Maybach 72: prodloužení prodlouženého

Drahá značka Maybach sice není v otázce exkluzivity původně zamýšlenou konkurencí značkám Rolls-Royce nebo Bentley, to však neznamená, že by její vozy nevolaly po zvláštních variantách. Model zaujal jistou společnost, které se zdál původní Maybach 62 se svojí délkou přes šest metrů příliš krátkým, takže připravila ještě rozměrnější prototyp Maybach 72. Z nárustu délky těží pochopitelně prostor v zadní části interiéru, jenž umožnil instalaci dvou dalších, plnohodnotných sedadel umístěných proti směru jízdy, takže celkem usadí šest pasažérů, z nichž každý má posezení jako prezident některé z afrických republik. S cenou 780 000 dolarů je tento Maybach 72 přesně dvakrát tak drahý jako standardní Maybach 62.

O tomto autě se toho moc neví. Jeho současný majitel však tvrdí, že se jedná o model z roku 2004, který má dnes na svém tachometru pouhých 800 km. Inu, jízda s takovým monstrem zřejmě nebude zvláště ve městě žádným potěšením. Pochopitelně pro řidiče... 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach 72
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků