Bývalý šéf koncernu VW povede Piëch Automotive. První výsledek čekejme brzy

17 komentářů

Kuk Vykuk
6. října • 13:23

Lol, to vypadá jako spalovák :-D

Twan
5. října • 21:28

Kdyby ho táta viděl, nafackuje mu...ten měl rád opravdová auta a pleskal chamtivého Winterkorna přes prsty kdykoliv mohl, aby VW vyrábělo alespoň trochu dobrá auta. Za všemi "šílenostmi" jako Golf VR6, G60 atd. stál on. A syn teď bude vyrábět bzučáky....

zvláštní škola
5. října • 21:38

nová doba!A fackovat děti se dnes už nesmí.Ale VR6 by se mi taky líbila,to teda jo

Twan
5. října • 22:19

Pokud jsou rodiče normální, je facka naprosto v pořádku. Sám sem jich schytal hodně ale taky jsem toho hodně provedl ;-) Tuhle výchovu fakt neuznávám, protože z okolí vidím kam to vede. Ty děti jsou chudáci, jakmile se s tím beztrestným chováním dostanou mezi společnost, kde se chyby trestají.

kari
5. října • 21:06

Další projekt co upadne v zapomněí a ani pes po něm neštěkne. Bude to jen další bezpohlavní lektrovehykl, jakých se denně představuje kvanta. Ať to dotáhnou do této podoby s pěkným silným benzínem a nebude mít o kupce nouzi.

Kuk Vykuk
6. října • 13:22

Silný benzin co řve a smrdí jak kráva a vůbec nejede, pro hluchý blbce ideální. :-PB-]

Mirek
5. října • 20:18

Tak to je jasné, Stark, kde tu baterii vzali. :-D:-D:-D
https://1.bp.blogspot.com/-yC6rVj64VJ8/XPv7vn9GQNI/... ...

Lorenzo Nádherný
5. října • 17:54

Aby na to dobití byl vůbec někde příkon.

Joe Doe
6. října • 13:47

To sa neboj, Piech to osetri 'softverovo'. Skusenosti na to ma, darilo sa mu tak dobre, ze od VAG odisiel zalozit vlastnu firmu ;)

iPace
6. října • 11:45

je to PR, ale da se predpokladat ze pokud tempo soucasneho vyvoje a vystavby nabijecek nejak nepolevi, tak pristi rok by se meli zacit stavet 450kW nabijecky ABB ktere avizovali s Porsche ze testuji, od Tesly se pak daji najit zminky ohldne 1000V a testovani 600kW nabijecek, jen pro ukazku soucasne 350kW stojany Ionity se zacali budovat v realu jen 14 mesicu pote co byli zverejneny plany na budovani site s 350kW stojany, v te dobe se vesmes jeste ani nevedelo medialne jake budou dalsi parametrytento rozvoj nebrzdi ani tak samotne nabijecky, ale spise vyvoj baterii, respektive to jake baterie jsou k dispozici komercne pro seriovou vyrobu elektromobilu, navrhnout a postavit treba i 1MW nabijecku neni problem, problem je ze nebude jeste dlouho na trhu komercne zadny eketromobil ktery by to vyuzil, tedy je zbytecne takovou nabijecku resit a nekde stavet, navic s tim jak se tohle dovetvi vyvyji a hledaji se nova reseni, tak se postupne odbouravaji i problemy ktere se resili treba pred 10 lety, kdy treba prave pred nejakyma 11-10 lety se treba resilo jak to bude s nabijenim nad 150kW a ze bude treba mit kapalinou chlazene kabely nabijecek, a dnes vime ze kapalinou chlazene neni treba mit ani nabijecky okolo 200kW a i ty dnes kapalinou chlazene nejsou nijak tlustsi nez bezne tankovaci hadice na cerpackach s fotilnima palivama :-)

Twan
5. října • 21:29

V pohodě, němci mají všude větrníky :-D

oVWečqa
5. října • 18:02

Přesně. Pokud dobře počítám, tak ani 350 kW stanice na to nestačí.

petr r. (petrumr)
5. října • 18:19

měnič kmitočtu, invertor, prostě z mála se udělá hodně.

Twan
5. října • 21:30

Takhle to nefunguje. Dá se změnit víceméně všechno na všechno ale ta energie je jen jedna :-)

zvláštní škola
5. října • 21:23

Petr.R Mám pro tebe volné místo v lavici Petříku,můžem spolu i klidně opakovat ročník než všechno pochopíš

.
5. října • 21:53

Je to zbytečné, on nic nepochopí, i kdyby opakoval ročník desetkrát. Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.

Xixao
5. října • 20:46

Menic kmitoctu a invertor vyresi prikon? Hm, ona se vlastne elektrina vznika v zasuvce...

Doporučujeme

Články odjinud