Mazda 2 se bude prodávat také pod značkou Toyota

Automobilky Mazda a Toyota oznámily, že kompaktní model Mazda 2 bude v dohledné budoucnosti vyjíždět také pod značkou Toyota.
Mazda 2 se bude prodávat také pod značkou Toyota

Možná si vzpomenete na to, že jsme vás někdy před dvěma lety informovali o dohodě, na základě níž značka Mazda získala licenci na hybridní soustavu Toyota, používanou například v modelu Toyota Prius. A zdá se, že spolupráce obou automobilek pokračuje. Na linkách nové továrny Salamanca v Mexiku mají být pro určité trhy od léta roku 2015 vyráběny vozy Mazda 2 pod značkou Toyota, přičemž se počítá s roční produkcí okolo 50 000 jednotek.

Mazda 2 v novém, zatím jen pro Japonsko

Mazda 2 v novém, zatím jen pro Japonsko

Půjde podle všeho o Mazdu 2 následující generace s decentně upraveným vzhledem, jež by mohla cenově směřovat dokonce pod subkompakt Toyota Yaris. Koncern Toyota se má na vývoji připravovaného modelu finančně přímo podílet, což má pomoci značce Mazda rychleji expandovat na vybrané trhy právě z nového mexického závodu.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků