Max Biaggi se brzy vrátí na scénu MotoGP se strojem Ilmor V4

Italský závodník královské kubatury MotoGP, Max Biaggi, pro letošní rok nenašel angažmá u žádné profesionální stáje. A když se nedomluvil ani s jedním týmem ve světovém šampionátu superbiku, vypadalo to s horkokrevným sympaťákem bledě.

Světlo na konci tunelu přišlo již během jara a na světě byla smlouva s firmou Suter Racing Technology AG. Švýcarská společnost vedená Erikem Suterem a firma Ilmor Engineering připravuje pro šampionát MotoGP v roce 2007 nový motocykl s motorem Ilmor V4 o objemu 800 ccm a Max by měl tento závodní bike testovat a následně s ním i bojovat o mistrovské body.

Švýcaři nejsou žádní zelenáči, v minulosti v královské kubatuře již vystupovala s motocyklem MuZ, v jehož sedle zaznamenal úspěch Holanďan van der Goorberth nebo Ital Luca Cadalora. Navíc, společnost Suter Racing Technology AG je výrobcem podvozku Kawasaki ZX-RR, takže se máme na co těšit. A když prý testy vyjdou na výbornou, není vyloučeno, že Max Biaggi dostane možnost startovat v druhé polovině letošního mistrovství na divokou kartu.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků