Masivní nástup elektromobilů začne asi za deset let, tvrdí Continental

Continetal se poctivě připravuje na éru elektromobilů. Podle německého výrobce přijde jejich velká éra mezi roky 2025 až 2030.
Masivní nástup elektromobilů začne asi za deset let, tvrdí Continental

Mamutí společnost Continental, která dodává díly pro většinu světových automobilek, věří elektromobilům. A to i přesto, že investice do odvětví elektromobility se této německé společnosti jen tak nevrátí. Do vývoje totiž za poslední roky vložila už více než 28 miliard českých korun.

Dokonce počítá s tím, že až do roku 2019 bude v této oblasti ztrátová. "Nezbytné náklady na vývoj jsou největší výzvou pro náš průmysl," řekl nyní šéf Continentalu Elmar Degenhart pro německý magazín WirtschaftsWoche.

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

"Posun od spalovacích motorů na elektromotory zažije masivní boom mezi lety 2025 a 2030. Někdy mezi těmito roky dosáhne počet spalovacích motorů po celém světě maxima a pak začne mírně klesat," předpovídá budoucnost Elmar Degenhart.

Continental je německý výrobce automobilových součástek. Specializuje se na pneumatiky, brzdové systémy, elektronické stabilizační programy, vstřikovací systémy spalovacích motorů a na další komponenty. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků