Mazda 3 jako ostrý hatchback? Automobilka to prý nakonec opravdu zvažuje

ACE  |  12. 04. 2019 13:08

Sem s ním....

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 04. 2019 14:08

Ne, pro Evropu. Soudruzi v Bruselu a ekoteroristé chtějí zachránit planetu, zatím co ostatní si ji užívají....
Beppu said there was keen interest from “most developed countries”, including the US, Japan and Australia.
But it’s CO2 that is one of the biggest challenges for a hot 3, something that could challenge its European viability. The forced induction 2.5-litre engine is not currently sold in the region, and may not meet the efficiency requirements to do so.

Výkon také nic moc, když ho porovnáme s poslední M3 MPS s 260k a 380 Nm.

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 04. 2019 16:24

Vidíte...a hned to jeden ekoterorista palečkuje...magor...

Odpovědět  |   | 
Blofeld  |  12. 04. 2019 23:01

To je problem Mazdy, ze neni schopna v EU prodat motor plnici emisni normy se ziskem. Vsechny automobilky, co to v nizsi stredni v EU mysli vazne, takovy motor v nabidce samozrejme maji.
Podle teto logiky by pak muselo Audi a MB pachat ekonomickou sebevrazdu, kdyz v SRN momentalne nabizeji RS3, resp. A35, tedy modely s vyrazne vyssim vykonem nez ten motor od Mazdy, za podminek, jake nabizeji.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 04. 2019 15:42

nech sem daju 2,5t 250koni a awd .. ako volakedy pri mazde 6 mps to bola parada

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  12. 04. 2019 16:43

Jsou to kecy, nic takovýho nebude. To, že to nějakej Japončík řekne, že by si to uměl představit, nic neznamená krom toho, že by si to uměl představit. A ten 2.5T by do toho stejně nedali, protože by jim nevyšly flotilový emise. Smůla, zapomeňte všichni na to.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 21:35

A podle tebe Mazda stojí a padá s EU, že píšeš, že by nevyšly flotilové emise? Raději se podívej, co se od kterýchkoliv automobilek prodává mimo EU a co v EU. Měl jsi napsat, že v EU na to musíme zapomenout, ale ne, že to Mazda nevyrobí a nebude prodávat.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 04. 2019 10:10

OK, opravuju se. Jsou to kecy, jenom plky nějakýho Japončíka, kterej má bujnou představivost. Lhostejno z jakýho důvodu, ale vyrábět se to nebude bez ohledu na to, co si tady všichni naivně přejete.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 04. 2019 16:55

Mazda a ostrý hatchback... už jsem se dlouho tak nezasmál.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  12. 04. 2019 17:10

323 turbo awd by som hocikedy zobral skor ako tieto nase ostre hatchbacky s prednym pohonom

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2019 21:37

Není nad auta se slovem sport v názvu a motorem 1.0 tsi.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 12:55

Podstatné je, že vedle toho motoru 1.0 TSI nabízí koncern 16válec, 12válce, 10válce, 8válce, 6válce, 5válce v nesčetně variantách a modifikacích, takže si každý vybere. Mazda nabízí leda tak houno, na vrcholu má upocené 4válce. V benalu s legračním výkonem 250 koní a v dieselu s ještě legračnějšími 180 koňmi takže nestíhá ani na konkurenční čtyřhrnky a nad nimi nemá vůbec nic, jenom holé ruce.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 04. 2019 16:33

Jejich motory v tom jejich omezeným výběru jsou zase zajímavý něčím jiným, ale je pravda, že motory prostě nemá, auta s nima jsou pomalý a definitivně to zabíjej jejich automatický převodovky, který z toho mála co to nabízí zase jen uberou. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 16:59

No zajímavý, čtyřválec je tuctové mainstreamové řešení na kterém zajímavého není vůbec nic bez ohledu jestli je to čtyřválec od Mazdy nebo od někoho jiného. Mazda to navíc korunuje tím, že neumí ani ten čtyřválec postavit s nějakým alespoň trochu konkurenceschopným výkonem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 17:18

A nabízí je i v nižší střední třídě mimo prémii, kde si to nechá hodně dobře zaplatit? Napsat tuhle upatlanou blbost ti dalo jistě hodně práce.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 18:49

Proč vylučuješ prémii? Jenom proto, že jí Mazda uměla (Xedos), ale dokonale ji pohřbila? Jasně, že za více válců než 4 si musí zákazník pořádně připlatit, za kvalitu se platí, tak už to na světě chodí. Výrobci co více válců než 4 neumí nabídnout se holt musí smířit s pozicí tuctového, ničím nezajímavého výrobce, kterému zákazník platí jen nejnutnější almužnu, protože takových je na každém roku deset.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 19:39

A ve kterých osobních autech VW, případně u jiných automobilek, srovnatelných s Mazdou, je více válců, než čtyři? Mám ti tady vyjmenovat další automobilky, které to nemají? Cenu za více válců sem netahej, stačí se podívat na Audi s tím 1,0 tsi a co za to chtějí.
Prémii vylučuji proto, že porovnávám porovnatelné a nebudu nesmyslně na kohokoliv kálet, když si nevidím na špičku nosu, tak jako ty. Mazda nebyla nikdy prémiová automobilka a zavčas si to uvědomila. VW se také pokusil udělat prémii a jak dopadl.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  13. 04. 2019 20:26

V osobních autech VW, Fordu, Hondy, Nissanu a dalších běžných automobilek jsou 5 válce, 6válce i 8 válce (americké Accordy, Passaty, Fusiony, Atlasy, řada Jeepů, NSX, Pilot, Pathfinder, Touareg a desítky dalších, seznam je dlouhý jak Lovosice).

VW se nepokusil, VW udělal prémii v podobě Audi a dopadl skvěle. Mazda s Xedosem skončila tak jak skončila.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2019 22:07

Mazda 3 má konkurenci Focus, Golf, Civic, Megane... Který z nich má více válců, než 4? Není ti hloupé psát opět o něčem jiném? Víš, co to je porovnatelný model? Článek je o Mazdě 3, celkem se dalo čekat, že to nechápeš.

VW udělal Audi? A já doteď myslel, že koupil Audi v polovině šedesátých let, a že Audi je starší než Volkswagen.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 07:51

No vidíš a Golf, Focus, Megane nebo Civic umí ostrý HH a Mazda neumí.

Myslet znamená houno vědět, když VW koupil Audi, což bylo po WWWII několik rozbombardovaných továrenských hal, trocha historie a výroba předválečných DKWek (ve východním bloku se z Audi vyvinul Trabant, v západním bloku Audi bouchalo předválečný dvoutaktní model DKW až do převzetí VW), tak to byla zcela bezcenná automobilka.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 04. 2019 10:40

Co to má společného s počtem válců? Plácáš, co ti slina na jazyk přinese, a když jeden důvod nevyjde, najdeš si nějaký jiný, nesmyslný, co s tím nemá nic společného. A když tady píši článek, že možná bude ostrá Mazda 3, tak ty to popíráš a potom napíšeš, že to neumí. Ty jsi součásti automobilky Mazda, že jsi schopen tyhle informace poskytovat?
V nedávné minulosti byla trochu ostřejší Mazda 3 MPS. Když se automobilka rozhodne, že to dělat nechce, neznamená to, že to neumí, ale třeba, že o to nebyl až takový zájem. Tomu se říká ekonomické důvody.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 12:17

Ty si tomu říkej jak chceš, já tomu říkám neschopnost.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 13:07

Mazda je firma racionálně uvažující a cílící na řidiče co vyhledávají vlastnosti, rozhodně necílí na zákazníky jako ty, co mají na ní požadavky, které jsou pro ně ve světě kde je maximálka do 130 zcela nevýhodné. A jak tomu říkáš ty je asi úplně jedno.

Odpovědět  |   | 
Carlos  |  14. 04. 2019 19:59

Jasně a proto blouzní o HH.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  14. 04. 2019 23:00

Mazda? Nebo jeden jejich člověk a tisíce novinářů??? 😀😀😀 A pak jsou tu tací co maj bobky že opět zesměšní mnohou konkurenci, viď 😉

Odpovědět  |   | 
...  |  16. 04. 2019 15:16

Ve které hondě tluče pětiválec? To by mě vcelku zajímalo co já vím, tak Hondy dělají převážně 4válce a 6 válce, to ošklivý lichý číslo jsem tam ještě neviděl :O navíc mě se obecně v autech nelíbí tří a pětiválcový motory...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 04. 2019 20:04

Zelí, to že jsi hlupák a absolutně nevzdělatelný, to jsi opakovaně už v Autorevue předvedl (a stále předvádíš).
Dpolním jen pár odkazů:
https://www2.mazda.com/en/next-generation/...
https://www2.mazda.com/en/next-generation/prodcu... ...
https://www.mazda.co.jp/...
https://www.mazda.co.jp/cars/roadster-rf/...
https://www.mazda.cz/modely/mazda-mx-5-rf/...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mazda...

Pokud bys neměl prázdnou hlavu a něco o Mazdě věděl (něco si alespoň něco přečetl) a měl zkušenosti s jejími produkty, tak by ses vůbec "dlouho nesmál". O tom, že Mazda dokáže vyrobit "ostrý hatchback", o tom vůbec nepochybuji a nepochybuje o tom ani nikdo, kdo má "všech pět pohromadě". (Ani nemusí mít osobní zkušenosti s Mazdou, stačí jen umět číst a rozumět obsahu přečteného textu, což ty Zelí nedokážeš.).

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 04. 2019 18:27

... aby to nebylo 1.5 + 100kW elektromotor ...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 21:04

Předokolka nebo čtyřkolka, auto uplně k hovnu, resp. auto pro degény, ještě že existuje BMW M, ale pro 99% rádoby řidičů to bude dobrý.

Odpovědět  |   | 
Nikdo  |  14. 04. 2019 06:30

Pán je asi debil.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 21:27

Předokolka nebo čtyřkolka, auto uplně k hovnu, resp. auto pro degény, ještě že existuje BMW M, ale pro 99% rádoby řidičů to bude dobrý.

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  14. 04. 2019 07:28

Mazda ! Jiné auto bych si už nkoupil měl jsem superba Audi A 6 obojí nové ale až jsem se svezl s Mazdou CX5 Revoluition tak jsem si ji hned obědnal to radost s jízdy až jdou někam WW.Mercedesy.BNV atd! Žena prodala své dva roky staré auto a koupila si Mazdu také !Mazda to je radost s jízdy jiné auto už bych nekoupil!!

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  14. 04. 2019 07:28

Mazda ! Jiné auto bych si už nkoupil měl jsem superba Audi A 6 obojí nové ale až jsem se svezl s Mazdou CX5 Revoluition tak jsem si ji hned obědnal to radost s jízdy až jdou někam WW.Mercedesy.BNV atd! Žena prodala své dva roky staré auto a koupila si Mazdu také !Mazda to je radost s jízdy jiné auto už bych nekoupil!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A