Máte starší dieselové auto? Ani do Bruselu už vjet nesmíte

..  |  19. 10. 2018 15:06

máme škodovky, ty můžou všude..

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  19. 10. 2018 15:12

souhlas předražené, poruchové a němcké škodovky jsou nejlepší..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 10. 2018 03:13

Škodofky už můžou jen na hřbitov.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  19. 10. 2018 15:08

vykuchám kat, načipuju a naměří mě takového hodnoty že jim to ani neukáže a jedu dál..

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  19. 10. 2018 16:14

A k čemu to bude dobré?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  19. 10. 2018 15:10

já jsem pro, at to zavedou u nás ve městech všude at zmizí socky, cikáni, slováci a podobná verbeš v starých vracích ze silnic at se zas jezdí dobře..v tomhle díky brusel..

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 10. 2018 15:19

Máš recht, takový typický bílý Čech jezdí v nejnovější káře a z výfuku se mu line vůně fialek... kašpare

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2018 16:17

typický bílý Čech je totiž kategorie "a podobná verbež"

Jinak už aby se to zavedlo i tady v Česku. Tady v Česku by to totiž mělo s ohledem na stáří vozového parku a stav STK (korupce) mimořádně blahodárný účinek, rozhodně vyšší než třeba v Německu (kde to moc nepoznají).

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 10. 2018 16:07

Tak to asi žiju na jiné planetě. Vámi uvedená Česká elita jezdi v ošvindlovanejch škodovkách či fauvé.. Takže smrdí s přehledem nejvíc.

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2018 16:20

vždyť to píše jasně - socky a podobná verbež...

Pokud jde o elitu, tak ta jezdí v Teslách, BMW i3 a nebo v autech plnících Euro 6, ta toho moc nenasmradí.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  20. 10. 2018 22:35

A v com jazdis ty ty vypatlanec?

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  19. 10. 2018 17:06

Problem je v tom, ze cast tech starych herek s E2 ma pod zatizenim podobne emise jako nova E6, ktera je totiz plni vicemene jen v testovacim cyklu.

Odpovědět  |   | 
Jankoretardko  |  20. 10. 2018 14:04

Janko ty retard,vsak ty mas 40 rokov,byvas u mamicky a nosis vysoko vykasane biele ponozky v sandaloch???

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  19. 10. 2018 15:34

Jako pro podnikatele, řemeslníky a jiné živnosti ve městě je to ideální. Cizí firmy nebudou do města jezdit, protože se jim nevyplatí dojíždět a registovat se v každém debilním městě. A místní firmy tak mohou v klidu zdražit a při menší konkurenci odvádět i horší kvalitu zboží a služeb.
A takový pitomci, jako třeba Jan zde v diskuzi, to všechno zaplatí.

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 10. 2018 15:51

za všechno může brusel..

Odpovědět  |   | 
E15  |  19. 10. 2018 16:23

Když si takový řemeslník pořídí hybrida a zaregistruje si ho, pak může parkovat kdekoliv v Praze za 100 Kč na rok a může přitom být třeba z Tramtárie. To by byl blázen, kdyby to neudělal...

Odpovědět  |   | 

za 100kc v pruseri-bruseri?? niekolko desiatok euro .. diskusia je plna deciek co nikde neboli, nezili ale zboznuju kapitalismus lebo to videli vo filmoch co si stahuju na nete,,
takych iq75 eurousahujerov eu potrebuje...

amd2990WX,x399Taichi,Corsairvengeance64G B 2133mhz,crucialCT2050GB.SSD,NV1080TI.FE, PhilipsBDM4350,logitechG910+MXmaster, | ASUS RT-AC87U

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 10. 2018 17:05

zkus to ještě jednou napsat ale česky..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 10. 2018 13:24

Neboj sa, zmysel to nedava ani Slovakovi ;)

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  19. 10. 2018 19:09

Přesně tak to je. Nějaký debil E15 tu pak píše slinty, jak si mají koupit hybrida. Zrovna ve firmách majitelé dumají, jakou hybridní dodávku si do firmy koupí. Nemohou si z té přehršle nabídek vybrat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 10. 2018 17:10

Ked v 2008 prudko rastla v USA cena benzinu, predavali sa ojazdene Priusy za ceny vyssie nez nove, pretoze nove jednoducho neboli.

V jednej reportazi bol manik, klasicky maly remeselnik/contractor, ktory vymenil F150 pickup truck za Prius. Do kufra sa mu zmestilo cele nadobicko, co si vozil na construction sites, a este si pochvaloval, ze jazdi za 1/4 spotreby F150.

Podobnych pripadov som zazil v Londyne mnoho - remeselnik, kupil si ojazdeny Prius aby neplatil congestion charge. A neubudlo z neho.

Odpovědět  |   | 
smejkal  |  20. 10. 2018 08:03

Sakra nauč se psát, buď piš česky nebo anglicky, ale neprzni to dohromady

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 10. 2018 13:25

Ok then... Sod. Off.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 10. 2018 19:12

Přemýšlím, že náhradním ropaka S80 hybridem, ale co jsme zjišťoval, tak to parkování v Praze za stovku neplatí pro Lexus GS 450h.

Odpovědět  |   | 

to je pravda . monopol je najvacsi priatel kapitalismu-zadupat konkurenciu!
ale na takych tulpasov ako "jan" platime dane.

amd2990WX,x399Taichi,Corsairvengeance64G B 2133mhz,crucialCT2050GB.SSD,NV1080TI.FE, PhilipsBDM4350,logitechG910+MXmaster, | ASUS RT-AC87U

Odpovědět  |   | 
 |  19. 10. 2018 16:52

Je me to u zadele. Nikdy tam nepojedu k tem chytrakum

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 10. 2018 17:05

Ja si tipnem, ze ta tam ani nikto nechce.

Odpovědět  |   | 
tom  |  20. 10. 2018 08:43

Tak to tipujes spatne. Kazdej turista priveze penize

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 10. 2018 13:26

Sorry, ale typicky cesky turista si vezie konzervy a pivo z domova.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 10. 2018 19:14

Už se to pomalu mění

Odpovědět  |   | 
 |  22. 10. 2018 15:13

Sorry, ale to zijes dost mimo. Typicky to dnes dělají holandane. A člověk jedoucí pod stan s konzervou urcite nepojede autem. A navíc i ten člověk tam nechá peníze za pivo, vstupné atd...

Odpovědět  |   | 
Ota  |  22. 10. 2018 08:54

skoda, videl by si jak jde dojebat mesto pomoci zamkove dlazby

Odpovědět  |   | 
jirka  |  19. 10. 2018 19:59

sranda by byla vzít tak deset v3s a projet se do bruselu že jsme zásobování a jedem si pro zboží a courat jim tam tejden, to by bylo k pokukání.

Odpovědět  |   | 
mijunior  |  19. 10. 2018 20:33

Zakázat vjezd všech dieselů do měst, hlavně smradlavých náklaďáků. Zásobování přesunou na železnici a z nádraží zboží rozvážet ekonorama kterým se po vzoru autobusů vyčlení jeden volný jízdní pruh. Taky nevím proč bychom měli žrát okurky z Holandska a jahody ze Španělska když si je umíme vypěstovat sami a jejich přeprava zatěžuje planetu. Také bychom neměli courat do Alp když máme Špindl. Zavést měsíční kvóty na najeté kilometry a umožnit s nimi obchodovat jako s emisními povolenkami. Omezit počet letů na osobu a rok. Zrušit nejrůznější sportovní mistrovství a olympiády které svoji logistikou zatěžují planetu. Ukončit činnost veškerých ozbrojených složek dokud nepřejdou na hybidní a EV techniku. Uzavřít veškeré uhelné elektrárny a teplárny. Zakázat jízdu sólo a za pár let tady bude ráj na zemi a imám v mešitě ná nás bude pyšný..

Odpovědět  |   | 
jirka  |  19. 10. 2018 21:17

ona ta apocalypsa jednou přijde kdy se zhorutí systém a svět. Jak je mnoho filmů. Mě osobně by to nevadilo ani dnes. Poradil bych si snadno. Já bych přežil, ale sranda by byla ty rádoby celebrity a boháči podnikatelé by dlouho nevydrželi a politici. Tam by směroval první štvavý útok.
Základ auto sehnat zbraně a někam se zašít s nějakou zásobou jídla a zbytek obstará les a vysoká.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  22. 10. 2018 08:55

filmy jsou pohadky

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  20. 10. 2018 07:02

Bohužiaľ je problém niečo zakazovať, keď štát a mestá nepostarajú o alternatívu. Ja každý deň prechádzam 80tisícovím mestom. Ak by spravili záchytné parkoviská. Tak 150 pracovných dní mi počasie umožňuje prejsť posledných 12-15 km mestom na biku. Cyklotrasa odchádzajúca hlavné cesty tam je, ale nemám kde nechať auto. Dalo by sa to potiahnuť aj z domu, ale to zas nemám inú možnosť ako isť po frekventovanej ceste bez krajníc.

Odpovědět  |   | 
eman  |  20. 10. 2018 10:56

To je stara znama vec, ze kdyby se ty penize, ktere proleti vyvojem aut daly do infrastruktury, tak to bude vetsi prinos ke vsemu. K emisim, k bourackam, ke stresům. Jenze blbi volici si dovedou zvolit jen blbe politiky. A to je prostě začarovaný kruh.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  20. 10. 2018 15:33

Ano ano. Částečný zákaz vjezdu chci, aby rozšířili na úplný zákaz vjezdu všem, obehnat město ostnatym drátem, nikoho nepustit ven ani dovnitř. A za 4 až 8 týdnů, až všichni umřou hladem, se EU rozpadne a budeme se mít zase dobře.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  22. 10. 2018 15:09

Recipročně jsem zakázal Bruselu vjezd do mého auta.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 30 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A