Maybach 57S kupé od Xenatecu je skutečností

Již na tomto místě jsme vás informovali o svérázném nápadu společnosti Xenatec modifikovat velký sedan Maybach 57S do podoby rozložitého kupé. Jakkoli se vám to mohlo zdát ztřeštěné, nyní se to stalo realitou, první prototyp 57S kupé byl právě představen.

Vůz je dílem konstruktéra Burch Fred Hardta, vyznačuje se konvenčním stylingem a luxusním vybavením interiéru. V dílnách Xenatecu posunuli sloupek B o 508 mm vzad, změn doznaly též sloupky A a C a střecha byla více zaoblena. V předlouhém seznamu příplatkové výbavy najdeme mohutná jedenadvacetipalcová litá kola nebo pancéřování. Xenatecu se navíc podařilo dohodnout se s Maybachem, takže na modifikovaný vůz se vztahuje standardní záruka.

Vyrobena bude série 100 vozů a ceny začínají na 675 000 eur. Divočina? Xenatec plánuje ještě zvrhlejší přestavby, což jsme naznačili na tomto místě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach 57S kupé od Xenatecu v produkční podobě
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků