Maybach prohrává a na trh přijde s malým modelem za "pár peněz"

16 komentářů

ivo
8. června • 8:28

Konečně tu bude auto, na které čeká většina českých rodin - solidní auto za "pár peněz". Dost mě ten článek zarazil. Asi si opravdu něco připlatím, a tu Fábii HTP tímto nahradím.

Jony
7. června • 22:57

Proc nezacali delat Exelero???
I tady uz je VW predbehl...

vedeni
7. června • 23:10

To se snad ani delat nemelo.... To byl jen testovaci vuz pro vysokorychlostni pneumatiky Fulda, pokud se nemylim... A bylo hnusny.

PC
7. června • 11:08

V ceně 200 000Euro vyjde na 6 000 000. Jestli tohle je pár peněz tak já jsem čínský bůh srandy. Nejdřív počítejte a až potom nadávejte. Mimochodem TT je auto nad milion. Jestli na dráze mají takový báječný platy jdu tam hned dělat.

Radek Ondrášík
7. června • 13:02

Nesmíte se dívat na tu částku v absolutní hodnotě z pohledu člověka s běžným příjmem. Pak je to jistě suma nepředstavitelná za "kus plechu". Ovšem v segmentu, kde se Maybach pohybuje, je částka okolo 200tis. eur nic a opravdu luxusní vozy startují na částce daleko vyšší a směřuji vzhůru jen dle toho, co si zákazník objedná. Maybach nemá problém model 62 poskládat ve dvou, troj, čtyřnásobku této sumy a zákazník to koupí, takže vůz v těchto rozměrech a ceně ja opravdu "lidovka"...

Ráďa
7. června • 17:55

Mi by se líbil M-B SLR, občas ho tu na 100dolní street vídávám a je to fakt zajímavé auto

Radek Ondrášík
7. června • 18:46

Dobrá volba, ale nepřekousl bych ten automat a ten utlumený zvuk, takže Vám ho rád přenechám a šáhnu po něčem jiném

Honza
8. června • 13:38

Tak to ja bych klidne prekous oboje

Mirko
7. června • 11:20

už si masíruju prkenici ...  

vedeni
7. června • 11:12

Zakladni TT je pod milion, to zaprve , je snad jasny, ze ta "draha" byla nadsazka. Jinak 200k euro opravdu nejsou maly penize, ale jde o to, ze puvodne radoby ULTRAluxusni znacka sklouzne o patro niz a jakoby se podbizi. Vzdyt tyhle penize stoji "konfekcni" S 65 AMG.

vedeni
7. června • 1:23

Maybach neni a priori spatny auto, ale prestoze tato znacka KDYSI neco znamenala, dnes tvari v tvar tradicnimu RR proste uspet nemuze. Navic - vypada jako predchozi S-Klasse (maska, predni svetla), ted navic jeste jako nova S-Klasse (reseni zade). A komu to prospeje? Maybachu tezko. A projekt "levneho" maybachu tomu zasadi posledni ranu. Holt nemel MB zaspat a zavcas treba koupit RR nebo Bentley. Jenze to mu vyfoukli u BMW, resp. - Boze, povaz - dokonce u VW, takze nezbylo nez vymyslet tuhle berlicku. Jestli Maybach zkrachuje, ani slzu neuronim, a to nejen kvuli tomu, ze na nej nikdy mit nebudu. Ostatne treba ani Bugatti vlastne taky neni zadny Bugatti, ale Piechova onanie misto tradice... a zisky ma prinyst bugatka se ctyrvalcem v cene TT. Hm. Spatny. Kratkodobe to mozna zvedne zisky, ale dlouhodobe nikoli. Viz Jaguar X-type.  Kdyby ted zacal delat Aston auto za 700k, tak mu to podle me zvysi zisk ze dne na den (ne ze by to akutne potreboval). Ale za deset let si mohovity clovek rekne - stoji mi za to, mit znacku, kterou ma Franta odvedle a pritom dela na draze? Ne. Takze na uplny zaver - exkluzivni znacka se musi umet prodat v exluzivni tride, a pokud na to nema, tak to nejlip zabalit. Louis Vuitton taky kvuli zisku nezacne vyrabet igelitky....

QX
7. června • 15:02

Vedeni: clovece, ty ses chytrej jako radio, vazne bys to mel jit zkusit do managementu Maybach Motors. Nevim co jeste by meli u Maybachu delat, aby to 'umeli prodat'. Tohle uz je o skostnatelosti te generace a tridy lidi, co na ty auta maji, ze berou vic RR, ale muj dojem je takovej, ze Maybach je mnohem dal, at uz motoricky nebo s ohledem na luxus.
A jeste otazecka - co ma Bentley za tak luxusni model, ze to lze srovnavat s M62?

vedeni
7. června • 20:49

Bentley ma luxusni ZNACKU! To, ze nema primyho konkurenta M62 je jeho rozhodnuti. Kdyby ho mel, prodaval by se lip nez maybach. Management Maybachu nemuze delat nic! Holt tenhle projekt nevysel a "levny" model jenom akorat jeste nasere majitele 62. To, ze je Maybach dal v motorizaci nebo luxusu nez RR je mozny, ale proc se teda neprodava lip? Ano, protoze spektrum zajemcu je "zkostnately". To odbornici krisici Maybach netusili?? Pak jsou to paka a dopada to tak, jak dopada.

Honza
7. června • 12:14

Mas naprostou pravdu

YZF R6
7. června • 11:34

T\ jo ty jsi nějak chytrej. Jak to všechno víš? Měl by jsi dělat šéfa nějakýho koncernu

jurgen
7. června • 2:01

suhlasim.. aj ked ja slzu teda uronim, majbach je gut.. velmo gut.. fantom je kolotocarska krabica pre americanov, poriadne luxusne auto uz ostane tak akorat arnage (flying spur stoji zaprd) a ztych lacnejsich mozno quatroporte.

tez suhlasim ze majbach musi vypadat viacej inak jak sko (nezeby sa to dalo popliest, ale..), a uz verzia 57 je docela otazna, 57s asi uplna blbost. ak spravia tu 51 za par korun, skonci to zle.. co skonci mozno aj tak, ale "maly, lacny majbach", to je proste zle, uuplne zle. omnoho horsie jak jaguar mondeo a to uz je nieco..

budem si muset viacej odkladat z vyplaty, aby som mohol aspon tych 500 kusov kupit a zachranit tak majbach - najsamluxusnejsiu mnamku. vopacnom pripade nech aspon nerobia ziadne mrnave verzie, racej skrachovat na urovni...


Doporučujeme

Články odjinud