Maybach opravdu chystá facelift své vlajkové lodi, unikly první snímky

O víkendu unikly první neúplné skici faceliftované vlajkové lodi značky Maybach, která již brzy připluje do showroomů s upravenou tváří. Zřejmě aby mohla i nadále pokračovat v dosud marném boji s konkurencí, automobilce se v tomto segmentu vůbec nedaří a ani drobný nárůst prodejů zřejmě v dohledné době nehrozí.

Pokusem o lepší prodejnost má být přitom nejen tento chystaný facelift, který na ženevském autosalonu avizovali představitelé značky, ale zejména průnik na čínský trh, kvůli němuž se koneckonců značka k omlazení svého nejvyššího modelu konečně „dokopala“ (o faceliftu se jinak mluvilo již v roce 2007).

Změny ve tvarech Maybachu 62 můžeme vidět prozatím pouze na přídi, kde jich ovšem očekáváme i nejvíce, takže překvapení se při uvedení oficiálních fotografii zřejmě ani tentokrát nedostaví. Celé omlazení spočívá zejména v předělaném předním nárazníku s integrovanými LED pro denní svícení, všimnout si můžeme i nového tvaru kapoty a jemně upravených světlometů. Technické ani výkonnostní změny přitom neočekáváme.

Místo premiéry rozhodně nebylo vybráno náhodně a namísto domácího Německa si jej nejdříve budou moci prohlédnout na Pekingském autosalonu příští měsíc. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach po faceliftu zatím takto
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků