Max Biaggi se brzy vrátí na scénu MotoGP se strojem Ilmor V4

Italský závodník královské kubatury MotoGP, Max Biaggi, pro letošní rok nenašel angažmá u žádné profesionální stáje. A když se nedomluvil ani s jedním týmem ve světovém šampionátu superbiku, vypadalo to s horkokrevným sympaťákem bledě.

Světlo na konci tunelu přišlo již během jara a na světě byla smlouva s firmou Suter Racing Technology AG. Švýcarská společnost vedená Erikem Suterem a firma Ilmor Engineering připravuje pro šampionát MotoGP v roce 2007 nový motocykl s motorem Ilmor V4 o objemu 800 ccm a Max by měl tento závodní bike testovat a následně s ním i bojovat o mistrovské body.

Švýcaři nejsou žádní zelenáči, v minulosti v královské kubatuře již vystupovala s motocyklem MuZ, v jehož sedle zaznamenal úspěch Holanďan van der Goorberth nebo Ital Luca Cadalora. Navíc, společnost Suter Racing Technology AG je výrobcem podvozku Kawasaki ZX-RR, takže se máme na co těšit. A když prý testy vyjdou na výbornou, není vyloučeno, že Max Biaggi dostane možnost startovat v druhé polovině letošního mistrovství na divokou kartu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků