Maybach Cruiserio: první 57 Coupe od Xenatecu je na prodej

Maybach Cruiserio: první 57 Coupe od Xenatecu je na prodej

Je tomu již několik měsíců, co jsme vás informovali o svéhlavém plánu společnosti Xenatec na kusovou výrobu rozmanitých modifikací stávajících produktů exkluzivních značek, mezi nimiž vynikal Maybach 57 adaptovaný s přímou podporou koncernu Daimler AG do podoby kupé. Řada z nás se domnívala, že opět zůstane jen u planých, „papírových“ slibů, ale kupé Maybach se ještě letos stalo skutečností.

Dnes už o realizaci záměrů Xenatecu nemůže být pochyb. Firma totiž přímo na půdě stuttgartského ředitelství Daimleru představila první, plně provozuschopný prototyp z plánované stokusové série. A na vůz s přídomkem Cruiserio vábí první kupce. Toto kupé je dlouhé 5 700 mm a pod svojí kapotou ukrývá vidlicový dvanáctiválec s výkonem 605 koní (443 kW), jenž mohutnému stroji zajišťuje zrychlení z klidu na 100 km/h za rovných 5 s a dosažení nejvyšší rychlosti 275 km/h. Kupé Cruiserio nyní absolvuje prezentační akci v saúdskoarabském Rijádu a nabízí se za nemalých 715 000 eur.

Klepněte pro větší obrázek
Maybach Cruiserio anebo 57 Coupe od Xenatecu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků