Maybach prohrává a na trh přijde s malým modelem za "pár peněz"

O ekonomických problémech automobilky Maybach jsme psali již v průběhu podzimu loňského roku. Výrobce vysoce luxusních vozů, které jsou odvozeny od Mercedesu třídy S, se totiž potýká s malým odbytem, který nedosahuje ani poloviny plánu. Tím se dostává do ekonomických potíží, protože neustále vykazuje ztrátu.

Dnes je tak již jasné, že se Maybach na trhu neuživí pouze s dvojicí modelů 57 a 62, které míří k opravdu movitým zákazníkům, kteří vyžadují maximální luxus a prestiž. Tito zákazníci navíc raději dávají přednost opravdovým králům luxusu jako je Rolls-Royce a Bentley. Proto se Maybach rozhodl, že v roce 2009 přijde na trh s malým modelem, který ponese dle své délky označení 51 a jeho cena bude pod hranicí 200 tisíc eur. Pod kapotou by se měl objevit osmiválec s výkonem okolo 350-400 koní. Nový model by měl oslovit daleko širší spektrum zákazníků, kteří by tak přinesli do automobilky potřebné peníze. Otázkou ovšem je, zda malý a relativně levný model nezdiskredituje jméno Maybach před opravdu movitými klienty a nebude ani tak vzpruhou jako spíše posledním hřebíčkem do rakve s velkým M na víku.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků