Lol, to vypadá jako spalovák :-D
Kdyby ho táta viděl, nafackuje mu...ten měl rád opravdová auta a pleskal chamtivého Winterkorna přes prsty kdykoliv mohl, aby VW vyrábělo alespoň trochu dobrá auta. Za všemi "šílenostmi" jako Golf VR6, G60 atd. stál on. A syn teď bude vyrábět bzučáky....
nová doba!A fackovat děti se dnes už nesmí.Ale VR6 by se mi taky líbila,to teda jo
Pokud jsou rodiče normální, je facka naprosto v pořádku. Sám sem jich schytal hodně ale taky jsem toho hodně provedl ;-) Tuhle výchovu fakt neuznávám, protože z okolí vidím kam to vede. Ty děti jsou chudáci, jakmile se s tím beztrestným chováním dostanou mezi společnost, kde se chyby trestají.
Další projekt co upadne v zapomněí a ani pes po něm neštěkne. Bude to jen další bezpohlavní lektrovehykl, jakých se denně představuje kvanta. Ať to dotáhnou do této podoby s pěkným silným benzínem a nebude mít o kupce nouzi.
Silný benzin co řve a smrdí jak kráva a vůbec nejede, pro hluchý blbce ideální. :-PB-]
Tak to je jasné, Stark, kde tu baterii vzali. :-D:-D:-Dhttps://1.bp.blogspot.com/-yC6rVj64VJ8/XPv7vn9GQNI/... ...
Aby na to dobití byl vůbec někde příkon.
To sa neboj, Piech to osetri 'softverovo'. Skusenosti na to ma, darilo sa mu tak dobre, ze od VAG odisiel zalozit vlastnu firmu ;)
je to PR, ale da se predpokladat ze pokud tempo soucasneho vyvoje a vystavby nabijecek nejak nepolevi, tak pristi rok by se meli zacit stavet 450kW nabijecky ABB ktere avizovali s Porsche ze testuji, od Tesly se pak daji najit zminky ohldne 1000V a testovani 600kW nabijecek, jen pro ukazku soucasne 350kW stojany Ionity se zacali budovat v realu jen 14 mesicu pote co byli zverejneny plany na budovani site s 350kW stojany, v te dobe se vesmes jeste ani nevedelo medialne jake budou dalsi parametrytento rozvoj nebrzdi ani tak samotne nabijecky, ale spise vyvoj baterii, respektive to jake baterie jsou k dispozici komercne pro seriovou vyrobu elektromobilu, navrhnout a postavit treba i 1MW nabijecku neni problem, problem je ze nebude jeste dlouho na trhu komercne zadny eketromobil ktery by to vyuzil, tedy je zbytecne takovou nabijecku resit a nekde stavet, navic s tim jak se tohle dovetvi vyvyji a hledaji se nova reseni, tak se postupne odbouravaji i problemy ktere se resili treba pred 10 lety, kdy treba prave pred nejakyma 11-10 lety se treba resilo jak to bude s nabijenim nad 150kW a ze bude treba mit kapalinou chlazene kabely nabijecek, a dnes vime ze kapalinou chlazene neni treba mit ani nabijecky okolo 200kW a i ty dnes kapalinou chlazene nejsou nijak tlustsi nez bezne tankovaci hadice na cerpackach s fotilnima palivama :-)
V pohodě, němci mají všude větrníky :-D
Přesně. Pokud dobře počítám, tak ani 350 kW stanice na to nestačí.
měnič kmitočtu, invertor, prostě z mála se udělá hodně.
Takhle to nefunguje. Dá se změnit víceméně všechno na všechno ale ta energie je jen jedna :-)
Petr.R Mám pro tebe volné místo v lavici Petříku,můžem spolu i klidně opakovat ročník než všechno pochopíš
Je to zbytečné, on nic nepochopí, i kdyby opakoval ročník desetkrát. Předvedené abstraktní myšlení pana petra r. je důkazem jeho mentální retardace. Objevil se vedle v diskusi názor, že není jenom debil s IQ 50, ale že se jedná v jeho případě o reálný omyl přírody a o nezvratitelný důkaz, že hloupost (a omezenost) je nezničitelná. On se měl původně narodit asi jako žížala. Pán Bůh si to ale na poslední chvíli rozmyslel. Bohužel hodnota IQ té žížaly u pana petra r. zůstala zachována.
Menic kmitoctu a invertor vyresi prikon? Hm, ona se vlastne elektrina vznika v zasuvce...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.