Maybach a Zeppelin: silniční vzducholoď

5 komentářů

Petr Šraier (PetrP7)
12. února • 15:29

Nový Maybach je luxusní, ale když se na něj při prohlížení galerie dostanete, je to z jiného světa. Místo luxusní kategorie, která byla skoro jen sama pro sebe, vidíte moderní sériové auto, i když luxusní. Tahle křísení "starých dobrých časů" velkými značkami nikam nevedou...:-/

Kenny
12. února • 13:49

Auta by to byla pěkná. Problém je spíš ten, že to by člověk musel bydlet někde na rivéře. I kdyby člověk na moderní ekvivalent našetřil, tak do garáže to nevejde, před supermarketem vám to zas kdosi objede klíčem, na v zimě kvůli neřidičům vše posoleno, jak vás někdo potlačí tak pojištovna vyplatí nula nula nic atd. Takže s tím je víc starostí jak radostí. Ale zasnít se je hezké, já mám ve své "dream garáži" R-R Phantom - na reprezentaci. LandCruiser 200- na zimu. M-B w221 - na denní ježdění

baboon
12. února • 9:27

Značka Maybach nekončí DNES. Ta skončila již s ukončemím války. Přece se za čistokrevný a plnohodnotný Maybach nemůže vydávat jakýsi nabobtnalý derivát M.B. třídy S, jak tomu bylo.
Jsem rád, že skončí - do téže řeky se nedá dvakrát vstoupit ... :-/
(Jen zcela mimochodem: čtyřdveřová otevřená karoserie je PHAETON, nikoli cabrio - viz popisky k dobovým foto).

Jiří Duchoň
12. února • 10:15

Dobrý den, děkuji Vám za upozornění. Snímky a popisky jsem procházel ještě jednou, ale na phaeton jsem tam nikde nenarazil. A Zeppeliny se, pokud vím, jako phaetony nevyráběly, vznikaly převážně čtyřdveřové kabriolety se spouštěcími okny ve dveřích.

Lukin
12. února • 6:49

I kdybych byl ten nejbohatší z nejbohatších, tak bych si tak obludný mercedes nekoupil!

Doporučujeme

Články odjinud