním bloku Audi bouchalo předválečný dvoutaktní model DKW až do převzetí VW), tak to byla zcela bezcenná automobilka.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 04. 2019 10:40

Co to má společného s počtem válců? Plácáš, co ti slina na jazyk přinese, a když jeden důvod nevyjde, najdeš si nějaký jiný, nesmyslný, co s tím nemá nic společného. A když tady píši článek, že možná bude ostrá Mazda 3, tak ty to popíráš a potom napíšeš, že to neumí. Ty jsi součásti automobilky Mazda, že jsi schopen tyhle informace poskytovat?
V nedávné minulosti byla trochu ostřejší Mazda 3 MPS. Když se automobilka rozhodne, že to dělat nechce, neznamená to, že to neumí, ale třeba, že o to nebyl až takový zájem. Tomu se říká ekonomické důvody.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 12:17

Ty si tomu říkej jak chceš, já tomu říkám neschopnost.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 13:07

Mazda je firma racionálně uvažující a cílící na řidiče co vyhledávají vlastnosti, rozhodně necílí na zákazníky jako ty, co mají na ní požadavky, které jsou pro ně ve světě kde je maximálka do 130 zcela nevýhodné. A jak tomu říkáš ty je asi úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 19:59

Jasně a proto blouzní o HH.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 23:00

Mazda? Nebo jeden jejich člověk a tisíce novinářů??? 😀😀😀 A pak jsou tu tací co maj bobky že opět zesměšní mnohou konkurenci, viď 😉

Odpovědět  |   | 
...  |  16. 04. 2019 15:16

Ve které hondě tluče pětiválec? To by mě vcelku zajímalo co já vím, tak Hondy dělají převážně 4válce a 6 válce, to ošklivý lichý číslo jsem tam ještě neviděl :O navíc mě se obecně v autech nelíbí tří a pětiválcový motory...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 04. 2019 20:04

Zelí, to že jsi hlupák a absolutně nevzdělatelný, to jsi opakovaně už v Autorevue předvedl (a stále předvádíš).
Dpolním jen pár odkazů:
https://www2.mazda.com/en/next-generation/...
https://www2.mazda.com/en/next-generation/prodcu... ...
https://www.mazda.co.jp/...
https://www.mazda.co.jp/cars/roadster-rf/...
https://www.mazda.cz/modely/mazda-mx-5-rf/...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mazda...

Pokud bys neměl prázdnou hlavu a něco o Mazdě věděl (něco si alespoň něco přečetl) a měl zkušenosti s jejími produkty, tak by ses vůbec "dlouho nesmál". O tom, že Mazda dokáže vyrobit "ostrý hatchback", o tom vůbec nepochybuji a nepochybuje o tom ani nikdo, kdo má "všech pět pohromadě". (Ani nemusí mít osobní zkušenosti s Mazdou, stačí jen umět číst a rozumět obsahu přečteného textu, což ty Zelí nedokážeš.).

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 04. 2019 18:27

... aby to nebylo 1.5 + 100kW elektromotor ...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 21:04

Předokolka nebo čtyřkolka, auto uplně k hovnu, resp. auto pro degény, ještě že existuje BMW M, ale pro 99% rádoby řidičů to bude dobrý.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  14. 04. 2019 06:30

Pán je asi debil.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 21:27

Předokolka nebo čtyřkolka, auto uplně k hovnu, resp. auto pro degény, ještě že existuje BMW M, ale pro 99% rádoby řidičů to bude dobrý.

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  14. 04. 2019 07:28

Mazda ! Jiné auto bych si už nkoupil měl jsem superba Audi A 6 obojí nové ale až jsem se svezl s Mazdou CX5 Revoluition tak jsem si ji hned obědnal to radost s jízdy až jdou někam WW.Mercedesy.BNV atd! Žena prodala své dva roky staré auto a koupila si Mazdu také !Mazda to je radost s jízdy jiné auto už bych nekoupil!!

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  14. 04. 2019 07:28

Mazda ! Jiné auto bych si už nkoupil měl jsem superba Audi A 6 obojí nové ale až jsem se svezl s Mazdou CX5 Revoluition tak jsem si ji hned obědnal to radost s jízdy až jdou někam WW.Mercedesy.BNV atd! Žena prodala své dva roky staré auto a koupila si Mazdu také !Mazda to je radost s jízdy jiné auto už bych nekoupil!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 237 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A