Maybach už nemusí vyrábět své SUV. Stačí vám pick-up Ram upravený v Itálii

I přes farmářské základy není tato přestavba z řady těch dostupných náhrad.

Brzy pravděpodobně dojde i na Maybach. Řeč je o vrcholně luxusním SUV, které v té vůbec nejvyšší lize už představilo Bentley i Rolls-Royce, tedy dvojice historicky blízkých konkurentů. Naznačuje to ostatně i nedávno uvedený koncept Ultimate Luxury. Italská společnost Aznom Automotive ale chce něco podobného nabídnout už dnes, model Atulux.

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Nestačí vám luxusní Maybach S650? Sáhněte po novém Brabusu Rocket 900

Na základech pracovního Dodge Ram, nebo dnes už jen Ram 1500, postavila karoserii právě podle zvyků v segmentu nejopulentnějších limuzín. Zadní dveře za sebou tedy v karoserii ještě skrývají dost pevného prostoru pro pana majitele. Vyklopit se dá jen zadní plato, nad ním je plech pevně uložen.

Původně spíše farmářský Ram dostal hnědý lak a změn se dočkal i uvnitř. Celý interiér je čalouněn semišem. Nejdůležitější je samozřejmě posezení por pasažéry vzadu. Ti mají k dispozici dvě velké obrazovky napojené nejen na konzoli Xbox. Audiosystém s deseti reproduktory a subwooferem má výkon 1.200 wattů, což postačí i na to nejdrsnější album od 50 Centa. K dispozici je i lednička a kávovar.

Mercedes-Maybach třídy X je reakcí na otázku, kterou nikdo nepoložil

Mercedes-Maybach třídy X je reakcí na otázku, kterou nikdo nepoložil

Tradiční osmiválec Hemi o objemu 5,7 litru neprošel úpravami, kvůli zvýšení hmotnosti ale Italové vyměnili brzdy. Aznom nezveřejnil kompletní ceník příplatků, ale známe finální cenu modelu ve fotogalerii. Frajerský Ram pořídíte za v přepočtu 5,7 milionu korun...

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků