Maybach 62 Landaulet: luxus v jiné dimenzi

Není luxus jako luxus. Maybach nám nyní ukázal, jak má vypadat kabriolet podle jeho gusta. Račte nastoupit, Landaulet přichází.

Ačkoli se premiéra studie Maybachu 62 Landaulet očekávala až na autoshow v Dubai, automobilka uvolnila klíčové informace a fotografie již nyní. Jak můžete vidět sami, nejde o klasické kabrio, ale o model zvaný semi-convertible (polokabrio?). Pokud si myslíte, že tohle se do prodeje nikdy nedostane, jste na omylu. Již počátkem příštího roku se vyrobí limitovaná edice zahrnující pouze 20 kusů. O exkluzivitu tak nouze jistě nebude.

Maybach se vydal cestou vládních limuzín a inspiraci určitě nasbíral i v minulosti u automobilky Mercedes-Benz. A není se čemu divit, protože model 62 nepatří mezi ty, které si majitel řídí sám. Pro něj je určeno místo na zadních sedačkách, a tak není důvod, aby byl vůz otevřen kompletně.

Jak již název napovídá, vůz vychází z prodloužené verze 62. Specialitou je posuvná střecha, která dokáže v případě požadavky velice jednoduše zadní část odkrýt. Otevíraní/zavírání systému trvá pouhých 16 vteřin. Výhodou vozu je, že nepřišel o žádnou z praktických či komfortních stránek. Asi by bylo zbytečné rozepisovat se zde o jednotlivých luxusních prvcích v interiéru, a tak jen jedna drobnost. Poslední část prostoru může být na přání oddělena skleným panelem.

Stejně jako verze 62S, i Landaulet je poháněn přeplňovaným dvanáctiválcem 6,0 l o výkonu 450 kW/612 k. Maximum výkonu je dosaženo v širším pásmu mezi 4800 až 5100 ot./min. Mamutí točivý moment 1000 Nm je pak dosažen mezi 2000-4000 otáčkami. Pokud tedy toužíte po skutečné luxusním a zároveň i dynamickém voze s větrem ve vlasech, měli byste se postavit do řady čekatelů již nyní. A ještě dobrá rada – shánějte si řidiče…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach 62 Landaulet

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 192 892 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes E 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 47 545 km
Cena: 480 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků