Mazda 2 Fit for Fun: specialitka pro Němce

Mazda se rozhodla podpořit prodeje svého nejmenšího modelu v Německu, speciální sportovní edicí s názvem Fit for Fun, který slibuje, že jde o hravý model vhodný zejména pro mladé lidi. Pod kapotou se přitom nachází 1,3 litrový agregát MZR s výkonem 63 kW/86 koní, což na jízdu po městě bohatě stačí.

Mnohem zajímavější je však zevnějšek, který byl upraven dynamičtějším bodykitem, zatmavěnými světlomety, zadním spoilerem a 16-ti palcovými litými koly. Kromě toho, disponuje vůz v této verzi i vcelku slušnou výbavou, v níž nechybí ani automatická klimatizace, systém kontroly trakce, či systém kontroly stability DSC. Potěší i vestavěný palubní počítač a dešťový senzor.

Výroby se dočká pouze 400 kusů, přičemž tato specialitka není za cenu 15 800 euro (zhruba 395 000 Kč) až tak nedostupná.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda 2 Fit for Fun
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků