Máte rádi burn-outy? Kumho pro vás má lahůdkové pneu

Máte rádi burn-outy? Kumho pro vás má lahůdkové pneu

O tom, že každý správný tuner musí umět svá kola roztočit tak, aby se guma krásně pálila a auto se zahalilo do bílého mraku, není třeba psát. Ovšem v dnešní době, kdy to zvládá kdejaké auto, již takový kousek postrádá originalitu. V tom vám může pomoci pneu Ecsta MX-C od tradičního výrobce pneumatik, firmy Kumho. Z přiloženého obrázku je vidět, co daná pneu dokáže, a tak je jen otázkou času, než naše křižovatky zahali růžovoučky mrak spálených gum. Pokud chcete být průkopníky, neměli byste váhat a pneu si objednat dříve, než se stanou samozřejmostí a odkráčí do zapomnění...

Klepněte pro větší obrázek
Růžovoučký burn-out zajisté zapůsobí na slečny v okolí..

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 1 příspěvek
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků