Maybach Exelero: kupé s maximálkou 351 km/h

18 komentářů

huugh
13. května • 16:55

to jsem skutecne sam komu se to nelibi?
jako koncept na kterem by se jeste dlouho pracovalo mozna, ale takhle se mi ani trochu nelibi, navic s vahou jak mensi avie...

vedeni
16. května • 11:32

Nejsi, mne to prijde hnusny ja p.rdel, ale pst!

ares
15. května • 13:51

Jo ses sam:)

Birkov
13. května • 14:56

Ono třeba měli problémi s aerodynamikou tak proto tak brutus vaha, aby se jim to pri 300km/h neodlepilo od země , jinak je to lepší jak veyron, věřim že i za 30mega  by se to prodalo.

Mirek-607
13. května • 13:25

To auto je prekrasne, primo z nej vyzaruje vznesenost. Za design jedna s hvezdickou

SkylineGT-R
13. května • 11:34

Tak toto je podla mna dost drsne auto! No ano, ta vaha je hrozna, ale s tou dlzkou a pri zachovani ultra vybavy sa IMHO pod 2.3 tony aj tak nedostanu. A nie je to auto na vytvaranie bocneho pretazenia. a keby nebolo take dlhe, uz by nebolo tak COOL! Je to ako buduci batmobil. No a 351 na ovale je minimalne 360 na rovine....

-Ferda-
13. května • 16:00

Máš recht, první, co mě napadlo po shlédnutí obrázku: Batmobil

DR@k
13. května • 9:23

za je to tu 2x, nejak se mi to fucklo...

DR@k
13. května • 9:22

Ne, beze srandy, tohle by se jako maloseriovka ujalo, verim, ze se najde dost lidi, co by to koupili. Je to nadhera, celkem cumim, ze tohle vymysleli nemci... Snad nam vyjde aspon ta Lancia! Jinak maji tyhle nadhery jepici zivot. Skoda...

DR@k
13. května • 9:22

Ne, beze sradny, tohe by se jako maloseriovka ujalo, verim, ze se najde dost lidi, co by to koupili. Je to nadhera, celkem cumim, ze tohle vymysleli nemci... Snad nam vyjde aspon ta Lancia! Jinak maji tyhle nadhery jepici zivot. Skoda...

miRec
13. května • 8:56

...Pforzheim je v Nemecku, prototyp bol ale vyrobeny u Stoly v Taliansku 

Roman Daněk
13. května • 9:08

Opraveno.

Pete
13. května • 8:26

Das ist sehr gut!

-Ferda-
13. května • 8:37

Tak tohle by si zaslouzilo maloseriovou edici, nemel bych strach, ze by se to neprodalo !!!! Nechapu, co maji sefmanazeri koncernu v palicich....

Pete
13. května • 8:39

Na seriovku je to zbytečně dlouhý. S tím by se nedalo jezdit, snad jenom na maerickém západě, kde mají dlouhý silnice bez zatáček

delph
13. května • 8:46

což o to dlouhý ale představ si auto co má přez 2,5 tuny a jede 300... to je jak rozjetej kamion taky bys to brzdil kilometr  a odtředivá síla té váhy by znamenala že při každé větší zatáčce by potřeboval kolejničky na boku a hodně pevný svodidla o který by se opřel aby to vykroužil ...
jako hezký auto to je ale proč proboha taková váha? myslím žeby se to dalo zvládnout i lehčí (ale proč stavět kocept/prototip z hliníku že?)

ACE.
13. května • 10:41

Megalomanství je krásná věc, ne tak moc praktická, ale rozhodně se odlišuješ. A ty pneu. taky něco udržej, budou to neméně 20ky a šířka nejméně 335.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
-Ferda-
13. května • 15:58

Pochybuji, že přední budou širší než zadní a ty jsou 315/25 ZR 23  Ja se ale nebavil o praktičnosti, ale o prodejnosti a vzhledem k tomu, že lidé milují šílené věci, věřím, že po Exeleru by se jen zaprášilo....

Doporučujeme

Články odjinud