Máte zájem o Mercedes-Benz A45 AMG z roku 2014 za 257 000 Kč

16 komentářů

Jakarte
20. července • 11:45

Nasel jsem něco podobného. Na prvni pohled parada. Zvlaste pekny pohled je na pristrojovku. http://www.autoscout24.ch/de/d/skoda-octavia-kombi-... ...

Hloupej Honza
10. července • 10:19

Pokud jsou papíry na totalku, tak to nepude přihlásit . Protože pojišťovna to nepojistí . Takže ač na legalizaci kradenyho, nebo podvod s přestavbou obyč na AMG to nepude.

Lukáš
10. července • 10:44

Ale přihlásit to samozřejmě půjde a pojišťovna to samozřejmě pojistí. V registru žádný záznam o totálce není. Ukradnou stejný, z vraku vyvaří VINy, navaří do čórky a čórku legálně prodají. Nový vlastník projde evidenčkou (VINy na autě a ve VTP budou stejné), zapíše se do registru a auto pojistí, v pojistné smlouvě uvede, že vozidlo nebylo v minulosti poškozeno (to mu říkal prodávající a pojišťovny historie při sjednání pojištění nezajímá) a jak mu to ukradnou, pojišťovna mu ukáže prostředník, dokud nedoloží fakturou, že po té první totálce to bylo opraveno. Ale v soudním sporu s pojišťovnou o plnění se to vyhrát dá.

Hloupej Honza
10. července • 12:17

Že to byla totálka nemá informace registr, ale pojišťovna. A auto musí být pojištěny dřív než se přihlásí a pár lidí už koukalo, když to jišťovna to odmítla pojistit.

Lukáš
10. července • 13:46

Z mých zkušenností pojišťovna při sjednání pojištění historii vozidla nezjišťuje. Taky proč by to dělala? Je přeci výhodnější pojistit, inkasovat pojistné a až dojde na odcizení/totálku, tak ukázat prostředník. Navíc riziko, že k těmto událostem dojde, je minimální, takže v ideální variantě jen inkasují pojistné a nikdy nic nevyplatí. Kdyby to odmítli pojistit, připraví se o peníze. Navíc většinu smluv uzavírají pojišťovací zprostředkovatelé (makléři, VPA), ti už vůbec nic neověřují, ani do databází pojišťoven nemají přístup.
Je ale fakt, že se toto děje většinou na přeshraniční bázi. Auta po totálkách z Německa a Rakouska sem, od nás na Ukrajinu, do Polska nebo Ruska.

Lukas
10. července • 12:46

Možná pojišťovny v Holandsku se budou chovat ještě zodpovědně, ale pochybuji, že někde na Ukrajině nebo v Rusku to bude vůbec kdo řešit (kde to "opravené" auto bude nejspíše jezdit).

neee
10. července • 11:24

Přesně jak píše Lukáš - je to naprosto běžný systém který zaručeně funguje - pojišťovny o něm ví - přesto soudní spor kupec vyhraje/protože mu nikdo neprokáže úmysl...

Unclesamy
10. července • 8:15

Zdravím, pánové co máte za problém s logikou článku? Prostě autora zaujala absolutně stupidní nabídka na serveru s ojetinami a chtěl se s námi podělit o to, co jsou lidi vůbec ochotni prodávat a za kolik... Nevidím tam nejmenší problém s jakoukoliv logikou, krom logiky prodejce a případného kupce ;-)

joza
10. července • 9:50

Tam jde prece o papiry ,ne ten srot imbecile! 3-[

Armani
9. července • 21:29

Logika clanku??? Pane redaktoooore kolik je vam let.Dekuji

Quebe
9. července • 19:57

Jojo, to je jen sprostý Mergl. 27 tisíc akorát. Já onehdá viděl na sautu podobně zachovalý český sen (O3) z tehdy aktuálního roku výroby za bratru 130 tisíc.

Quebe
9. července • 21:48

A pardon, nevšiml jsem si, že to je 257 tisíc. Nějak jsem tu pětku přehlédl :-D

bady
9. července • 14:44

logicky prodava papiry na legalizaci corky. co na tom autore nechapes?

X1
9. července • 19:48

Autor nechape, lebo je to najskor student z ulice, kery si privyraba pisanim clankov sudiac podla kvality clankov z poslednej doby.

brk77
9. července • 17:36

Na druhou stranu napsat to o prodávajícím takhle na tvrdo, to by mohl být trestný čin pomluvy. Když se tohle medializuje v globálním měřítku jak kuriozita, tak jsou ty papíry pro daný účel celkem nepoužitelné a jednomu šťastlivci nezkazí radost nečekaná ztráta.

Ari
13. července • 13:37

Tak co by to nemohl napsat takhle natvrdo, když to tak je? Na druhou stranu to jemu může být jedno. On prostě prodá vrak auta s papírama. Co s tím kdo udělá není jeho věc.

Doporučujeme

Články odjinud