Máte 84 milionů bokem? Kupte si tohle jedinečné Ferrari Enzo

Pryč je doba, kdy se dalo hezké Ferrari Enzo koupit za deset milionů. Dnes jsou ceny těchto exkluzivních supersportů, kterých se vyrobilo jen 399 (+1 do muzea), někde úplně jinde. A když se pak naskytne příležitost koupit něčím unikátní kus, cena znovu vyletí o desítky milionů výš. To je třeba případ tohoto kusu, který je právě na prodej v Exotic Motors Midwest v Missouri.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Chcete dobře investovat? Tak si kupte Ferrari Enzo. Nemusí to být zrovna tohle, seženete i levnější kusy. Ale vždycky se ujistěte, že má auto naprosto jasný původ a servisní historii. Na kilometry nekoukejte, hlavně se vyhněte tuzingu

Prodávané Ferrari Enzo je jedinečné tím, že italskou továrnu opustilo bez barvy karoserie. Na základním karbonu má pouze ochrannou vrstvu laku, takže struktura uhlíkových vláken je jasně patrná. Žádné jiné Enzo nebylo takto vyrobené a oficiálně prodané.

Máte asi tak čtvrt miliardy bokem? Kupte si ojeté Ferrari 250 GT SWB

Máte asi tak čtvrt miliardy bokem? Kupte si ojeté Ferrari 250 GT SWB

Není tedy divu, že za něj prodejce chce 3,5 milionu dolarů, tedy zhruba 84 milionů korun. Auto je z roku 2004 a najelo zatím jen 3172 mil. To vskutku není mnoho. Dá se očekávat, že historicky už nebude cena takového exempláře klesat. Historii auta si můžete ověřit přímo u Ferrari přes VIN kód ZFFCZ56B000136088.

Jen připomeneme, že se Ferrari Enzo vyrábělo mezi lety 2002 a 2004. Pod kapotou je atmosférický dvanáctiválec 6,0 l Tipo F140 B, jehož deriváty najdete nejen v Maserati MC12, ale také ve Ferrari 599 GTB a dokonce  v aktuálních produktech F12, FF, GTC4Lusso a F12tdf. V Enzu měl motor výkon 485 kW (660 k) v 7800 ot./min. a točivý moment 657 Nm v 5500 ot./min.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků