Maybach 53: luxusní bejby (spy photos)

Současná rodinka maybachů čítá jen dva členy; v podstatě jde o tentýž model, mezi kterými je rozdíl pouze v délce vozu a tedy i vnitřní prostornosti. Maybach 62 má délku cca 6,2 metru, Maybach 57 pak 5,7 m. Automobilka plánuje doplnit do rodinky třetího brášku, Maybach 53. Pro svou „malou“ délku jej některá média nazývají „baby Maybach“. Cena modelů 57 a 62 není nijak zanedbatelná, levnější model stojí přes devět milionů, dražší téměř jedenáct.

Maybach 53 je postaven na platformě příští generace Mercedes-Benzu třídy S, vzhled a interiér se však budou lišit, stejně jako cena a výbava. Pokud se zdá, že je Esko málo luxusní, Maybach 53 vaše choutky zcela jistě uspokojí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Pod maskováním toho moc vidět není, patrné jsou ale proporce, které jsou takřka shodné s novou třídou S

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Možná podoba nového maybachu

Zdroj: Autobild, Automedia

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků