Joey z Přátel končí v Top Gearu. Prý se chce více věnovat přátelům

Po ochodu Chrise Evanse byl Matt LeBlanc, Joey ze seriálu Přátelé, hlavní tváří britského pořadu Top Gear. Nyní končí z rodinných důvodů.

Asi nejsem sám, komu Top Gear bez Chrise Evanse přišel tak nějak lepší. Slavný britský moderátor a majitel neuvěřitelné sbírky aut ležel některým členům moderátorského týmu dost v žaludku, včetně Matta LeBlanca, legendárního Joeyho ze seriálu Přátelé.

Nová série Top Gearu už má trailer! Bude lepší než The Grand Tour?

Nová série Top Gearu už má trailer! Bude lepší než The Grand Tour?

Následné hlavní moderátorské trio ve složení Matt LeBlanc, Chris Harris a Rory Reid bylo mnohem více konzistentní, zábavnější a vyhýbalo se zbytečným hereckým výkonům. Pánové byli zkrátka velice přirození a Top Gear dostal opět grády. Skoro vám až připadalo, že spolu protagonisté po vypnutí kamer zajdou na pivo, a tak to má vypadat!

Sporťák roku 2017 podle Top Gearu. Chris Harris vybral finálovou sedmičku

Sporťák roku 2017 podle Top Gearu. Chris Harris vybral finálovou sedmičku

Jenže v budoucnu bude možná všechno jinak. LeBlanc v rozhovoru pro deník The Guardian sdělil, že příští série Top Gearu bude jeho poslední. Má pro to přitom dobrý důvod. Chce se více věnovat rodině a přátelům. Nelze hovořit o „násilném“ odchodu jako v případě Evanse. LeBlanc pořadu popřál hodně úspěchů a stále bude jeho fanouškem.

Top Gear má trable s natáčením v Norsku. Moderátoři svištěli tunelem..

Top Gear má trable s natáčením v Norsku. Moderátoři svištěli tunelem..

Producenti Top Gearu zatím nesdělili, kdo amerického herce na pozici „vůdce smečky“ nahradí. Na to je prý ještě moc brzo. BBC již však o nástupci samozřejmě jedná. Přesné datum vysílání prvního dílů 26. série Top Gearu zatím nebylo zveřejněno. Mělo by však připadat na podzim tohoto roku.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků