Maxikombi Audi A6 Avant oficiálně představeno

30 komentářů

delph
11. listopadu • 12:08

tohle autí se mi strašně líbí ze zadu ale ze předu je taková nemastná neslaná....a3 je agresivní a8 je majestátní..ale a4 a a6 jsou takový oničem....

i z boku je hezká to jo ale ten čumák chce přikořenit snad rs6 bude hezčí

aviatik
9. listopadu • 22:52

Slabota, Dalsi facelift Octavie II v combiku, ale horsi, Octavia II ma alespon vetsi ten kufr.

Ondra
9. listopadu • 16:26

Po dlouhe dobe me audi docela nastvalo. Nechapu proc je mezi 2.0TDI   a 3.0TDI  motor o tak velkem objemu 2.7TDI. Je to blbost stjejnak je to jenom zvecena 2.5TDI.

Petr Broža
9. listopadu • 16:44

Je to trochu jinak, 2.7 V6 TDI je zmenšený motor 3.0 V6 TDI, oba mají vstřikováí Common Rail, zatímco 2.5 TDI používá starší rotační čerpadlo (tedy není to PD).

Leonardo Cupranek
9. listopadu • 20:06

Spis by tam mohli davat 2.5 V5 TDI PD. K cemu to petivalcove TDI vlastne maj, kdyz neni ani v Golfu, ani v Passatu, ani v zadne Audine....

Petr Broža
9. listopadu • 21:20

Ttřeba ho časem zcela odstaví. Je totiž možné, šestiválce a výš budou v budoucnu jen CR a tří/čtyřválce jen PD.

Leonardo Cupranek
9. listopadu • 21:46

Jo, to je mozne. Ale jedna se o pomerne novy motor a nechapu, proc ho tedy vyvijeli, kdyz z osobnich aut je snad jen v Touaregu. Benzinove petivalce davali bezne treba do Toleda, Golfu, Bory i Passatu - asi se to prodavalo hur, nez 1.8T, ale spatny motor to nebyl (125kW z atmosferickeho 2.3 neni az tak spatne). Mohl by to byt vrcholny diesel v nizsi stredni - do Golfu, Altey ci Octavie se asi commonrailove V6 nikdy davat nebude, ale nejaky vyslechteny petivalec by vrcholnym verzim teto tridy urcite slusel. A zatim to figuruje jen jako nedostatecna motorizace Touaregu a pak uz snad jen v uzitkovych autech (Transporter). Samozrejme ze PD neni tak kultivovane, jako CR V6, ale furt je lepsi a kultivovanejsi V5, nez ctyrvalec. Octavii ci novemu Toledu by to urcite sluselo. A pokud chteji 2.0 TDI delat ve verzi 136kW, mohla by tato V5 by treba s vykonem 170kW a ani by to nekonkurovalo 2.7 a 3.0 V6 TDI CR, protoze by se to davalo do jine tridy aut. Do vetsich reprezentativnejsich limuzin by se daval kultivovanejsi V6 CR TDI a do nabrousenych naftovych aut nizsi stredni (coz je docela perspektivni kategorie "ostrej ropak") by se davalo ponekud drsne znejici 2.5 V5 TDI PD. Urcite by se naslo dost lidi, kteri by si byli ochotni priplatit treba 40000Kc z 2.0 TDI na silnejsi a kultivovanejsi V5 TDI.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
deerhunter
9. listopadu • 22:10

ten 2.5 TDI PD je radovy, ne vidlicovy.

Leonardo Cupranek
9. listopadu • 23:03

OK. Ale stejne nechapu, proc ho vyvijeli, kdyz ho pak tak malo pouzivaj...

Funcarver
10. listopadu • 10:08

Myslim, ze spravna odpoved je prave Transporter.... Zrejme se nejedna o tak povedeny motor, jak predpokladali, tak se snazi si vyvoj nechat zplatit aspon v Transporteru a Touaregu a pak ho odepisi. Ne vsechno se vzdy povede..

RedBaron
10. listopadu • 12:09

Nepovedená větev byl právě 2.5 TDI V6. Pro tento motor v době, kdy byly nejvýkonnější 1.9TDI na trhu, prakticky neexistuje důvod. Na nafťák je vyloženě "žravý" a jeho poruchovost je o mnoho vyšší. Naopak starý 103kW řadový pětiválec v A6 2.5TDI (i Volvu) býval držák, má skvělý zvuk a jeho výkon by šel s dnešními technologiemi podstatně zvýšit, jak již naznačuje jeho znovuobnovené použití v těžkém Touaregu.

deerhunter
10. listopadu • 20:05

hele a tenhle novy 2.5 TDI PD je uplne zbrusu novy motor nebo je to jen reinkarnace toho stareho dobreho 103 kW (vlastne se daval i do predchoziho Transporteru v nekolika vykonovych verzich) ?

Funcarver
11. listopadu • 14:12

Chování VW group v motorech je těžce odhadnutelné. Třeba 1,6 benziny. 74kW se dělá do teď, chvíli se dělala 1,6 16V 77kw, teď montují 1,6 FSI. Zdálo by se, že 1,6 16V se ztratil z  výroby, ale on to byl pouze meziprodukt, od začátku vyvýjený a připravený pro technologii FSI (proto je zákl. palivo 98okt.) ...

deerhunter
11. listopadu • 17:54

jj, VW s motory kouzli jako nikdo jiny...co se tyce toho 2.5 TDI PD - uvaden je u nej objem 2461 ccm coz je naprosto stejna hodnota jako u toho stareho 2.5 TDI 85 a pozdeji 103 kW v Audi 100/A6 a VW T4, takze to opravdu bude asi reinkarnace a potvrzovalo by se tim to, ze tenhle motor byl mimoradne povedeny. Takze onou slepou vyvojovou vetvi (jak uz nekdo vyse poznamenal) je 2.5 TDI V6 (prestoze se velmi dobre prodaval a par kousku se ho jeste proda v Superbu a Audi A4), kdyz se VW vratilo k puvodnimu petivalci. To jsou mi veci...

Leonardo Cupranek
11. listopadu • 20:16

To sice zni rozumne, jenze realita je takova, ze prave 2.5 R5 TDI PD davaj jen do Touarega a Transporteru. Do niceho jineho ho nedavaj a ani zatim davat neplanujou, prestoze ten motoru uz docela dlouhou dobu maj. Takze at je povedeny nebo ne, zatim to vypada, ze s nim moc nepocitaj. Take bych si nebyl jist, ze je odvozeny od stareho audinoveho petivalce. Spis bych rekl, ze to je jeden valec pridany k 2.0 TDI PD znameho treba z nove Octavie.

pet
11. listopadu • 21:25

jo to mas urcite pravdu, ze do obycejnych osobaku ten petivalec asi nepude, kor kdyz ted prisli s tim 2.7 V6, asi si to fakt nechavaji hlavne do toho Transporteru...jinak ja bych se spis klonil k tomu, ze je to ten staronovy petivalec, protoze ono se to lehce rekne "pridal se jeden valec" nebo "ubral se jeden valec", ale to neni preci jen tak. Ten stary petivalec se sice do Audin nedava uz hodne dlouho, ale jeste donedavna se porad vyrabel pro Transporter T4.

Leonardo Cupranek
11. listopadu • 22:53

Vzhledem k tomu, ze do nizsi stredni (Golf/Octavia/Altea/Toledo/A3/Touran) asi nikdy zadny TDI V6 CR (ani 2.7, ani 3.0) davat nebudou, tak by tam jako vrcholnou naftovou verzi mohli dat prave toto 2.5 R5 TDI PD. A nedavaj. A pritom treba Octavii ci Toledu by to fakt sluselo. Do stareho Toleda (toho, co mam ja) davali benzinovy petivalec, do noveho Toleda (co se ted zacne prodavat) dokonce slibuji casem davat benzinovy sestivalec (asi 2.8V6, ktery se dava i do soucasneho/stareho Leonu). Ale s V6 TDI do techto aut zrejme nepocitaji. To je ale dost divne, protoze koncern je docela znam tim, ze nabidka benzinovych a naftovych motoru v kazdem modelu byva vyrovnana, nebo ze je nekdy dokonce diesel nejsilnejsim motorem (treba Fabia, nebo aktualne Octavia).

pet
11. listopadu • 23:18

naprosty souhlas  Octavce by moc slusel...zvlast kdyz Skodovka tvrdi, ze jde po krku Volvu, tak by naftovy petivalec byl skvelou zbrani, protoze treba S 60 ma prave takovy podobny ve dvou vykonovycj verzich (2.4D a D5).

War
12. listopadu • 8:51

jenze ten motor je tezky na Passata, takze v Oktavce by se ta naprava menila ve tak 40tis.

Leonardo Cupranek
11. listopadu • 14:50

Pokud vim, tak 1.6 16v 77kW se daval jako zakladni nejlevnejsi motor do Toleda (do ukonceni jeho vyroby letos v lete) a do Leonu se asi dava porad. Ale krome Seatu opravdu nevim, kam se daval (kdysi tusim treba do "ostre" verze Pola).

performer
9. listopadu • 14:03

nebo ne?

X12345678
9. listopadu • 17:41

Je částečně z hliníku. Skelet je ocelový.

Kevin
9. listopadu • 14:43

Pokud vím hliníková je jenom A8.

R.D.C
20. února • 12:34

A2 je taky hliníková

elipsoid
9. listopadu • 12:15

Ja myslel, ze uz se nejakej ten cas prodava. Protoze jsem presvedcenej, ze jsem ho videl vic nez pred mesicem ve Vodickove ulici v Praze. Bylo to na 100% Audi, byl to Avant a A4 to nebyla. Tak nevim, asi halusky...

dmx
9. listopadu • 14:21

to bola asi nova faceliftovana A4, A6 si fakt tazko mohol vidiet

dmx
9. listopadu • 14:20

to bola asi nova faceliftovana A4, A6 si fakt tazko mohol vidiet

Krutibrk
9. listopadu • 12:39

To by mi ani tak nevadilo jako rozvor 2483 mm Takže konkurent fabky

Petr Broža
9. listopadu • 13:00

Opraveno.

Honza
9. listopadu • 12:56

Správně je 2843.

Doporučujeme

Články odjinud