K cemu je to dobry,rvat do toho takovej vykon.Dyt to si koupi jen magor.Uz vidim manazery na zadnich sedadlech jak povykujou na ridice "rychleji Hanz".To je fakt kravina
Taky myslím, že kdo si to koupí, to asi řídit nebude, takže z toho zřejmě vyplývá, že si to koupí boháči, kteří mají rádi své řidiče
koupej si to lidi ktery tomu vubec nerozumejnapr. majitel jednoho maybachu v Cechach ani nevi jakou napravu ma pohanenou prej ze to je ridicova starost
Jednoho má přece M. Horáček a ten si myslim, že ví jakou nápravu má poháněnou.. O jinym Maybachu v čecvhách nevim...
http://auto.idnes.cz/tiskni.asp?c=2005M009y01A&r=auto_osoby
Vsak o tom to prave je!Majitele techto vozu maji uplne jine starosti. Vlastnictvi prestizniho a technicky temer dokonaleho vozu preci nerika, ze musite vedet jak to funguje.
Jenze prave manazeri co na to maji si to koupi.
Nevite nekdo, jak se elektronicky omezuje kroutici moment? Vubec si ten princip nedokazu predstavit, omezeni otacek, rychlosti, mnozstvi paliva atd. to bych bral, ale omezeni kr. momentu?
Normálně, v řídící jednotce. Tak jako u každýho jinýho auta.
a nejak popsat, jak to funguje?
Každý motor má nějakou specifickou křivku výkonu a kroutícího momentu takže se ta křivka poupráví přeprogramováním řídící jednotky, třeba změnou přísunu požadovaného paliva v kritických otáčkách, aby nepřekračovala těch zmiňovaných 1000Nm. Ale nevím to určitě - třeba je to úplně jinkak.
tak to urcite nebude, protoze.. dejme tomu ze ten kroutak 1000Nm ma pri 3000rpm a maximum vykonu treba v 5000rpm, pokud by v 3000rpm ubral na palivu, tak by proste auto zaclo ztracet dech...
To netusim. Muzu se jenom domnivat, ze je tam hydrodynamickej menic, kterej reguluje otacky.
redakcniho testu se asi nedockame, co?
Jestli tohle neziska AR k otestovani, tak to je u me podradny automobilovy server...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.