Max Biaggi se brzy vrátí na scénu MotoGP se strojem Ilmor V4

Italský závodník královské kubatury MotoGP, Max Biaggi, pro letošní rok nenašel angažmá u žádné profesionální stáje. A když se nedomluvil ani s jedním týmem ve světovém šampionátu superbiku, vypadalo to s horkokrevným sympaťákem bledě.

Světlo na konci tunelu přišlo již během jara a na světě byla smlouva s firmou Suter Racing Technology AG. Švýcarská společnost vedená Erikem Suterem a firma Ilmor Engineering připravuje pro šampionát MotoGP v roce 2007 nový motocykl s motorem Ilmor V4 o objemu 800 ccm a Max by měl tento závodní bike testovat a následně s ním i bojovat o mistrovské body.

Švýcaři nejsou žádní zelenáči, v minulosti v královské kubatuře již vystupovala s motocyklem MuZ, v jehož sedle zaznamenal úspěch Holanďan van der Goorberth nebo Ital Luca Cadalora. Navíc, společnost Suter Racing Technology AG je výrobcem podvozku Kawasaki ZX-RR, takže se máme na co těšit. A když prý testy vyjdou na výbornou, není vyloučeno, že Max Biaggi dostane možnost startovat v druhé polovině letošního mistrovství na divokou kartu.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků