Mazda 3 dostala facelift. Už v základu má 2,5litrový motor, takovou specifikaci bychom uvítali i u nás

25 komentářů

Andrej
20. srpna • 13:41

Mám 2 mesačnú novú CX-5ku 4x4 2.5l a jazdím za 8.6l , nato že jazdím 95% mesto tak som nadmieru spokojný. Spotrebu do 10L vôbec neriešim 😁. Jasné 2.5T by bolo super ale ja som nadmieru spokojný, druhé auto mám turbínu viem to krásne porovnať.

Jan
18. srpna • 15:25

Jo a Mazda 6 2,5 táhne plynule od 1500 otáček asi jako 1,4TSI cca do 3000 kde TSI výkon už končí a pokračuje dále s výkonem 2,0 TSI plynule až do 6000 - nádhera!!! V nízkých otáčkách tichá plynulá a úsporná jízda, ve vysokých otáčkách síla a krásný sportovní zvuk.

Jan
18. srpna • 15:17

tak to novinku, vypínání dvou válců, mám v Mazde 6 2,5AT 194kW už 4 roky. Oproti minule Mazde 6 2,5AT se mi snížila spotřeba skoro o litr. Aktuálně mám dlouhodobou spotřebu 6,9l a jezdím cca do 20 km nad limit, jen po dálnici při trvale 150 km rychlosti už je to 8,5l. Zajímalo by mě, zda se srovnatelný Superbem 2,0TSI se na tuto spotřebu dostane. Při 90 km/hod pojedu také za 5,5l. Takže spotřebu Mazdy bych dnes již nekritizoval.

3.KniGHt.cZ
18. srpna • 14:28

137kW není ten samý motor, jako dva předchozí, ale je to e-Skyactiv-X. Opravte si to.

JKL
18. srpna • 14:05

"Mazda 3 si obecně zakládá na širokém výběru výbav a výkonů"... škoda, že Mazda 6 si už na tom nezakládá. Výběr hrozně osekali. :-( Nemá redakce nějaké zprávy, jak to bude se Šestkou dál?

18. srpna • 19:42

Řada 6 by měla pokračovat ještě zhruba 2 roky. Poté ji ve výrobě náhradí zvýšené kombi ve stylu C5X nebo Outbacku.

JK
19. srpna • 16:38

To je škoda.

Petr
18. srpna • 12:45

Koncernove socky co hledi na kazdy decilitr spotreby tady zase radi a spamuji blaboly o TSI, na ktere nikdo neni zvedavy.

JAC
21. srpna • 10:44

Nerad bych se mýlil, ale domnívám se že TSI/ přímé vstřikování/ má i Mazda.
Rozdíl proti koncernu je pouze ve větším objemu a absenci turba.

homer
18. srpna • 7:02

Naco v malým osobaku takovej tezkej motor? Neumí dostat výkon a spolehlivost z menšího kusu železa?

Zelus
18. srpna • 7:56

Tak zrovna spolehlivost (a taky design) je u Mazdy na prvním místě. Tam kde je Mazda se spolehlivostí motoru, převodovek a hlavně elektroniky by si koncern mohl nechat zdát. Co se designu týče, tak zejména koncernové značky (hlavně Škoda) nechává minimálně 10let pozadu. Co se elektroniky a poruchovosti týče - koncern ani nechce dělat vysoce spolehlivé auta - proč taky když za svoje zboží si účtuje nesmysl a lidi to stejně kupují jak na běžícím páse - ne ale kvůli spolehlivosti, ale spíš tak nějak ze zvyku že by se to mělo kupovat když jsme Evropané... Já sám mám Mazdu 3 (2009) a VW Polo - u Mazdy nikdy žádný problém. U koncernu mraky vyměněných žárovek, spínací skříňky, teče olej a furt a pořád něco... Sice malý a docela levný věci ale to není rok kdy se něco nestane - a proto se v ČR uživí tolik automechaniků :-D

oski
18. srpna • 13:23

Neviem čo je spolahlive na chulostivom vypinani valcov a priamovstreku. Tu je rozdiel opoti TSI ozaj len vtom že ma navyše turbo ktoré vydrži minimalne 200k km a jazdi o 2-3l menšou spotrebou. Už len ta udavana spotreba mimo mesta 7,6 je o minimalne 2l vyššia ako jazdim s koncernovou plečkou.

JAC
21. srpna • 10:52

Mno, myslím že mohu srovnávat protože jsem najel hodně s benzínovými škodovkami
/ atmosféra i turbo/ vždy kolem 100 koní. spotřeba kombinovaná 6,2 - 6,5 litrů/100 .
Teď mám Mazda CX30 skyactiv G, spotřeba při stejném stylu jízdy 6,3 litrů/100.
Takže výhodu zatím spatřuji v tom, že nemusím myslet na zchlazování turba po jízdě.

homer
18. srpna • 12:06

Píšeš o ty stejný mazde co ředí motorovej olej palivem a neumí to vyřešit?

3.KniGHt.cZ
18. srpna • 14:29

Myslíte ty diesely, se kterými uživatele jezdí krátké trasy a nenechají vypalovat DPFko? 👍 To je určitě chyba Mazdy.

moje jmeno (moje_jmeno)
17. srpna • 21:12

Ten objem se mi hrozně moc líbí. Ale to je asi tak vše.... :(

Thomas
17. srpna • 19:42

koncernový 2.0 TSI dokáže jezdit ještě úsporněji s podstatně vyšším výkonem a asi i spolehlivostí, podle reakcí na motory Mazdy

KU84
23. srpna • 8:32

Na tu spolehlivost TSI bych si zrovna nevsadil. Vysypal se mi EA888 3gen CJXD po dvouch letech a 20t km. A jako bonus trvalo půl roku než koncern uznal, že se rozbil a v záruce ho vyměnil. Ženy G150 v M3 zatím jezdí bez problémů. Sice nejede tak pěkně jako TSI, ale zato bez turbo lagu, lineárně a s pěkným zvukem ... ;)

Lukáš
18. srpna • 11:42

Píšete nesmysly. Mazda nikdy nebyla o spotřebě, to je uchylka koncernovych honicu spotreby. A každý kdo ten motor Mazdy zná vam potvrdí, že řidičsky jsou ty motory jinde a celé tsi se může jit zahrabat.

homer
18. srpna • 12:27

Spotřeba mě může nezajímat u vikendovky ne u dailycar. A pouč nás kolik podřazuješ nebo kolik potřebuješ otáček aby se v tom tvým jiným motoru začalo něco dít?

Pikus
18. srpna • 8:19

V autě této velikosti udela parádu u 1.5tsi ...I ten bude jezdit za méně a rychleji než ty 2.0l atmosféry.

Lukáš
18. srpna • 11:39

Naštěstí vám Mazda na celý trapný tsi kašle. Ta atmosféra jede uplne jinak.

Shimi
18. srpna • 19:49

No ještě aby nejela, když je to atmosféra. Teď je otázka jestli lépe nebo hůře. Třeba pro mě je mnohem příjemnější 1.5T, ale s atmo dvoulitrem se taky rád svezu. Všechno má něco do sebe. Čím jsem starší, tak se preference spíš otáčí k foukačkám. Točit do nesmyslu, aby to jelo, mě bavilo ve dvaceti, teď už je mi to čím dál tím víc nepříjemný. Jo takhle kdyby to byla V6/R6 nebo V8, tak to by byla jiná atmo písnička.

JK
17. srpna • 18:32

Pořád jedno z nejkrásnějších seriově vyráběných aut současnosti. Tohle se Mazdě prostě povedlo. Zvenčí a především zevnitř.

JAC
21. srpna • 10:57

Souhlas,

Doporučujeme

Články odjinud