Maybach má potíže a uzavře většinu prodejních míst v USA

Výrobce luxusních vozů Maybach se dostává do stále větších potíží. Prodeje zdaleka nedosahují ani minimálních plánů, a tak přijdou na řadu opatření, která mají ušetřit nemalé finance. Na základě výsledků z loňského roku, kdy Maybach prodal v USA pouze 152 vozidel (přičemž ještě v roce 2004 to bylo 244 kusů), se rozhodl uzavřít většinu ze svých 70 prodejních míst. Problémem ovšem je, že každé toto prodejní místo stálo více než 500 000 dolarů (přibližně 13mil. Kč) a patří soukromým osobám, se kterými má Maybach smlouvu o zastoupení, a tak jim zřejmě bude muset vyplati nemalé náhrady za přečasně ukončené smlouvy. Jeho největší rival Rolls-Royce dokázal totiž za loňský rok prodat na tamním trhu přes 380 vozů a to má své zastoupení pouze na 29 místech. Maybach se ovšem potýká s nezájmem po celém světě. Původní plán, který počítal s ročními prodeji okolo 1000 vozů, vzaly již dávno za své a to samé platí o plánu ve Spojených státech, kde se počítalo s prodeji okolo 400 vozů. Maybach se tak dostává do stále větších potíží a je na místě se ptát, jak dlouho ještě tuto situaci ustojí. Trh pro takto drahé limuzíny je prostě malý a jméno Maybach zřejmě není dostatečně prestižní.

Co vám zní lépe? Rolls nebo Maybach? Myslíme, že většina z vás odpoví stejně a vnímání okolí je u takových vozů velmi důležité...

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků