Kupujte, nebudou! A to doopravdy, malé kombíky mají v nabídce definitivní utrum.
Třetí generace Škody Fabia může dnes, už osm let po své premiéře, sice působit jako předvčerejší noviny, ale pořád má co nabídnout – třeba skvělé ovládání, rozumnou praktičnost či přijatelné servisní náklady. Zvláště ve verzi kombi s kufrem o kapacitě 530 litrů, které na malém půdorysu odveze solidní množství nákladu.
Pro zajímavost, Fabia Combi kdysi startovala na 329.900 Kč. Nástupce ve formě čtvrté generace je na trhu od loňského září a nejen že jde zřejmě o poslední Škodu Fabia se spalovacím motorem, ale je k dostání výhradně jako hatchback. Kombi bylo v plánu, ale kvůli blížícímu se příchodu normy Euro 7 by ekonomicky nedávalo smysl.
Škoda v Česku nyní nabízí poslední kusy trojkové Fabie kombi ve verzi Tour. Jde o skladovky, těch je ale dle aktuálního seznamu k dostání jenom lehce přes osm set. Nejlevnější exemplář stojí 339.900 Kč, má výbavu Active, motor 1.0 TSI se 70 kW (95 k) a pětistupňový manuál. Z opačného spektra jsou vozy Black se sedmistupňovým automatem, za něž si Škoda účtuje půl milionu a pár drobných.
Nejúspěšnějším byl pro třetí generaci Fabie rok 2017, kdy vzniklo 209.471 kusů. Produkce vozu skončila v dubnu letošního roku.