Maskovaný Mercedes třídy E (W213) přistižen v Plzni

Automobilka s trojcípou hvězdou ve znaku testuje na západě Čech prototypy modelu, který opustí hranaté tvary a v interiéru i exteriéru naváže na třídu S.
Seznam kapitol
  1. Maskovaný Mercedes třídy E (W213)
  2. Maskovaný Mercedes třídy E (W213): Fotogalerie

Možná ještě před koncem letošního roku odhalí Mercedes-Benz další generaci své třídy E. Současná, čtvrtá generace s interním označením W212 je na trhu již od roku 2009 a přestože v roce 2013 prodělala důkladný facelift, šest let je v prémiové vyšší střední třídě dlouhá doba. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fotografie maskované třídy E z Plzně nám poslal čtenář H. Valečka. Děkujeme!

Pátá generace třídy E (W213) stojí na platformě MRA, stejně jako aktuální třída C. Měla by dostat poněkud větší rozměry včetně rozvoru a tím pádem i prostornější interiér. V něm lze očekávat dramatický posun co do designu i vnímané kvality.

Palubní deska nové třídy E by měla mít podobou architekturu jako v luxusní třídě S, s dvojicí velkých barevných displejů pod společnou kapličkou, kruhovými ventilačními otvory a velkorysým přídělem dekoračního dřeva.

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Částečný příklon k „bionickému“ designu bez rovných linek a ostrých hran přišel už s faceliftem dosavadní třídy E. Očekávejte ale, že novinka bude po vzoru třídy S i třídy C ještě zaoblenější. 

Velké změny se odehrají také pod kapotou. Místo vidlicových šestiválců nastoupí nové řadové. Nejprodávanějšími motorizacemi v Evropě však patrně budou přeplňované čtyřválce na benzín i na naftu.

Maskovaný Mercedes GLE znovu jezdí po Plzni

Maskovaný Mercedes GLE znovu jezdí po Plzni

Stejně jako dříve i tentokrát testuje Mercedes chystanou novinku v okolí Plzně, kde pro vás maskované prototypy nafotil čtenář H. Valečka a jeho přátelé.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Maskovaný Mercedes třídy E (W213)
  2. Maskovaný Mercedes třídy E (W213): Fotogalerie
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků