Maybach zvažuje výrobu luxusního SUV

Automobilka Maybach je v současnosti známa výrobou těch nejluxusnějších sedanů. Modely S57 a S62, které se pyšní tím největším možným luxusem, se ovšem neprodávají tak dobře a automobilka se pohybuje na hranici existence.

Zákazníci si totiž k Maybachu nenašli cestu a zůstávají věrni tradičnějšímu britskému Rolls-Royce, nebo méně luxusnímu Bentely. Navíc Maybach nabízí modely, které vychází z minulé generace Mercedesu S a podobnost s tímto vozem je vcelku zřejmá.

Cestou ven z ekonomických problémů by mohl být příchod nového modelu. Ten by ovšem neměl být klasickou limuzínou, ale vozem kategorie SUV.

Jako základ by měl posloužit opět Mercedes a to model GL, případně ML. Přepracován by měl být samozřejmě celý kabát vozu, aby více zapanul do designu současných vozů Maybach. Na podvozku by pak mělo vyrůst opravdu luxusní SUV s prvky výbavy, které nabízí Maybach u svých sedanů.

Pod přední kapotou se má opět objevit šestilitrový dvanáctiválec, který bude dopován turbodmychaldy a nabídne výkon přes 600 koní.

Zda se tak skutečně stane a Maybach vstoupí do zcela nové třídy, ve které nikdy nepůsobil, uvidíme v nejbližší době. Dle dostupných informací má toto rozhodnutí brzy oficiálně potvrdit i samotná automobilka.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 42 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků