Mazda 3 MPS "všem předokolkám vypálila rybník" mozna tak vykonem, ale rozhodne ne vlastnostma co se od HH ocekavaj, v testech vicero HH propadla a nikdy se nedostala na nejake z prvnich 3 mist v zebricku mezi HH ani v jednom casipise B-], je to jen hodne vykonej HH co umi jen dobre vysledky v primce a navic na CR dalnice je dost tvrda a nepohodlna, takze ikdyby do toho dali treba 500koni tak to bude porad jen prevykonovane auto, u MPS 2 bys se spis nes na vykon meli zamerit na jizdni vlastnosti jinak to bude stejne nepouzitelne jako MPS 3 ;-)
Nic proti Shamane ale s novou M2 si nejel tak ze nechapu jak vis ze je podvozkem na tom spatne ani v predesle generaci nebyla spise naopak, M2 ma v predesle i v te to generaci stejnou platformu podvozku jako Fiesta ktera vede tridu v naladeni klasickeho podvozku - zadny zadni multilink.Myslim ze se mame na co tesit i treba na Fiestu RS.3 MPS jen trhu kratce tak kolik lidi ji testovalo 2? v CR, myslim ze do pul roku zajedou na N. nejrychlejsi cas, v předokolkám vykonem jasne vede a to na okruhu je velke plus.
nevim jesi sis toho stacil vsimnout, ale podvozkove mezi malejma HH vede Clio us sakra dlouho :-D a jel sem jak s Cliem 172, tak s Fiestou ST, MPS3 sem zatim jen sjel coby spolujezdec, a nijak me ani toho co drzel volant nepresvedcila B-], jinak nekoukam jen na Cesky testy, ale celosvetove ;-) , vykon totis neznamena mezi HH temer nic, hlavni je sladeni a podvozek
Clio urcite nevede a nikdu nevedlo, ono to jde navic tezko srovnavat kdyz Clio ma o par koni navic, tak testy v tomto jsou zavadejici ale rizeni a podvozek ma Fiesta daleko lepsi. V tomto je to leader tridy, Clio vyhraha hrubym vykonem jako jini treba CTR ale podvozek, rizenim, spetnou vazbou na Fiestu nema i stary Sport Cup mel stejne problemi s rozbitem asfaltu jako CTR, daleko veci jak hloupa motorem prumerna Fiesta.Ta ze vykon neni vse jak rikas, rizeni podvozek je to co dela kvalitni sportovni auto.Skus dat rec s nekym kdo jezdi nebo jezdil Fiesta Cup a uvidis co to znamena dobry cas na okruhu a vubec k tomu nepotrebujes celych 200PS.Pokud s tim autem nenajedes minimalne +-par tis tak jako neprofik podvozek tezko posudis.To je poblem vsech testu - hromadnych testu.
Jinak jako spolujezdec bych si nedovolil zadne auto hodnotit natoz sportovni, navic kvalitni podvozek poznas az za limitem coz Fiesta ma daleko dal nez Clio, Clio je zradne kor v Cup verzi dokocne i tady v CR se par lidi v Cliu Sport zabylo, coz sveci o nevyrovnanem vztahu podvozek motor. Tim nechci rici ze to je spatne auto ale jenom rikam ze podvozkeve jsou lepsi, ja se ridim zasadou ze podvozek musi byt vzdy rychlejsi nez motor a to u civilniho Clia RS, 207 RC, CTR neni. Nerikam ze takove vozy nekoupit ale clovek by to mel vedete a podle toho jezdit pokud s nima pojede porad full tak Vas rychle vytrestaji coz je skoda hlavne pro Vas.
"v CR se par lidi v Cliu Sport zabylo, coz sveci o nevyrovnanem vztahu podvozek motor" :-D :-O takze kdys se nekdo zabije v aute, tak zato muze auto ? no panecku, tak to je hlaska stoleti, ale ne ted vazne, nebude to nahodou tim ze proste ridic precenil sve schopnosti a schopnosti auta ;-) , navic prave vetsina redaktoru se zminuje otom ze podvozek u Clia Sport je dal nes motor, ze to auto by sneslo o nejaky ty kobylky navic ;-) , tusim ze i test nejnovejsiho Sportu tady na AR se otom zminuje
O tom jak jsou oruhove testy civilni aut zavadejici kdyz vezmu Vase Clio RS 200PS nebo Megana a dam vedle nej okruhovou Fiestu s 1,6 170 PS kdo myslite ze zajede lepsi cas na Nordschleife.Prestoze vyhraje Fiesta bych si okruhovou Fiestu CUP na pojizdeni po ceskych okskach bez prekopani celeho kitu podvozku nekoupil.Asobne povazuji zebricky hatchu na Nordschleife za povrchni marketing na ktery skoci jenom zacatecnik.S objektovni hodnocenim to nema moc spolecneho, uz jenom proto ze vozy pri testech maji Nordschleife proti serii dalsi upravy (ne vsechny ale nekteri ano ;() na podvozku ktere v serii nejsou jako snizeni atd.Zebricek je neoficialni tak ze to nidko neresi.
Severní smyčka skutečně není jediné měřítko HH. Ovšem pokud proženeme dané vozy třeba 10ti okruhy a nějaké auto zajede na každém nejlepší čas, asi to již něco říká.Každopádně i ten čas na Severní smyčce má vyšší vypovídací hodnotu, než řeči některých diskutujících, kteří shazují všechny a všechno kolem.A úpravy vozů při testech? Ale no tak...
jinak nejde mi o to shazovat novinare nebo Clio nebo Magane nebo co buch vi jeste jenom se snazim koukat na vec trochu jinak v jinem kontextu, nez kterym to resite vy.Proste Nürburgring ani jiny okruh pro mne neni urcujici pro posouzeni kvality podvozku daneho hatche, pokud by sme vschni do pace jezdily pres severní smycku tak potom OK.Ale nebudu se opakavat. Mimo to ja raci sotolinu kdy budete testovat hatche na ni, muzu Vam domluvit i trat.
Takže už to chápu. Kvlaitu podvozku silničních civilních HH nejlépe otestujeme na rally trati na šotolině. Výsledky z asfaltových okruhů jsou k ničemu. Jinak co třeba vzít výsledky třeba z 5 okruhů. Co když zde bude auto, které bude všude poslední. Neřekne to už něco? ja vim, neřekne, protože tam není štěrk
no uplne nejlepsi je zajet do Skandinavie a tam s tim jezdit zavody na ledu, to o kvalitach auta rekne uplne nejvic :-D
Sotolina byl vtip, je tezke se bavit s nekym o naledeni podvozku kdyz nemate praxi v tom jak treba nastavit zavodni podvozek, proto rikam civilni verze ma byt kompromis, pokud Vam bude nekdo rikam ze ma neco super vlastnosti na vsech povrsich tak je to blbost, proto mam raci podvozek o neco "mene okruhovy" ktery ale lepe drzi stopu na spatnem asfaltu, i kdyz na okruhu bude stracet.Vecina ostrych hatch se testuji v Nemecku nebo jinde v EU po okruzich ale ceske silnice jsou trochu o necom jinem. Treba Ford dava veci vahu pri vyvoji testovani mimo okruh a to na RZ. Opak je Opel.Clovek kdo chce testovat hatch by mel zvladnout toto na Nordschleife tj srovnat auto i v +-200 http://www.youtube.com/watch?v=NiQRGcCzcGw
test HH v CarAutu byl prave provadenej na okruhach, tam vyradili plevel co nestihal a presli na bezny silnice, a nanich MPS neobstala ;-) mimoto ho provadelo tusim 10 lidi a to docela znamich novinaru co jezdej i zavodymimoto Mazda moc skusenosti se stavbou zavodaku nema, kdesto treba u Rencku s tim maj docela velky skusenosti, stejnej team co dela na Sport divizi ladili treba Megane Trophy nebo Clio Sport R3, takze maj skusenost jak s ciste asfaltakem, tak i s autem na rally ;-)
jo k te rally a Mazde asi nebudes zanat takove auto jako Mazda 323 4WD nebo RX-7 ve skupině B, v USA jezdi rally prave MAZDA3 od 2005 za MAZDASPEED,svet neni jenom Evropa !
jj desny sracky , a auta na zavody do civilniho sveta nema cenu tahat, sou to uplne jiny auta ;-) proste vytahovat zavodni fiersu je jako bych ja vytahoval zavodni Clio nebo Formuli Renault , i blba zavodni Oktavka co jezdi CUp ma blbej 2 litr 200 koni a na okruhu je lepsi nes seriove F430 ;-)http://www.youtube.com/watch?v=Z7P1kY_rQO8http://www.youtube.com/watch?v=ow92av1NavMhttp://www.youtube.com/watch?v=LrBe0EqV3kAa tady test tech vicero HH najednou, M3 neuspela a v clanku to pro ne bylo desny sklamani , ani ne dobrej HH a ni pouzitelne auto pro denni jezdeni, tak to tam jeden z nich napsal :-D , o Type-R taky moc chvali nepeli, a padlo tam i ze predchozi generace byla mnohem lepsi
6.7.2007 10:03:46 Je krasne videt na jakem asfaltu jezdi to Clio S1600 .:-DJo jeste k tem srackam RX7 1986 Group Bhttp://www.youtube.com/watch?v=OfA7P3rfaA4http://www.youtube.com/watch?v=Xe2SlAvFudU
sracky mozna pro tebe....Zato Clio tam vychvalovali do nebes ze. Tak si kup Clio RS najet s nim 50 000 a budem se bavit, jako opravdu naky nazory v casakach jsou nekdy hodne mimo.Fiestu vytahuji pro priklad jak jsou testy na okruhu lechce pomijive, ze 200PS neni pokazde 200PS.Type-R ma jiste k tevemu Cliu blize nez si myslis, navic nechapu jak nekdo muze rici "Type-R taky moc chvali nepeli, a padlo tam i ze predchozi generace byla mnohem lepsi"kdyz to auto se evolucne fakt moc nelisi. Tak ze zas nekdo potreboval nepsat neco chytreho.At mas klid tak znova rikam ze Clio je spatne auto, jenom s jeho kralovani cemukolive bych to tak vazne nevidel.Jeste k tomu srovnavani zavodnich auto a civilu, celkem dobre se daji srovanvat cestovni Cupove auta a Nka ktere namaji nejak moc uprav.Formule nebo Acka sem nikdo netaha.Jestli mysli ze Cupove auto je na urovni Formule tak potez pambuch.
Fiesta ST Cup ma oproti bezne Fieste ST synchroni primo razenou petistupnovou prevodovku, odlehcene rafky ATS, ma 125kW ( 170koni ) namisto seriovich 110kW ve zrichleni na 1-160 to zvladne za 11 sekud, vaha je 940kg namisto 1060 v serii, brzdy sou posilene a vepredu sou tam Feroda, takze tech zmen tam opravdu je jak maku oproti serii :-D, jo a jesi jednu chces, tak znam cloveka co prodava jetou Fiestu ST Cup z roku 2006 za 20tisic euro bez dane, a ma jetej celej rocnik 2006 :-D jo a motor neni 2 litr , ale preplnovany 1.6 Duratec SE :-D tolik k seriovosti Fiesty ST Cup :-Da jesi myslis Fiestu ST Cup co jezdi rallyecross, tak ta ma opravdiu 150 koni, ale ta s tema odkazama co si dal na Fiesty na okruhu nema nic spolecneho ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=1CbK94fBfe0
porad se ohanis CarAutem sam si oporujes nejdrive je nejlepsi na okruhu Megan tet M3.Uz jsem tomu rekl svuj nazor.Mazda ma dost okruhovych skusenosti RX8 Cup treba, MX 5 cup hlavne Mazda USA FormuleNebo JAP http://www.poweraxel.com/mazdaspeed/trail/aspec.htmlClio Sport R3 zatim zadny velky vysledek nezajelo tak bych se jim neohanel jako celkove soucany Renault v Rally nic moc. krom Clia S-1600 (C2 je lepsi) a F1 nic nemaji , Megan ten nezajel nikde nic krom stareho Kitu.
A úpravy vozů při testech? Ale no tak... tim myslim tovarni pokusy o rekord na severni smycce. Mam sve zdroje, dale to nemusime rozebirat ze.
navic prave vetsina redaktoru se zminuje otom ze podvozek u Clia Sport je dal nes motor, ------------------ jjj verim vice lidem co Cliem jezdi nebo jezdili rally nez redaktorum.Auto jiste nemuze primo za to ze se nekdo zabije coz ste si z toho vydedukoval sam, ale pokud do nej sedne clovek ktery nema s danym typem tolik skusenosti je to problem, nektere chovani je vice citelne tak za Vam da vedet dopredu ze ste v p....., nektere mene, nektere vubec.
ja Cliem jezdim, sic mam jen obic MTV, ale moji kamaradi, a to hned 3 maj 1x Wiliams a 2x Clio 172 a ja mel tu moznost se s tema autama us nekolikrat svest :-D mimoto i moje Clio ma podvozek urcenej pro 2 litr 172, to byla taky jedina uprava co sem na aute udelal, teda krom vejfuku supersprint :-D
Myslím, že takto shazovat uměří řízení u rekatorů je nehodné důstojné diskuse. Jsou mezi nimi takoví, kteří jsou rádi, že se umí rozjet, ale jsou mezi nimi takoví, kteří řídit opravdu umí.Je to stejné, jako ty závody a řidiči v nich, na které zde odkazujete. Opravdu dobrých je tam tolik, že je spočítáte na prstech jedné ruky. Ostatní jsou více méně o tom, že mají dost peněz na to, aby si auto koupili. Ostatně do také dokazují různé časy při různých závodech, kdy někteří jsou schopni projet trať speciálem za horší čas, než někteří v sériovém voze.Takže vytahovat zde nějaké zkušenosti rally jezdců je dle mého stejně hloupé, jako shazování kvalit novinářů.Navíc mám pocit, že rally vozy mají jiný podvozek, než mají sériové vozy, tedy že v rally určitě nejezdí na stejných tlumičích, jaké dostanete, když si to Clio půjdete koupit. Má pak takové srovnání nějaký význam? Asi ano, jak zde čtu, ale pak můžeme říci, že Fabia je 100x lepší, než Ferrari. Tedy pokud srovnáme na sněhu takovou Fabii WRC a třeba F430.Já bych řekl, že je zde disuse někoho, kdo má v okruhu rally pár známých a z toho čerpá a je to pro něj to samé, jaké má katolik svou bibli. Co tam je, je svaté. Shodím práci a umění všech okolo, i když jsem je ani neviděl, natož, abych věděl, jak jezdí a svou pravdu půjdu prosazovat.Jistě máte na to nárok, ale už jen bezhlavé prosazování něčeho na nějaký vrchol v disciplíně, která je čistě o pocitu mi ukazuje, že zde nemá smysl pokračovat, protože je to hádání o tom, komu se libí jaká barva...Jen pro informaci - kolik ze současných, předchozích HH jste projel opravdu ostře na okruhu - technický, rychlostní třeba za poslední rok? Všechny? Jeden? Žádný?
Testovaci jizda neni ostry zavod to je hlavni problem novinarskeho testu. Pocet najetych ostrych km je tu zasadni rozdil.Nerikam ze vsichni z novinaru nic nepoznaji. Ale bez zavodni praxe to jde omezene.O tom kdo si co koupi, to tu resit neminim.Nebudu Vam zde popisovat stavbu vozu pro Rally uz jenom protoze to je nanekoli stranek mozna na knihu, a to jeste pro jednu skupinu.N skupina je vpodstate civilni model s malo upravama i "seriove" tlumice ktery jasne dokazuje jestli civilni koncepce podvozku je dobra nebo ne.Techniky to prokaze treba telemetrie, nebo bezne testovani na RZ.Fabii WRC a F430 nebo jeste lepe F1, proste nechapete ze to tu nesrovnavame protoze ja v civilnim aute jezdim 80% po silnicich ktere jsou bliz Rally nez k okruhu. Vy asi ne.Prste rally vuz v zakladni kategorii je nejblize svym charakterem vyuziti k seriovemu sportovnimu vozu velikosti hatche.As bude testovat GT supersport vozy srovnavejte jej na okruhu s Fia GT. I kdyz i tato kategorie jezdi rally.Myslim ze prumerny uzivatel hatche najede za rok tak max 4h na oruhu v CR uz jenom proto ze civilni podminky v CR jsou velmi omezene.Prumerny novinar na tom nebude o moc lepe.
A já v tom s tebou souhlasím. Vyladěnost podvozku u Clia Sport a Megane Sport je absolutně fantastická. Zda je to to úplně nejlepší na světě nikdy nezjistíme, protože hodnocení podvozku je ryze subjektivní záležitost a není na to nějaké pevné měřítko.
ja taky nepsal ze je nejlepsi, ja jen napsal ze kraluje a ze se natom schodne vetsina motoristickych novinaru
Schrnu asi takto o novinarich kteri testuji auta si myslim sve nejsou to profi ridici dal to rozebirat nebudu.Clia Sport a Megane maji jiste dobre naladene podvozky pro okruh aby tim oslnili v testech vecina testu prave probyha na Nürburgring Nordschleife kde cim trdsi podovozek tim lepe jako u vsech okruhovych disciplin. M3 MPS prave nema tak extremne trvdy proto v zatackach straci.Naladeni podvozku se daji jiste hodnotit objektivne ale jiste jenom ne v jedne sport discipline.Clia Sport a Megane na rozbyte RZ zajednou prumer pokud neprerazite nebo neohnete poloosu o alu kolech nemluve.Pro civilni sport jezdeni hlavne v CR je potreba co nejlepsi kopromis coz podvozek Clia Sport a Megane scela jiste neni, abych rekl pravdu nevidel jsom jeste vuz typu Clio Sport/N v Rally se scela seriovym podvozkem.
RS > asi te sklamu, ale treba prace v CarAutu 3 MPS drtila soupere prave na okruhu a na bezne silnici ji zdrbli jak je spatna a idealni prave jen na kvalitni asfalt modernich okruhu ;-)
hmm myslim ze ne Clio a Megan je jeste tvrdsi nez M3, a proti M3 je zase Focus mekci.CarAutu at si pisi co chteji.Jinak dulezitejsi pro mne nez test je, zamer teamu lidi kteri dany hatch dali jaky meli zamer co jim vedeni dalo za pozadavky, bohuzel v mnoha pripadech se k takovim lidem tezko dostanete. Ale je to zajimave pokud se to povede clovek se dozvi opravdu zasadni veci ktere maji logiku a nejsou to jenom domenky z casaku.
zamer ale nemusi bejt vefinale dodrzenej ;-) , u MPS ho asi nedodrzeli, kdys prave exceluje na rovnejsich tratich se super asfaltem a na klikatickach s beznym asfaltem propada :-D
Jsou někde odkazy na ty testy? V čistém srovnání časů zajíždí 3 MPS lepší výsledky než Megane Sport a Astra OPC. Tedy přesněji záleží na typu okruhu...
no na Zelenem pekle cos je trat jak rovna tak u zatackovita ma MPS3 cas 8:39,66 , Megane Sport ktery ma o 35 koni a 80Nm min a vazi o 53kg min a o 14km/h mensi maximalku zajel cas 8:38 , tedy dost vyrovnanej vysledek, takze je videt ze kone a kroutak moc Mazde nepomohli a jesi neco nabrala na rovnejch usecich, tak v zatackach stratila :-D i zrichleni ma mit 3 MPS lepsi o cca pul sekundy a taky ji to evidentne nepomohlotakove veci jako ze 3 MPS ma samosvor a Megan ne, ( ma ho as R26 ) snad nema ani cenu zminovat
Na strankach Mazdy je u M3 MPS 260koniku a myslím, že jsem už slyšel i něco o 270k - kde je vlastne pravda?Pokud bude M2 obdoba M3, tak to zadny zazrak nebude i kdyz bude pekelne rychla, ovsem k cemu to kdyz je to dan (nemusela by byt) za tuhy podvozek jak z motokary. Doufam, ze M2 bude daleko vice pouzitelna i na normalni jizdu po ceskych silnic.
Mazda 3 MPS ma oficialne 260k. Ak do dvojky narvu 230k, este to neznamena, ze to bude nejaky king. Aby to sedelo aj podvozkovo a nesklzlo na nejaky mini GT - len na rychle presuny po dialnici. Inak, dizajn nic moc, ma to 5 dveri, vyzera nesportovo, zbytocne velky spojler a koncovku vyfuku aby jeden hladal lupou. Kde je napaditost Corsy OPC? Kde je zabava Mini Cooper S? Kde su otacky Clia?
Pokud se jim podari naladit podvozek ala Fiesta tak to opravdu kral tridy bude do te doby doku nebude Fiesta RS coz zatim tak nevypada, uz tet novy podvozek radove M2 je velmi chvalen i ten predesly byl skoro tak dobry jako u Fiesty.
Doufám, že si z Mazdy, alespoň co se týče používání samosvorů, začnou brát ostatní výrobci příklad.:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.