môžem len potvrdiť slová P. Brožu o spotrebe. Ja som kedysi jazdil 323F 1,5 65 kW a môžem potvrdiť, že toto bolo asi jediné auto, kde mi dlhodobá spotreba sedela viac menej s reálom. Pritom som nikdy nejazdil s ľahkou nohou. Pri rovnakom štýle jazdy som bol u iných áut vždy tak o 1 - 1,5 litra vyššie.
Takisto bolo auto prekvapivo živé (na rozdiel od súčasných 16 ventilových európskych jedna šestiek). V nižších otáčkach spokojne ťahalo, od 5 000 sa z neho stávala malá raketa.
Na mazdu spomínam len v dobrom - škoda len, že toto auto nikdy nebolo mojou srdcovou záležitosťou.
Měl Váš server dneska poruchu?nějak mi to nenačítalo obsah...
Hezka recenze a hezke auto...jen musim pripomenout ze to zas tak moc japonske auto neni......podvozek je shodny s Fiestou a motory 1.25, 1.4, 1.6 (duratec) a 1.4 tdci (duratorq) taky. Fiesta a Mazda2 maji stejny podvozek, motory a prevodovku, karoserie je jina i kdyz ne nepodobna...........jestli to nebu tim ze Ford vlastni Mazdu. Akorat nevim kde se vyrabi, ale tipoval bych to bud na Valencii nebo Turecko.....je tam nekde "made in" ???
Pokud se dobře pamatuju, má Ford v Mazdě podíl cca 30 procent.
a přesně tolik má i shodných dílů s novou Fiestou (mám jí)
No mozna to bude vazne jen tech 30%, nevim, ale mel jsem za to ze je to lehce pres polovinu....nevadi, nemeni to nic na faktu ze ta auta maji stejny zaklad. Ale vazne by me zajimalo kde bylo auto vyrobeno.....bude to na stitku v motorovym prostoru, prvni dvojice znaku...
Ano, základ je stejný; podobně bude má stejný základ Volvo S40/Mazda 3/nový Focus.
Kde bylo auto vyrobeno už ale nezjistím.
Mazda 2 je prva Mazda v historii, ktora sa vyraba v Europe. Konkretne vo Fordackom zavode vo Valencii - podobnost s Fiestou teda rozhodne nie je nahodna. Mazda 3 a 6 sa nastastie pre Europu vyrabaju iba v Japonsku ;)
A zda se, ze i posledni :-D. Nova Dvojka je opet zpatky v Japonsku.K tem podilum Fordu, bylo to 33% a myslim, ze par procent nedavno prodavali..
Uz vlastni ? Nie partnerstvo ?
Za posledných X rokov som nečítal jedinú recenziu malého auta, ktorá by nepoukazovala na PREKVAPIVO veľa vnútorného priestoru. Kedy vás tento dnešný štandard už konečne prestane prekvapovať?
Bohuzel, to je nesvar vsech motoristickych medii. Podivejte se treba do AutoTipu. Tam ma zase kazde auto 4-4,5 hvezdicky.Bylo by lepsi udaje zmerit, vymezit primuse tridy a tomu priradit patricny pocet bodu, nebo alespon napsat, ze je nejlepsi. Pak by se nestavalo, ze v diskuzich nekdo pise, ze Fiat Punto je nejvetsi (pritom to samozrejme neni vubec pravda). Osobne bych byl rad, kdyby tu bylo vice detailu. Dnes jsou moderni auta v podstate stejne kvalitni a rozhoduji prave ty detaily, nebo dojem z jizdy.Clanek, kde je napsano, ze auto sedi jako prisate kliste, ze je motor zivy a ze ma nizkou spotrebu, to je o nicem (ostatne, to je napsano v kazdem druhem clanku). Srovnejte to s konkurenci. "Odkladaci malverzace" na tema, kolik odkladacich schranek mas, tolikrat jsi autem, je take ponekud o nicem. Napr. me vubec nezajima, kolik jich auto ma. Me zajima jakou ma brzdnou drahu, jake zrychleni/pruznost na ten ktery rychl. stupen, jakou ma kvalitu, jestli v nem neco drnci, jakou ma zaruku, jak drahe ma nahradni dily, konstrukcni "speky", novinky pod kapotou, apod.Take by bylo vhodne mit referencni trasu, na ktere auto pojede se cca stejnym rychl. prumerem a jasne se stanovi jeho spotreba (+- nejaka odchylka). Stejne tak by bylo vhodne otestovat auto rychlostne na referencni trati.Potom se mozna dockame neceho jineho, nez jednoho clanku, pokazde se zmenenym jmenem vozu a poctem odkl. schranek.
Zkus přispět se svou troškou do mlýna a třeba tě redakce zaměstná
Veď píše dobrú konštruktívnu kritiku, prečo by musel hneď prispievať?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.