Máte asi tak čtvrt miliardy bokem? Kupte si ojeté Ferrari 250 GT SWB

Investice do veteránů jsou výnosnější než akcie nebo nemovitosti. A navíc, s fondy nebo domem se nesvezete...
Ferrari 250 GT SWB Berlinetta původně stálo na pařížském autosalonu v roce 1961.

Už se prodávala dražší auta, ale pokud toto Ferrari 250 GT SWB Berlinetta z roku 1961 překoná na aukci hranici deseti milionů dolarů (skoro čtvrt miliardy korun), bude i tak patřit k nejdražším prodaným autům v historii. Model Ferrari 250 patří k nejžádanějším automobilům na světě vůbec.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto Ferrari původně stálo přímo na pařížském autosalonu v roce 1961. Současný majitel ho má 47 let a věnoval mu náležitou péči. Tohle bude dobře investovaných čtvrt miliardy

Konkrétní kus má číslo šasi 2917GT a zajímavý je především tím, že v roce 1961 stál přímo na výstavišti pařížského autosalonu na stánku automobilky. Posledních 47 let patřil jednomu majiteli, který je v pořadí pátý. Kondice auta je naprosto špičková. Lepší snad už podobně staré Ferrari ani být nemůže.

Toto konkrétní Ferrari se na stánku pařížského autosalonu představilo ve světle modré barvě Azzuro. Nicméně první majitel sbíral pouze černá auta, takže byl vůz na jeho přání přebarven. Současný majitel ale auto koupil v roce 1969 už červené.

Ferrari 250 GTO (1961-1964): (Ne)homologovaná kráska i zvíře

Ferrari 250 GTO (1961-1964): (Ne)homologovaná kráska i zvíře

Zajímavé také je, že současný majitel auto pravidelně používal a věnoval mu náležitou péči, což dokládá i kompletní servisní historie u Ferrari. Dokonce pro vůz jezdil speciální tahač a tým mechaniků, takže si byl majitel moc dobře vědom toho, jaký poklad vlastní.

Jen připomeneme, že Ferrari vyrobilo jen 176 modelů 250 GT SWB. Pod kapotou byl třílitrový dvanáctiválec o výkonu od 240 do 280 koní a standardně čtyřstupňová převodovka. Některá auta ale měla i pět rychlostí. Toto Ferrari 250 GT SWB se bude dražit na Le Mans Classic 9. června, takže můžete ještě dva měsíce šetřit.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků