Maskovaný Mercedes třídy E (W213) přistižen v Plzni

Automobilka s trojcípou hvězdou ve znaku testuje na západě Čech prototypy modelu, který opustí hranaté tvary a v interiéru i exteriéru naváže na třídu S.
Seznam kapitol
  1. Maskovaný Mercedes třídy E (W213)
  2. Maskovaný Mercedes třídy E (W213): Fotogalerie

Možná ještě před koncem letošního roku odhalí Mercedes-Benz další generaci své třídy E. Současná, čtvrtá generace s interním označením W212 je na trhu již od roku 2009 a přestože v roce 2013 prodělala důkladný facelift, šest let je v prémiové vyšší střední třídě dlouhá doba. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Fotografie maskované třídy E z Plzně nám poslal čtenář H. Valečka. Děkujeme!

Pátá generace třídy E (W213) stojí na platformě MRA, stejně jako aktuální třída C. Měla by dostat poněkud větší rozměry včetně rozvoru a tím pádem i prostornější interiér. V něm lze očekávat dramatický posun co do designu i vnímané kvality.

Palubní deska nové třídy E by měla mít podobou architekturu jako v luxusní třídě S, s dvojicí velkých barevných displejů pod společnou kapličkou, kruhovými ventilačními otvory a velkorysým přídělem dekoračního dřeva.

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Světové auto roku není ani Mustang, ani Passat. Uspěl Mercedes-Benz

Částečný příklon k „bionickému“ designu bez rovných linek a ostrých hran přišel už s faceliftem dosavadní třídy E. Očekávejte ale, že novinka bude po vzoru třídy S i třídy C ještě zaoblenější. 

Velké změny se odehrají také pod kapotou. Místo vidlicových šestiválců nastoupí nové řadové. Nejprodávanějšími motorizacemi v Evropě však patrně budou přeplňované čtyřválce na benzín i na naftu.

Maskovaný Mercedes GLE znovu jezdí po Plzni

Maskovaný Mercedes GLE znovu jezdí po Plzni

Stejně jako dříve i tentokrát testuje Mercedes chystanou novinku v okolí Plzně, kde pro vás maskované prototypy nafotil čtenář H. Valečka a jeho přátelé.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Maskovaný Mercedes třídy E (W213)
  2. Maskovaný Mercedes třídy E (W213): Fotogalerie
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků