Máte zálusk na ďábelský Maybach Exelero? Známe cenu

Dvoudveřové kupé Exelero má celkové rozměry 5,89 x 2,14 x 1,39 m. Pod kapotou má monstrózní agregát: V12 o objemu 5,9 litru přeplňovaný dvěma turbodmychadly. Výkon se díky převrtání válců z 5,6 l na 5,9 l a modifikací turbodmychadel vyšplhal na 515 kW (rovných 700 k), maximální kroutící moment činí 1 020 Nm. Pětistupňová automatická převodovka pomáhá přenášet sílu motoru na zadní kola s pneumatikami o rozměrech 315/25 ZR 23.

Hmotnost Exelera je 2 660 kilogramů, ale i přesto na stovku doslova vystřelí za 4,4 s. Při zkušební jízdě na italském ovále v Nardu dosáhl Maybach Exelero nejvyšší rychlosti 351,45 km/h.

Exelero bylo k vidění na autoshow v Essenu a kdo by jej chtěl do své sbírky čtyřkolových exponátů nebo snad na každodenní ježdění do práce, musí šáhnout do kasičky pro 1,2 mil. liber (cca 52 mil. korun).


Maybach Exelero
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků