Mazda 2 Fit for Fun: specialitka pro Němce

Mazda se rozhodla podpořit prodeje svého nejmenšího modelu v Německu, speciální sportovní edicí s názvem Fit for Fun, který slibuje, že jde o hravý model vhodný zejména pro mladé lidi. Pod kapotou se přitom nachází 1,3 litrový agregát MZR s výkonem 63 kW/86 koní, což na jízdu po městě bohatě stačí.

Mnohem zajímavější je však zevnějšek, který byl upraven dynamičtějším bodykitem, zatmavěnými světlomety, zadním spoilerem a 16-ti palcovými litými koly. Kromě toho, disponuje vůz v této verzi i vcelku slušnou výbavou, v níž nechybí ani automatická klimatizace, systém kontroly trakce, či systém kontroly stability DSC. Potěší i vestavěný palubní počítač a dešťový senzor.

Výroby se dočká pouze 400 kusů, přičemž tato specialitka není za cenu 15 800 euro (zhruba 395 000 Kč) až tak nedostupná.

Klepněte pro větší obrázek
Mazda 2 Fit for Fun
Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků