Maybach místy s nulovými prodeji

Automobilka Maybach to opravdu nemá jednoduché. Vozy této značky se téměř neprodávají a nikdo z představitelů automobilky neví, jak tento nepříznivý stav zvrátit.

Luxusní limuzíny postavené na bázi obstarožního Mercedesu s cenovkou vyšší než u Rolls-Royce prostě zákazníci nikde ve světě nechtějí. Dle posledních informací se např. v Austrálii za celý loňský rok prodalo nula kusů a to jde o trh, kde se ročně prodá přes milion nových automobilů.

Je pak jasné, že ani prodejci již tyto vozy prodávat nechtějí, protože nemají z čeho žít a zavedení autosalonu pro tuto značku přitom bylo extrémně nákladné.

I dle analytiků je automobilka v současné podobě odsouzena k záhubě. Náklady na vývoj nové generace modelů jsou extrémní a při minimálních prodejích se prostě nikdy nezaplatí. Jedinou cestou tak je odpoutání se od stylu Mercedesu a výrazně snížení ceny, což by mohlo oslovit hrstku těch, kteří jsou již znudění z Bentley nebo Rollsu.

Letošní rok má být pro automobilku klíčový, protože má rozhodnout, jakou cestou se půjde nadále. Každopádně pokud Maybach skončí již podruhé v historii, zřejmě to nikomu vadit nebude.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků