Maybach hodlá příští rok faceliftovat, osvěží oba své modely

V časech, kdy automobilky Rolls Royce a Bentley trhaly rekordy v prodejnosti, se Maybach pouze zoufale snažil přilákat alespoň nějaké procentíčko potenciálních zákazníků. Suma sumárum se od roku 2002 „exkluzivnějšímu Mercedesu“ podařilo prodat pouze 800 vozidel. Značce navíc do karet nepřihrává ani celková situace na finančních trzích, stejně jako z něj plynoucí trendy šetření - v loňském roce zaznamenal Maybach 25 procentní pokles prodejů a letos to nevypadá o nic lépe.

Nejsilnější argument, že jde pouze o převlečenou třídu S za neúměrně vysokou cenu, Maybach příliš nepopřel, aby ale v této oblasti nebyla úplná nuda, automobilka letos vypustila speciální edici vlajkové lodi s příjmením Zeppelin.
V příštím roce, který už klepe a dveře se toho má změnit ještě více. Maybach totiž pro všechny své modely, teda 57 a 62, připravuje výraznější facelift, který modelům nedodá pouze svěžejší vzhled ale prý i více exkluzivity a luxusu, aby se tak alespoň částečně vyrovnal konkurenci.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků