Máte doma Ladu Vesta? Tak s ní hlavně nedělejte to, co ruská policie!

Existují příhody a různé situace, které napíše jenom sám život. No a pak je tu Rusko...

Lada Vesta je sedan nižší střední třídy vyráběný v ruském Iževsku a Kazachstánu. Slouží i u ruské vojenské policie. Během testování ale vojáci nejspíš zapomněli, v čemže to sedí.

Otočka o 180 stupňů na zpátečku. To je něco, na co se moc hezky kouká ve filmech či  různých automobilových show. Ale to není jen tak. Musíte k tomu mít uzpůsobené auto s nízkým těžištěm a tvrdším odpružením.

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Takže co se stane, když se o to pokusíte s měkkou a poddajnou Ladou Vesta? Na to se můžete podívat ve videu níže. Výsledek snad nikoho nepřekvapí, řidič prostě Vestu zahodil, jako vestu na věšák.

To ale neznamená, že by byla Vesta špatným autem. Jednoduchá, robustní, prostorná a pro policejní účely, kdy se mnohdy zkrátka nemůže hledět na špatnou kvalitu silnice a je naopak potřeba jet, co to dá, vlastně ideální. Minulý rok jsme otestovali kombík ve verzi Cross a je dokonce lepší, než by měla být!

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků