Máte poslední šanci koupit si praktickou českou klasiku. K dostání je jen pár set kusů!

43 komentářů

riccardo
18. března • 13:20

vie niekto poradiť ako zapojiť jednoducho denné LED svetlá spolu so zadnými obrysovými svetlami, aby aj vzadu bolo vidieť, že auto jazdí...Ďakujem

WRC Fabia R2 Twincharger
2. prosince • 19:55

Za sebe a můj závoďák Vám můžu říct, že poslední vyrobené kusy jsou celkově super kauf a největší držáky zároveň. Prostě mouchy vychytány a stroj celkově brilantně vylaďenB-]

Xi Xao
1. prosince • 2:18

Jak může někdo napsat "praktickou"Ty vole mám 190 cm když jsem v to jednou jel musel jsem si dát sedačku pomalu až do kufru, abych byl schopný řídit. Výhled k hovnu. Kufr nepraktickýyhluboký , zadní sedadla tragédie. Motorizace tragédie.Jestli je něco opravdu praktické je to třeba Scénic či Picasso atd. Ale napsat to o tomto verglů chce odvahu. Nikdy bych si to nekoupil

petr r. (petrumr)
1. prosince • 16:17

ta páka na boku sedadla když sní kýváš dolů, musíš přes ten odpor, tak sedadlo jde dolů. To je zajímavé, že jsi v ní jel jednou a seděl jsi za volantem i na zadních sedačkách, to tedy je k zamyšlení.

moje jmeno
1. prosince • 7:31

Každý má holt jiné nároky. Z hlediska praktičnosti v této kategorii a relativní jednoduchosti to mnoho konkurence nemá. Každý nehledá velké a asfalt trhající obludárium, ale stačí mu menší, 90ikoňové auto s kapacitou prostoru na každoroční dovolenou, či odvoz listí ze zahrady. Se svými 197cm jsem zatím ve svém životě odjel se vším co má kola, krom Velorexu. Takže tohle Tvé skuhrotragédování není v případě FIII tak úplně na místě. Stačí se podívat, jak jdou na dračku dacie...

BcA. Rozdráždil Lumír
2. prosince • 0:55

Dacie značka pro lidi, které už nebaví žít.

homer
2. prosince • 15:41

Líp to napsat nejde!

Praktické auto
2. prosince • 8:58

:) možná by to chtělo nechat si s těmi mindraky odborne pomoct. Nebo se aspoň dovzdelat. Z příspěvku není jasné jestli je chyba na straně intelektu, sociálních dovedností nebo jde o psychologický problém.

Moje Jméno
2. prosince • 12:20

Tak předpokládám, že už jste se na to vyšetření objednal...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Moje Jméno
2. prosince • 12:22

To bylo samozřejmě určeno pro Lumíra...

Moje Jméno
2. prosince • 6:11

Takovou hovadina může napsat jen a pouze mimořádně velký hlupák.

Praktické auto
1. prosince • 10:48

To se tady ale těžko vysvětluje že poměr cena užitná hodnota hraje pro dost lidí značnou roli. Nebo že trh funguje když je dost pestrý pro většinu společnosti. Ale když byrokrati zajistí že část nabídky zmizí tak to není zrovna rovná hospodářská soutěž. Sem fakt zvědav na finální výplody v euro 7.

.
1. prosince • 7:27

Píšeš blbosti. Mám jenom o 5 míň a když jsem to měl půl dne jako náhradní auto, žádný problém. A co jsi tedy koupil? Jestli to smíme vědět.

JAC
4. prosince • 10:49

Jsem stejně vysoký a kromě "větších škodovek" jsem jezdil v Š 110, 110R ,Š120 , Fabia I, Fabia II, vždy jsem se vešel.

Xi Xao
1. prosince • 18:22

Co mám já za auto? Volvo XC 70 2,5 pětiválec 2016 jedno z posledních Oceán Race . Auto o kterém může VW Škoda auto ještě desítky let snít. Interiér obývací pokoj. Špičkové materiály, motor nezmar jednou za rok olej za 1500 Kč to je vše. Prostornost tuhost bezpečnost

moje jmeno
3. prosince • 21:36

Potvrzuji Ti že jsi prostě borec. Auto jistě skvělé, ale mám pro Tebe zřejmě nepochopitelnou informaci. Já bych to Tvoje Volvo za našeho od leasinkovky odkoupeného rapida (ve verzi ultra-sociál) nevyměnil, ani kdyby jsi mi připlatil. A víš proč? Protože takové auto prostě pro své potřeby nepotřebuju. A co nepotřebuju, to si nekupuju. Kapišto?

Xi Xao
1. prosince • 2:14

Dívám se, že z Autorevue se stává Škodarevue 🤮🤮🤮🤮🤮

Praktické auto
30. listopadu • 19:02

Fabie combi je Škoda nejen škoda. To auto odpovídalo DNA porevoluční Škodovky. Levné na provoz, praktické. Jasně žádný zbytečný luxus pokud člověk nechtěl trochu nesmyslné RS minulé generace. Aktuálně tak škoda už nemá ve sve původní kategorii nic. Octavia šla zbytečné nahoru cenou i "technikou". SUV se praktičnosti kombi a provozním nákladům rovnat nemohou. jsem zvědav jak se škoda popisuje s klesáním prodejů po letech růstu a obřích ambicii a velkých plánu, které už jsou jisto jistě v nedohlednu a jak budu VW trpět že se víc a víc cpe do jeho revíru.

Pepa
1. prosince • 6:02

Jak? Normálně. Nevyrobi 500 000 aut jako normálně. Ale vyrobí jich jen 50 000. Zisk pořeší vyšší cenou (za malé auto 1.5 mil Kč).Bude to ekologické. Přeci jenom na záchranu planety máme jen 7 let.

BcA. Rozdráždil Lumír
2. prosince • 0:53

Počet obřích dieselových lodí stoupá z Asie do Evropy na 2 násobek. Kupujte čínské šroty, jako MG, Geely a další co vozí přes půl planety. Zachráníte planetu!

Praktické auto
2. prosince • 8:56

Nebo z Číny dovezený Citroen DS, nebo už i BMW to je super - Německa kvalita z Číny, Číňan co vzal do ruky díl určitě aspoň mluví německy, pije pivo a svačí carrywurst. Ale prostě to BMW přijelo z Číny:). Jinak MG s Erik nezastávam protože taky preferují evropské značky a že aspoň nějaké peníze zůstanou tady a ani ten ekologicky aspekt není k zahození. Jen prostě to není otázka jen čínskych značek ale už i takových jako BMW.

riccardo
18. března • 13:19

pán absolútne neovláda ekonomiku- peníze doma..., absolútne neovládá daňové zákony v EU a napr. v číne, jednoducho pán drístá a drístá....jediné s čím súhlasím, že prepravné níklady spolu s poistkou z číny do EU sú na úrovni 3 500.- USD a o to by mohli byž autá lacnejšie ak by sa vyrábali v EU pri detto lacnej pracovnej sile....

moje jmeno
1. prosince • 7:24

Beru to jako vtipný sarkasmus... to abych neurazil

Praktické auto
1. prosince • 10:45

Jj odboráři ve škodovce se popírají za břicha smíchy. :). No bude to jako s básníkem bude menší a menší až se stane trpaslíkem. :). No cestu si škoda zvolila sama a okolí i situace ji moc nepomáhá. Snad tuhle turbulentní dobu přežije a najde si nějaké misto na trhu.

Michal
30. listopadu • 12:36

Jaký produkce skončila letos v dubnu co je to za blbost to auto se stále vyrábí.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 15:30

soudobá fabia nemá karosářskou verzi kombi a právě kombík se vyráběl(dovyráběl) z předchozí verze.

Jarek
30. listopadu • 15:01

a to berete odkud, že se ještě vyrábí ? výroba skončila tak, jak se píše v článku a už jsou jen skladovky. Stačí, když si otevřete konfigurátor a zjistíte, že už objednat nejde a ukazuje to jen skladovky.

Michal
30. listopadu • 15:55

Konfigurator, už nejde více jak rok.
A odkud to beru a co třeba z linky na, které jsem je dnes viděl.Stačí?

Rejpal
1. prosince • 0:53

A nejsou na té lince náhodou už jenom ty vozy, které si před dvěma lety někdo objednal a stále čeká na dodání?

Jan
30. listopadu • 11:44

To raději souložit se Zlej pán, než tenhle krám.

Xi Xao
1. prosince • 18:14

Zlej pán teď dobejvá anální věneček pana Q

.
30. listopadu • 12:49

Co vede tyhle burany k tomu aby se tady zviditelňovali?

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 15:28

třeba hledá partnera, nebo on má zajímavé auto, má problémy v životě atd. Kdyby poslal číslo učtu, tak bych mu něco přispěl, třeba nikdy nebyl v kfc nebo v žádné restauraci a neumí ani pizzu objednat.

camel
30. listopadu • 10:47

čistě reálně, žádná velká škoda :) jako popojíždědlo dlouhý, jako rodinný auto úzký.
scala funguje líp
zase za čtyři kila takhle vybavený auto už není...

Marek
3. prosince • 20:54

Měl jsem obě dvě tebou zmíněná auta. Fabii combi mám jako služební a scalu jsem měl jako soukromé. Scala dozajista modernější, lépe vybavena, ale do kufru jsem dal kočár a skončil jsem. Do fabie dám kočár a mám ještě cca třetinu kufru volnou. Takže jako praktické auto je dozajista lepší fabia... Proto jsem také, s docela těžkým srdcem dál scalu pryč, a koupil o3 combi.

Q
1. prosince • 7:26

20 let zpátky se prodávalo jak housky na krámě. 30 tisíc Fabií Combi ročně v ČR. Proč? Protože to s trochou uskromnění zvládne i roli rodinného auta (pro 4), stejně jako referentského vozu ve fleetu.
Za mě je to obrovská škoda z toho důvodu, že to byl poslední malý kombík na trhu.

moje jmeno
1. prosince • 7:22

Nemá náhodou Scala jako rodinný vůz menší kufr a vyšší cenu?
A upřímně... FIII je proti Scale doslova kráska.
Za mne má ten kombík větší přidanou hodnotu a lepší ergonomii ovládání všeho.

Marek
3. prosince • 21:00

Fabia 3 je dozajista praktičtější... Nicméně hezčí rozhodně ne. Měl jsem je obě, a ve výbavě style se na scalu fabia prostě vzhledem nechytala.

JAC
30. listopadu • 11:38

Pro mladou rodinu menšího vzrůstu a dvěma malými dětmi nebo důchodce chalupáře úplně v pohodě.

Tak jest
30. listopadu • 13:01

To je právě ta Scala za stejné prachy. Scala je Fabie s jinou karoserií. (Platforma A0).

JAC
30. listopadu • 13:10

Tak jasně, že Scala je větší, jen nevím jestli za úplně stejný prachy.

JAC
30. listopadu • 13:15

PS. Tak jsem tam juknul a Fabča combi začíná na 340 a Scala na 420. takže tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tak jest
30. listopadu • 13:35

To je ale stará III. Nová Fabka začína na 350, kombík by byl za 390??? Je to maličké zdražení.

Doporučujeme

Články odjinud