Maybach 53: luxusní bejby (spy photos)

14 komentářů

HajLender
21. dubna • 10:23

No tak pani ja to vidim takto:

1. Ak ide clovek na rokovanie predsa len je serioznejsie sa dokotlat na MB ako na Renault Laguna (cena: 1,4mln. SKK). Pricom netvrdim, ze renault je zle auto (prave naopak), ale imidz ma  (a bude mat) MB na moc moc vyssej urovni.

2. Maybach je sice vozitko pekne, drahe, velke,... ale chyba mu imidz. Jednoducho, ked niekomu poviete v Amerike, ze chces Maybacha, tak nevedia co si maj pod tym predstavit. Musis im vysvetlovat ci uz historiu, alebo to ze je to "teraextra" MB. Maybach bude potrebovat este takych 20 rokov len na budovanie imidzu.

Ernest Brokoš
21. dubna • 21:31

na lagunu nesahej. Ve svý třídě vypadá stále nejlépe.

Michal
18. dubna • 18:47

Muj nazor je taktez ze Mercedes uz na silnicich zdomacnel a ma ho kde kdo! Proto kdyz ma nekdo poradnou hromadku penez je Merceds-Benz uz malo vzdyt ho ma skoro kazdy, a v tom prijizdi Maybach exkluziva sama!!! Ale co se mi nelibi ze uz ho zase zmensuji,takze porad dokola ,takze za 30 let bude i Maybach mini ))

JJ
18. dubna • 0:12

Ježkovy voči to snad ne. Blbové u M-B zdevalvovali S-Klasse, která před časem vyčnívala a byla opravdu luxusní a exklusivní, kdežto dnes to člověk zdálky pomalu nepozná od E nebo C klasse. Naštěstí se jim podařilo tu exklusivitu zachránit Maybachem, který byl a je opravdu "něco extra". Copak jim to s S-Klasse nestačilo, že se teď snaží "zlidovět" i Maybacha?!

Hník
18. dubna • 1:41

S cenou od 200.000 eur bych o zlidovění nemluvil

JJ
18. dubna • 15:24

No já netvrdím, že to je vyloženě lidové auto, ale je to trend (dle mého zcestný). Když na Maybacha někdo nemá, tak ho prostě mít nebude. Je to exklusivní záležitost a nějaké vycházení vstříc je pitomost.

Byly doby, kdy když chtěl někdo Mercedesa a neměl milion, měl smůlu, nicméně továrně se dařilo vcelku dobře. Pak začali s experimenty typu 190E (opravdu ostuda značky) a A-Klasse (povedené auto, nicméně nižší třída a značku to devalvovalo). Dnes sice Mercedes prodává víc kusů a vydělává o něco (ne výrazně) více, ale na rozdíl od dřívějška už jako značka neční někde daleko na vrcholu, ale je to značka jako každá jiná.

aquila
18. dubna • 18:59

praveze naopak 190E a jeho nastupca klasse C bol takzvany vitamin C pre mercedes. MB C sa predalo uz tusim 2 miliony kusov, co je v tejto triede _velmi_ vela. a trieda A je urcena pre panicky do mesta, ktore nechcu C toboz E resp S ale chcu mercedesa a zase na SLK nemaju

JJ
18. dubna • 20:30

Ano, já vím, že se jich prodalo dost. Ale to je právě ta chyba. Profiluje-li se MB jako exkluzivní a luxusní záležitost, má prostě těm, kteří na jejich auta nemají říci "sorry" a ne pro ně vyrábět levnější auta. Když chci Mercedes, mít na to musím.

Pochopitelně volba MB (vyrábět levnější a dostupnější auta) je volba legitimní, ale ať se potom nediví, že exklusivita značky jde do háje, když na to má každý pasák

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
aquila
18. dubna • 23:17

no hej, ale potom skonci ako buggatti, rolls, masserati, ferrari, bentley, lamborghini ..

a kvoli exklusivite vytvorili maybach

Niemand
17. dubna • 20:39

Co ta obluda bude stat?  Ja bych tipnul neco kolem 5-7 milionu. Image to auto ma, ale preci jenom, ty ceny ...

Martin
17. dubna • 16:57

Bejby s délkou 5,3 m?

John
17. dubna • 16:06

A neni to nahodou nova S-klasse?

Viz. http://www.mbspy.com/w221.htm
(Vcetne stejne poznavaci znacky A NN 411)

Petr Broža
17. dubna • 16:10

Všechny zdroje, které jsem prostudoval, vydávají tyto fotografie za Maybach 53.

petr
18. dubna • 9:49

taky bych rekl ze je to esko

Doporučujeme

Články odjinud