Max Biaggi se brzy vrátí na scénu MotoGP se strojem Ilmor V4

Max Biaggi se brzy vrátí na scénu MotoGP se strojem Ilmor V4

Italský závodník královské kubatury MotoGP, Max Biaggi, pro letošní rok nenašel angažmá u žádné profesionální stáje. A když se nedomluvil ani s jedním týmem ve světovém šampionátu superbiku, vypadalo to s horkokrevným sympaťákem bledě.

Světlo na konci tunelu přišlo již během jara a na světě byla smlouva s firmou Suter Racing Technology AG. Švýcarská společnost vedená Erikem Suterem a firma Ilmor Engineering připravuje pro šampionát MotoGP v roce 2007 nový motocykl s motorem Ilmor V4 o objemu 800 ccm a Max by měl tento závodní bike testovat a následně s ním i bojovat o mistrovské body.

Švýcaři nejsou žádní zelenáči, v minulosti v královské kubatuře již vystupovala s motocyklem MuZ, v jehož sedle zaznamenal úspěch Holanďan van der Goorberth nebo Ital Luca Cadalora. Navíc, společnost Suter Racing Technology AG je výrobcem podvozku Kawasaki ZX-RR, takže se máme na co těšit. A když prý testy vyjdou na výbornou, není vyloučeno, že Max Biaggi dostane možnost startovat v druhé polovině letošního mistrovství na divokou kartu.

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 230 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků