Mazda 3 jako ostrý hatchback? Automobilka to prý nakonec opravdu zvažuje

ACE  |  12. 04. 2019 13:08

Sem s ním....

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 04. 2019 14:08

Ne, pro Evropu. Soudruzi v Bruselu a ekoteroristé chtějí zachránit planetu, zatím co ostatní si ji užívají....
Beppu said there was keen interest from “most developed countries”, including the US, Japan and Australia.
But it’s CO2 that is one of the biggest challenges for a hot 3, something that could challenge its European viability. The forced induction 2.5-litre engine is not currently sold in the region, and may not meet the efficiency requirements to do so.

Výkon také nic moc, když ho porovnáme s poslední M3 MPS s 260k a 380 Nm.

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 04. 2019 16:24

Vidíte...a hned to jeden ekoterorista palečkuje...magor...

Odpovědět  |   | 
Blofeld  |  12. 04. 2019 23:01

To je problem Mazdy, ze neni schopna v EU prodat motor plnici emisni normy se ziskem. Vsechny automobilky, co to v nizsi stredni v EU mysli vazne, takovy motor v nabidce samozrejme maji.
Podle teto logiky by pak muselo Audi a MB pachat ekonomickou sebevrazdu, kdyz v SRN momentalne nabizeji RS3, resp. A35, tedy modely s vyrazne vyssim vykonem nez ten motor od Mazdy, za podminek, jake nabizeji.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 04. 2019 15:42

nech sem daju 2,5t 250koni a awd .. ako volakedy pri mazde 6 mps to bola parada

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  12. 04. 2019 16:43

Jsou to kecy, nic takovýho nebude. To, že to nějakej Japončík řekne, že by si to uměl představit, nic neznamená krom toho, že by si to uměl představit. A ten 2.5T by do toho stejně nedali, protože by jim nevyšly flotilový emise. Smůla, zapomeňte všichni na to.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 21:35

A podle tebe Mazda stojí a padá s EU, že píšeš, že by nevyšly flotilové emise? Raději se podívej, co se od kterýchkoliv automobilek prodává mimo EU a co v EU. Měl jsi napsat, že v EU na to musíme zapomenout, ale ne, že to Mazda nevyrobí a nebude prodávat.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 04. 2019 10:10

OK, opravuju se. Jsou to kecy, jenom plky nějakýho Japončíka, kterej má bujnou představivost. Lhostejno z jakýho důvodu, ale vyrábět se to nebude bez ohledu na to, co si tady všichni naivně přejete.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 04. 2019 16:55

Mazda a ostrý hatchback... už jsem se dlouho tak nezasmál.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 04. 2019 17:10

323 turbo awd by som hocikedy zobral skor ako tieto nase ostre hatchbacky s prednym pohonom

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 21:37

Není nad auta se slovem sport v názvu a motorem 1.0 tsi.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 12:55

Podstatné je, že vedle toho motoru 1.0 TSI nabízí koncern 16válec, 12válce, 10válce, 8válce, 6válce, 5válce v nesčetně variantách a modifikacích, takže si každý vybere. Mazda nabízí leda tak houno, na vrcholu má upocené 4válce. V benalu s legračním výkonem 250 koní a v dieselu s ještě legračnějšími 180 koňmi takže nestíhá ani na konkurenční čtyřhrnky a nad nimi nemá vůbec nic, jenom holé ruce.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 04. 2019 16:33

Jejich motory v tom jejich omezeným výběru jsou zase zajímavý něčím jiným, ale je pravda, že motory prostě nemá, auta s nima jsou pomalý a definitivně to zabíjej jejich automatický převodovky, který z toho mála co to nabízí zase jen uberou. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 16:59

No zajímavý, čtyřválec je tuctové mainstreamové řešení na kterém zajímavého není vůbec nic bez ohledu jestli je to čtyřválec od Mazdy nebo od někoho jiného. Mazda to navíc korunuje tím, že neumí ani ten čtyřválec postavit s nějakým alespoň trochu konkurenceschopným výkonem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 17:18

A nabízí je i v nižší střední třídě mimo prémii, kde si to nechá hodně dobře zaplatit? Napsat tuhle upatlanou blbost ti dalo jistě hodně práce.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 18:49

Proč vylučuješ prémii? Jenom proto, že jí Mazda uměla (Xedos), ale dokonale ji pohřbila? Jasně, že za více válců než 4 si musí zákazník pořádně připlatit, za kvalitu se platí, tak už to na světě chodí. Výrobci co více válců než 4 neumí nabídnout se holt musí smířit s pozicí tuctového, ničím nezajímavého výrobce, kterému zákazník platí jen nejnutnější almužnu, protože takových je na každém roku deset.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 19:39

A ve kterých osobních autech VW, případně u jiných automobilek, srovnatelných s Mazdou, je více válců, než čtyři? Mám ti tady vyjmenovat další automobilky, které to nemají? Cenu za více válců sem netahej, stačí se podívat na Audi s tím 1,0 tsi a co za to chtějí.
Prémii vylučuji proto, že porovnávám porovnatelné a nebudu nesmyslně na kohokoliv kálet, když si nevidím na špičku nosu, tak jako ty. Mazda nebyla nikdy prémiová automobilka a zavčas si to uvědomila. VW se také pokusil udělat prémii a jak dopadl.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 20:26

V osobních autech VW, Fordu, Hondy, Nissanu a dalších běžných automobilek jsou 5 válce, 6válce i 8 válce (americké Accordy, Passaty, Fusiony, Atlasy, řada Jeepů, NSX, Pilot, Pathfinder, Touareg a desítky dalších, seznam je dlouhý jak Lovosice).

VW se nepokusil, VW udělal prémii v podobě Audi a dopadl skvěle. Mazda s Xedosem skončila tak jak skončila.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 22:07

Mazda 3 má konkurenci Focus, Golf, Civic, Megane... Který z nich má více válců, než 4? Není ti hloupé psát opět o něčem jiném? Víš, co to je porovnatelný model? Článek je o Mazdě 3, celkem se dalo čekat, že to nechápeš.

VW udělal Audi? A já doteď myslel, že koupil Audi v polovině šedesátých let, a že Audi je starší než Volkswagen.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 07:51

No vidíš a Golf, Focus, Megane nebo Civic umí ostrý HH a Mazda neumí.

Myslet znamená houno vědět, když VW koupil Audi, což bylo po WWWII několik rozbombardovaných továrenských hal, trocha historie a výroba předválečných DKWek (ve východním bloku se z Audi vyvinul Trabant, v západním bloku Audi bouchalo předválečný dvoutaktní model DKW až do převzetí VW), tak to byla zcela bezcenná automobilka.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 04. 2019 10:40

Co to má společného s počtem válců? Plácáš, co ti slina na jazyk přinese, a když jeden důvod nevyjde, najdeš si nějaký jiný, nesmyslný, co s tím nemá nic společného. A když tady píši článek, že možná bude ostrá Mazda 3, tak ty to popíráš a potom napíšeš, že to neumí. Ty jsi součásti automobilky Mazda, že jsi schopen tyhle informace poskytovat?
V nedávné minulosti byla trochu ostřejší Mazda 3 MPS. Když se automobilka rozhodne, že to dělat nechce, neznamená to, že to neumí, ale třeba, že o to nebyl až takový zájem. Tomu se říká ekonomické důvody.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 12:17

Ty si tomu říkej jak chceš, já tomu říkám neschopnost.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 13:07

Mazda je firma racionálně uvažující a cílící na řidiče co vyhledávají vlastnosti, rozhodně necílí na zákazníky jako ty, co mají na ní požadavky, které jsou pro ně ve světě kde je maximálka do 130 zcela nevýhodné. A jak tomu říkáš ty je asi úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 19:59

Jasně a proto blouzní o HH.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 23:00

Mazda? Nebo jeden jejich člověk a tisíce novinářů??? 😀😀😀 A pak jsou tu tací co maj bobky že opět zesměšní mnohou konkurenci, viď 😉

Odpovědět  |   | 
...  |  16. 04. 2019 15:16

Ve které hondě tluče pětiválec? To by mě vcelku zajímalo co já vím, tak Hondy dělají převážně 4válce a 6 válce, to ošklivý lichý číslo jsem tam ještě neviděl :O navíc mě se obecně v autech nelíbí tří a pětiválcový motory...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 04. 2019 20:04

Zelí, to že jsi hlupák a absolutně nevzdělatelný, to jsi opakovaně už v Autorevue předvedl (a stále předvádíš).
Dpolním jen pár odkazů:
https://www2.mazda.com/en/next-generation/...
https://www2.mazda.com/en/next-generation/prodcu... ...
https://www.mazda.co.jp/...
https://www.mazda.co.jp/cars/roadster-rf/...
https://www.mazda.cz/modely/mazda-mx-5-rf/...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mazda...

Pokud bys neměl prázdnou hlavu a něco o Mazdě věděl (něco si alespoň něco přečetl) a měl zkušenosti s jejími produkty, tak by ses vůbec "dlouho nesmál". O tom, že Mazda dokáže vyrobit "ostrý hatchback", o tom vůbec nepochybuji a nepochybuje o tom ani nikdo, kdo má "všech pět pohromadě". (Ani nemusí mít osobní zkušenosti s Mazdou, stačí jen umět číst a rozumět obsahu přečteného textu, což ty Zelí nedokážeš.).

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 04. 2019 18:27

... aby to nebylo 1.5 + 100kW elektromotor ...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 21:04

Předokolka nebo čtyřkolka, auto uplně k hovnu, resp. auto pro degény, ještě že existuje BMW M, ale pro 99% rádoby řidičů to bude dobrý.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  14. 04. 2019 06:30

Pán je asi debil.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 21:27

Předokolka nebo čtyřkolka, auto uplně k hovnu, resp. auto pro degény, ještě že existuje BMW M, ale pro 99% rádoby řidičů to bude dobrý.

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  14. 04. 2019 07:28

Mazda ! Jiné auto bych si už nkoupil měl jsem superba Audi A 6 obojí nové ale až jsem se svezl s Mazdou CX5 Revoluition tak jsem si ji hned obědnal to radost s jízdy až jdou někam WW.Mercedesy.BNV atd! Žena prodala své dva roky staré auto a koupila si Mazdu také !Mazda to je radost s jízdy jiné auto už bych nekoupil!!

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  14. 04. 2019 07:28

Mazda ! Jiné auto bych si už nkoupil měl jsem superba Audi A 6 obojí nové ale až jsem se svezl s Mazdou CX5 Revoluition tak jsem si ji hned obědnal to radost s jízdy až jdou někam WW.Mercedesy.BNV atd! Žena prodala své dva roky staré auto a koupila si Mazdu také !Mazda to je radost s jízdy jiné auto už bych nekoupil!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 74 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 125 N/A