Máte starší dieselové auto? Ani do Bruselu už vjet nesmíte

..  |  19. 10. 2018 15:06

máme škodovky, ty můžou všude..

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  19. 10. 2018 15:12

souhlas předražené, poruchové a němcké škodovky jsou nejlepší..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2018 03:13

Škodofky už můžou jen na hřbitov.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  19. 10. 2018 15:08

vykuchám kat, načipuju a naměří mě takového hodnoty že jim to ani neukáže a jedu dál..

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  19. 10. 2018 16:14

A k čemu to bude dobré?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 10. 2018 15:10

já jsem pro, at to zavedou u nás ve městech všude at zmizí socky, cikáni, slováci a podobná verbeš v starých vracích ze silnic at se zas jezdí dobře..v tomhle díky brusel..

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 10. 2018 15:19

Máš recht, takový typický bílý Čech jezdí v nejnovější káře a z výfuku se mu line vůně fialek... kašpare

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2018 16:17

typický bílý Čech je totiž kategorie "a podobná verbež"

Jinak už aby se to zavedlo i tady v Česku. Tady v Česku by to totiž mělo s ohledem na stáří vozového parku a stav STK (korupce) mimořádně blahodárný účinek, rozhodně vyšší než třeba v Německu (kde to moc nepoznají).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 10. 2018 16:07

Tak to asi žiju na jiné planetě. Vámi uvedená Česká elita jezdi v ošvindlovanejch škodovkách či fauvé.. Takže smrdí s přehledem nejvíc.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2018 16:20

vždyť to píše jasně - socky a podobná verbež...

Pokud jde o elitu, tak ta jezdí v Teslách, BMW i3 a nebo v autech plnících Euro 6, ta toho moc nenasmradí.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  20. 10. 2018 22:35

A v com jazdis ty ty vypatlanec?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  19. 10. 2018 17:06

Problem je v tom, ze cast tech starych herek s E2 ma pod zatizenim podobne emise jako nova E6, ktera je totiz plni vicemene jen v testovacim cyklu.

Odpovědět  |   | 
Jankoretardko  |  20. 10. 2018 14:04

Janko ty retard,vsak ty mas 40 rokov,byvas u mamicky a nosis vysoko vykasane biele ponozky v sandaloch???

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  19. 10. 2018 15:34

Jako pro podnikatele, řemeslníky a jiné živnosti ve městě je to ideální. Cizí firmy nebudou do města jezdit, protože se jim nevyplatí dojíždět a registovat se v každém debilním městě. A místní firmy tak mohou v klidu zdražit a při menší konkurenci odvádět i horší kvalitu zboží a služeb.
A takový pitomci, jako třeba Jan zde v diskuzi, to všechno zaplatí.

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 10. 2018 15:51

za všechno může brusel..

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2018 16:23

Když si takový řemeslník pořídí hybrida a zaregistruje si ho, pak může parkovat kdekoliv v Praze za 100 Kč na rok a může přitom být třeba z Tramtárie. To by byl blázen, kdyby to neudělal...

Odpovědět  |   | 

za 100kc v pruseri-bruseri?? niekolko desiatok euro .. diskusia je plna deciek co nikde neboli, nezili ale zboznuju kapitalismus lebo to videli vo filmoch co si stahuju na nete,,
takych iq75 eurousahujerov eu potrebuje...

amd2990WX,x399Taichi,Corsairvengeance64G B 2133mhz,crucialCT2050GB.SSD,NV1080TI.FE, PhilipsBDM4350,logitechG910+MXmaster, | ASUS RT-AC87U

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 10. 2018 17:05

zkus to ještě jednou napsat ale česky..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 10. 2018 13:24

Neboj sa, zmysel to nedava ani Slovakovi ;)

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  19. 10. 2018 19:09

Přesně tak to je. Nějaký debil E15 tu pak píše slinty, jak si mají koupit hybrida. Zrovna ve firmách majitelé dumají, jakou hybridní dodávku si do firmy koupí. Nemohou si z té přehršle nabídek vybrat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 10. 2018 17:10

Ked v 2008 prudko rastla v USA cena benzinu, predavali sa ojazdene Priusy za ceny vyssie nez nove, pretoze nove jednoducho neboli.

V jednej reportazi bol manik, klasicky maly remeselnik/contractor, ktory vymenil F150 pickup truck za Prius. Do kufra sa mu zmestilo cele nadobicko, co si vozil na construction sites, a este si pochvaloval, ze jazdi za 1/4 spotreby F150.

Podobnych pripadov som zazil v Londyne mnoho - remeselnik, kupil si ojazdeny Prius aby neplatil congestion charge. A neubudlo z neho.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  20. 10. 2018 08:03

Sakra nauč se psát, buď piš česky nebo anglicky, ale neprzni to dohromady

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 10. 2018 13:25

Ok then... Sod. Off.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 10. 2018 19:12

Přemýšlím, že náhradním ropaka S80 hybridem, ale co jsme zjišťoval, tak to parkování v Praze za stovku neplatí pro Lexus GS 450h.

Odpovědět  |   | 

to je pravda . monopol je najvacsi priatel kapitalismu-zadupat konkurenciu!
ale na takych tulpasov ako "jan" platime dane.

amd2990WX,x399Taichi,Corsairvengeance64G B 2133mhz,crucialCT2050GB.SSD,NV1080TI.FE, PhilipsBDM4350,logitechG910+MXmaster, | ASUS RT-AC87U

Odpovědět  |   | 
 |  19. 10. 2018 16:52

Je me to u zadele. Nikdy tam nepojedu k tem chytrakum

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 10. 2018 17:05

Ja si tipnem, ze ta tam ani nikto nechce.

Odpovědět  |   | 
tom  |  20. 10. 2018 08:43

Tak to tipujes spatne. Kazdej turista priveze penize

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 10. 2018 13:26

Sorry, ale typicky cesky turista si vezie konzervy a pivo z domova.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 10. 2018 19:14

Už se to pomalu mění

Odpovědět  |   | 
 |  22. 10. 2018 15:13

Sorry, ale to zijes dost mimo. Typicky to dnes dělají holandane. A člověk jedoucí pod stan s konzervou urcite nepojede autem. A navíc i ten člověk tam nechá peníze za pivo, vstupné atd...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  22. 10. 2018 08:54

skoda, videl by si jak jde dojebat mesto pomoci zamkove dlazby

Odpovědět  |   | 
jirka  |  19. 10. 2018 19:59

sranda by byla vzít tak deset v3s a projet se do bruselu že jsme zásobování a jedem si pro zboží a courat jim tam tejden, to by bylo k pokukání.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  19. 10. 2018 20:33

Zakázat vjezd všech dieselů do měst, hlavně smradlavých náklaďáků. Zásobování přesunou na železnici a z nádraží zboží rozvážet ekonorama kterým se po vzoru autobusů vyčlení jeden volný jízdní pruh. Taky nevím proč bychom měli žrát okurky z Holandska a jahody ze Španělska když si je umíme vypěstovat sami a jejich přeprava zatěžuje planetu. Také bychom neměli courat do Alp když máme Špindl. Zavést měsíční kvóty na najeté kilometry a umožnit s nimi obchodovat jako s emisními povolenkami. Omezit počet letů na osobu a rok. Zrušit nejrůznější sportovní mistrovství a olympiády které svoji logistikou zatěžují planetu. Ukončit činnost veškerých ozbrojených složek dokud nepřejdou na hybidní a EV techniku. Uzavřít veškeré uhelné elektrárny a teplárny. Zakázat jízdu sólo a za pár let tady bude ráj na zemi a imám v mešitě ná nás bude pyšný..

Odpovědět  |   | 
jirka  |  19. 10. 2018 21:17

ona ta apocalypsa jednou přijde kdy se zhorutí systém a svět. Jak je mnoho filmů. Mě osobně by to nevadilo ani dnes. Poradil bych si snadno. Já bych přežil, ale sranda by byla ty rádoby celebrity a boháči podnikatelé by dlouho nevydrželi a politici. Tam by směroval první štvavý útok.
Základ auto sehnat zbraně a někam se zašít s nějakou zásobou jídla a zbytek obstará les a vysoká.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  22. 10. 2018 08:55

filmy jsou pohadky

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  20. 10. 2018 07:02

Bohužiaľ je problém niečo zakazovať, keď štát a mestá nepostarajú o alternatívu. Ja každý deň prechádzam 80tisícovím mestom. Ak by spravili záchytné parkoviská. Tak 150 pracovných dní mi počasie umožňuje prejsť posledných 12-15 km mestom na biku. Cyklotrasa odchádzajúca hlavné cesty tam je, ale nemám kde nechať auto. Dalo by sa to potiahnuť aj z domu, ale to zas nemám inú možnosť ako isť po frekventovanej ceste bez krajníc.

Odpovědět  |   | 
eman  |  20. 10. 2018 10:56

To je stara znama vec, ze kdyby se ty penize, ktere proleti vyvojem aut daly do infrastruktury, tak to bude vetsi prinos ke vsemu. K emisim, k bourackam, ke stresům. Jenze blbi volici si dovedou zvolit jen blbe politiky. A to je prostě začarovaný kruh.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  20. 10. 2018 15:33

Ano ano. Částečný zákaz vjezdu chci, aby rozšířili na úplný zákaz vjezdu všem, obehnat město ostnatym drátem, nikoho nepustit ven ani dovnitř. A za 4 až 8 týdnů, až všichni umřou hladem, se EU rozpadne a budeme se mít zase dobře.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  22. 10. 2018 15:09

Recipročně jsem zakázal Bruselu vjezd do mého auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A