Bývalý šéf koncernu VW povede Piëch Automotive. První výsledek čekejme brzy

Lorenzo Nádherný  |  05. 10. 2020 17:54

Aby na to dobití byl vůbec někde příkon.

Odpovědět  |   | 
oVWečqa  |  05. 10. 2020 18:02

Přesně. Pokud dobře počítám, tak ani 350 kW stanice na to nestačí.

Odpovědět  |   | 

měnič kmitočtu, invertor, prostě z mála se udělá hodně.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  05. 10. 2020 20:46

Menic kmitoctu a invertor vyresi prikon? Hm, ona se vlastne elektrina vznika v zasuvce...

Odpovědět  |   | 
zvláštní škola  |  05. 10. 2020 21:23

Petr.R Mám pro tebe volné místo v lavici Petříku,můžem spolu i klidně opakovat ročník než všechno pochopíš

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 10. 2020 21:53

Je to zbytečné, on nic nepochopí, i kdyby opakoval ročník desetkrát. Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 21:30

Takhle to nefunguje. Dá se změnit víceméně všechno na všechno ale ta energie je jen jedna

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 21:29

V pohodě, němci mají všude větrníky

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 10. 2020 11:45

je to PR, ale da se predpokladat ze pokud tempo soucasneho vyvoje a vystavby nabijecek nejak nepolevi, tak pristi rok by se meli zacit stavet 450kW nabijecky ABB ktere avizovali s Porsche ze testuji, od Tesly se pak daji najit zminky ohldne 1000V a testovani 600kW nabijecek, jen pro ukazku soucasne 350kW stojany Ionity se zacali budovat v realu jen 14 mesicu pote co byli zverejneny plany na budovani site s 350kW stojany, v te dobe se vesmes jeste ani nevedelo medialne jake budou dalsi parametry

tento rozvoj nebrzdi ani tak samotne nabijecky, ale spise vyvoj baterii, respektive to jake baterie jsou k dispozici komercne pro seriovou vyrobu elektromobilu, navrhnout a postavit treba i 1MW nabijecku neni problem, problem je ze nebude jeste dlouho na trhu komercne zadny eketromobil ktery by to vyuzil, tedy je zbytecne takovou nabijecku resit a nekde stavet, navic s tim jak se tohle dovetvi vyvyji a hledaji se nova reseni, tak se postupne odbouravaji i problemy ktere se resili treba pred 10 lety, kdy treba prave pred nejakyma 11-10 lety se treba resilo jak to bude s nabijenim nad 150kW a ze bude treba mit kapalinou chlazene kabely nabijecek, a dnes vime ze kapalinou chlazene neni treba mit ani nabijecky okolo 200kW a i ty dnes kapalinou chlazene nejsou nijak tlustsi nez bezne tankovaci hadice na cerpackach s fotilnima palivama

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 10. 2020 13:47

To sa neboj, Piech to osetri 'softverovo'. Skusenosti na to ma, darilo sa mu tak dobre, ze od VAG odisiel zalozit vlastnu firmu ;)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 10. 2020 20:18

Tak to je jasné, Stark, kde tu baterii vzali.
https://1.bp.blogspot.com/-yC6rVj64VJ8/XPv7vn9GQNI/... ...

Odpovědět  |   | 
kari  |  05. 10. 2020 21:06

Další projekt co upadne v zapomněí a ani pes po něm neštěkne. Bude to jen další bezpohlavní lektrovehykl, jakých se denně představuje kvanta. Ať to dotáhnou do této podoby s pěkným silným benzínem a nebude mít o kupce nouzi.

Odpovědět  |   | 

Silný benzin co řve a smrdí jak kráva a vůbec nejede, pro hluchý blbce ideální.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 21:28

Kdyby ho táta viděl, nafackuje mu...ten měl rád opravdová auta a pleskal chamtivého Winterkorna přes prsty kdykoliv mohl, aby VW vyrábělo alespoň trochu dobrá auta. Za všemi "šílenostmi" jako Golf VR6, G60 atd. stál on. A syn teď bude vyrábět bzučáky....

Odpovědět  |   | 
zvláštní škola  |  05. 10. 2020 21:38

nová doba!A fackovat děti se dnes už nesmí.Ale VR6 by se mi taky líbila,to teda jo

Odpovědět  |   | 
Twan  |  05. 10. 2020 22:19

Pokud jsou rodiče normální, je facka naprosto v pořádku. Sám sem jich schytal hodně ale taky jsem toho hodně provedl Tuhle výchovu fakt neuznávám, protože z okolí vidím kam to vede. Ty děti jsou chudáci, jakmile se s tím beztrestným chováním dostanou mezi společnost, kde se chyby trestají.

Odpovědět  |   | 

Lol, to vypadá jako spalovák

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo