Maybach 57S kupé od Xenatecu jde na dračku

Mnohým z nás připadaly nákresy velkého kupé Maybach z dílen společnosti Xenatec ještě nedávno jako pouhá utopie, zvláště v konfrontaci s řadou dalších odvážných projektů vycházejících z renomovaných modelů jiných značek. Skutečnost je nyní taková, že výroba strojů vycházejících ze sedanů Maybach 57S byla nyní opravdu zahájena a do této doby do Xenatecu dorazilo na šest desítek závazných objednávek, pocházejících převážně ze Saudské Arábie. Pokud vše půjde podle plánu, ještě do konce tohoto měsíce budou svým majitelům předány první dva vozy.

Maybach 57S kupé je tak zřejmě vůbec prvním Maybachem, o který je skutečně velký zájem. V potaz je třeba vzít skutečnost, že za loňský rok samotný Maybach prodal nějakých 200 vozů, takže Xenatecem slibovaný odběr dalších 100 kusů by mohl významným způsobem promluvit do celkové bilance strádající divize koncernu Daimler AG. V letech 2011 a 2012 má být zákazníkům dodáno dalších 160 kupé Maybach 57S z dílen Xenatecu, což by se mohlo stát životní příležitostí této firmy, ale také bodem obratu samotné budoucnosti automobilky Maybach.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Maybach 57S kupé od Xenatecu je překvapivě žádaným zbožím
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků