Mazda 3 brzy dostane silný přeplňovaný motor. Poslechněte si, jak hezky zní

Green  |  27. 06. 2020 12:17

Zpráva o houvně, v EU nebude a tudíž je to zajímavé jako politika Burundi.

Odpovědět  |   | 
expat  |  27. 06. 2020 13:15

V EU nebude, protože EU si dalo za socialistický závazek zachránit planetu. Že se při tom z Evropy stane ekonomický trpaslík, to politiky ovlivněné ekologickými extrémisty nezajímá..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 06. 2020 17:01

Chlapce zlaty, ak takto pristupujes k volbam, tak sa necuduj, ze vladne duo Babis - Zeman.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2020 20:35

Já myslím, že je to právě naopak. Myslím si totéž co expat a duo Babiš - zeman jsem nevolil a volit nikoho z nich nebudu.

Odpovědět  |   | 

a pojedeme podle německýho modelu, žádný oběd za 84kč včetně pití nebude a stravenky včetně odhlasovaného paušálu nám nebudou stačit ani na týden. Vlak bude dostupný pro horních tisíc bohatých, pivo bude stát 4eu atd.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 06. 2020 13:47

Sice nevím, co to meleš, ale nesmysl s dotovaným jízdným se ti asi líbí. Takových blbostí se tady dělá pro lidi tvého ražení dost. Potom se nedivím, že to u voleb dopadá, jak dopadá a že se prožírá budoucnost jedna báseň. "To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou peníze." https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  28. 06. 2020 08:22

Tak jmenuj jaké duo je správné a tuhle situaci by jednoznačně změnilo. Protože z blábolů jsem chlapče zlatý už votrávenej, tak když začneš koho ne tak taky dokonči koho jo.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 06. 2020 09:36

Ja som nikomu nevravel, ako a koho volit.

Len som napisal, ze neschopnost elementarnej mentalnej abstrakcie, manifestovana prispevkom, na ktory som reagoval, vedie ku konkretnym volebnym vysledkom.

A ty to dokazujes tiez prejavom neschopnosti pochopit pisany text a davat mi do ust slova, ktore som nepovedal.

Garantujem ti, ze ktokolvek s IQ nad 100 by to pochopil.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  28. 06. 2020 10:03

Chlapec zlatý, ty jsi i psycholog a dokážeš z flek stanovit IQ (zvláštní legální testy se s tvou teorií hrubě neshodují), takže pravda bude asi někde jinde. Jo klasický hospodský tlachal a snažíš se vystačit s univerzální frází, kterou tlachalové opakují už desítky možná stovky let a ví že najdou vždycky spoustu prostších co chtějí jen nadávat a hlavně se nepálit a něco sami navrhnout, protože to už je pro takové tlachaly problém.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 06. 2020 13:16

A napriek tomu si to cital a este k tomu aj napisal komentar.

Co dokazuje, ze ta to zaujima.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 06. 2020 20:38

Je dobré vědět, jak vypadá život za "zelenající" se hranicí EU. Za socíku jsme to také věděli a záviděli kapitalistům ten jejich "hnusný život".

Odpovědět  |   | 
WRC fabia R2 Twincharger  |  27. 06. 2020 12:26

...to podruhe uz to znelo stavnateji. Do tretice uz ..takova lehka agrese

Odpovědět  |   | 
expat  |  27. 06. 2020 13:18

Zvuk? Právě jsem postříhal kolem baráku trávu. Moje sekačka zní lépe.....

Odpovědět  |   | 
Stewee  |  29. 06. 2020 09:44

Lebo je to Honda

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  27. 06. 2020 14:26

Po deseti letech blábolení o motorářské špičce, která servíruje atmosféricé motory a tzv. správné třetí cestě se ukázalo podobně jako u hondy, že to je jenom mlžení a turbo je na scéně. Je to prostá realita, japonci jsou vždy 15-20 let pozadu. Takže mazda se nachází tam, kde byl vw v roce 2004 - 5.

Odpovědět  |   | 
Miloš  |  27. 06. 2020 15:19

Aha a jako vw má teď nějaké motory mimo těch sekaček na trávu co zní jako hejno komárů?
Poslední motor byl 1.9 TDI

Odpovědět  |   | 
Krutá pravda  |  27. 06. 2020 15:34

Samozřejmě, že má. 16, 12, 10, 8, 6 a 5 válce rozhodně nezní jako hejno komárů a konkurence se může jen smutně dívat na takovou nálož. Zrovna Mazda s usratými 4 hrnky může jen tiše závidět.

Odpovědět  |   | 
Pravda jeste ukrutnejsi  |  27. 06. 2020 17:46

16, 12, 10, 8 VW Gruppe ma. Ale prodava jich tak malo, ze se to neda nazvat jinak nez marketingove sebeukajeni.

Odpovědět  |   | 
Krutá pravda  |  27. 06. 2020 18:07

K marketingovému sebeukájení dochází jenom u automobilek co prezentují svá auta pomalu jako supersporty a po oteření haubny na zákaznīka jukne usmrkaný čtyřválec výkonů nevalných, zvuku mdlého a kultury běhu rachitické.

Odpovědět  |   | 
p 22  |  27. 06. 2020 19:42

Ono je to pekné že Mazda ide vlastnou cestou ale úprimne si treba priznať že v dnešnej dobe tie benzínové turbo motory sú o dosť efektívnejšie ako klasické atmosféry.Ale za mna Mazda robí suverénne najkrajšie japonské autá.

Odpovědět  |   | 
Arnie J  |  28. 06. 2020 11:10

Hele ono je to ale jinak. Ty čtyřválcové atmosféry jsou opravdu špičkové (z pohledu ovladatelnosti, spotřeby, emisí, atd.) a zůstávají ve výrobě, jen prostě nepokryjí dostatečné výkonové spektrum. Končí někde na 180 koních, což je málo. Víceválcová atmosféra už asi dneska nepřipadá v úvahu (hmotnost, spotřeba), takže si logicky pomohli turbem. Ostatně Mazda má turbomotor v nabídce nepřetržitě od roku 2005. Dřív nevim, tam moje paměť nesahá :)

Odpovědět  |   | 
Franz  |  28. 06. 2020 22:32

No, ono to tak úplně není. VW vsadil na tlak na vstupu, Mazda vsadila na poměrně složitý systém ochlazování na výstupu. Obojí v zásadě má stejný účinek, tj zvýšení výkonu, při snížení emisí. Mazda jediná dělá atmosféry. A do nový šestky se údajně chystá sestival. Takže hurray.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 06. 2020 15:57

Ale vw má to chlazení na výstupu už taky hezkou řádků let

Odpovědět  |   | 
Marcello Brecka  |  28. 06. 2020 13:06

Honda je 15 let oproti VW vepředu

Odpovědět  |   | 
Werty  |  27. 06. 2020 19:15

Zhlédl jsem 8 reklam než jsem přišel na to co mám ve videu vidět/slyšet. Rusim odběr novinek a blokují veškerý feed z vašich stránek. Nadávat vám nebudu, nemá to cenu.

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  27. 06. 2020 21:27

Vidláci, zůstaňte u svých mokrých snů o oktávií VRS (=Vidle Racing by Skoda) a neserte se nám do Mazdy. Aktuální nabídka motorizací (G i D, X beru pořád jako experiment) pro Mazda3 je ideální pro charakter toho vozu a cílovou skupinu jeho zákazníků. Vyšší "základní" cena naštěstí odradí průměrné masy spotřebitelů neustále se honící za cinkrlátky.

Odpovědět  |   | 
Trewor  |  27. 06. 2020 21:39

Že tě ty vidle pěkně žerou, co? V diskuzi o octě ani čárka a ty se vůči ní musíš vymezit, tomu se říká nezvladatelná závist.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  27. 06. 2020 22:39

Jo závist je sviňa, žere a žere.

Odpovědět  |   | 
Annaa  |  28. 06. 2020 01:32

Ahoj chlapci
moje horúce fotky sú tu ..
http://6b.cz/Zi7H
používateľské meno annaxx))

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 06. 2020 07:28

Kolik asi za tohle redakce dostává........

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 06. 2020 08:59

Kdopak mi za tuhle kritiku dává mínusy? Páni redaktoři?

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  28. 06. 2020 10:28

Já jsem ti dal mínus, protože jsi debil. Když stejná Annaa napíše sprejem na tvůj barák ten samý text co napsala tady, tak to automaticky také znamená, že za to bereš peníze?

Odpovědět  |   | 
Abc  |  28. 06. 2020 10:43

Ty k tomu debilovi máš blíž když nechápeš o co jde.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  28. 06. 2020 12:02

Takže už dva co nechápou jak funguje diskuze na neplaceném serveru.

Odpovědět  |   | 
Abc  |  28. 06. 2020 14:17

Hlavně ti dva nechápou. Jak můžeš být tak natvrdlej.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie