Nový Maybach je luxusní, ale když se na něj při prohlížení galerie dostanete, je to z jiného světa. Místo luxusní kategorie, která byla skoro jen sama pro sebe, vidíte moderní sériové auto, i když luxusní. Tahle křísení "starých dobrých časů" velkými značkami nikam nevedou...:-/
Auta by to byla pěkná. Problém je spíš ten, že to by člověk musel bydlet někde na rivéře. I kdyby člověk na moderní ekvivalent našetřil, tak do garáže to nevejde, před supermarketem vám to zas kdosi objede klíčem, na v zimě kvůli neřidičům vše posoleno, jak vás někdo potlačí tak pojištovna vyplatí nula nula nic atd. Takže s tím je víc starostí jak radostí. Ale zasnít se je hezké, já mám ve své "dream garáži" R-R Phantom - na reprezentaci. LandCruiser 200- na zimu. M-B w221 - na denní ježdění
Značka Maybach nekončí DNES. Ta skončila již s ukončemím války. Přece se za čistokrevný a plnohodnotný Maybach nemůže vydávat jakýsi nabobtnalý derivát M.B. třídy S, jak tomu bylo.Jsem rád, že skončí - do téže řeky se nedá dvakrát vstoupit ... :-/(Jen zcela mimochodem: čtyřdveřová otevřená karoserie je PHAETON, nikoli cabrio - viz popisky k dobovým foto).
Dobrý den, děkuji Vám za upozornění. Snímky a popisky jsem procházel ještě jednou, ale na phaeton jsem tam nikde nenarazil. A Zeppeliny se, pokud vím, jako phaetony nevyráběly, vznikaly převážně čtyřdveřové kabriolety se spouštěcími okny ve dveřích.
I kdybych byl ten nejbohatší z nejbohatších, tak bych si tak obludný mercedes nekoupil!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.