Maybach 72: prodloužení prodlouženého

Drahá značka Maybach sice není v otázce exkluzivity původně zamýšlenou konkurencí značkám Rolls-Royce nebo Bentley, to však neznamená, že by její vozy nevolaly po zvláštních variantách. Model zaujal jistou společnost, které se zdál původní Maybach 62 se svojí délkou přes šest metrů příliš krátkým, takže připravila ještě rozměrnější prototyp Maybach 72. Z nárustu délky těží pochopitelně prostor v zadní části interiéru, jenž umožnil instalaci dvou dalších, plnohodnotných sedadel umístěných proti směru jízdy, takže celkem usadí šest pasažérů, z nichž každý má posezení jako prezident některé z afrických republik. S cenou 780 000 dolarů je tento Maybach 72 přesně dvakrát tak drahý jako standardní Maybach 62.

O tomto autě se toho moc neví. Jeho současný majitel však tvrdí, že se jedná o model z roku 2004, který má dnes na svém tachometru pouhých 800 km. Inu, jízda s takovým monstrem zřejmě nebude zvláště ve městě žádným potěšením. Pochopitelně pro řidiče... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach 72
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků