Masivní nástup elektromobilů začne asi za deset let, tvrdí Continental

Continetal se poctivě připravuje na éru elektromobilů. Podle německého výrobce přijde jejich velká éra mezi roky 2025 až 2030.
Masivní nástup elektromobilů začne asi za deset let, tvrdí Continental

Mamutí společnost Continental, která dodává díly pro většinu světových automobilek, věří elektromobilům. A to i přesto, že investice do odvětví elektromobility se této německé společnosti jen tak nevrátí. Do vývoje totiž za poslední roky vložila už více než 28 miliard českých korun.

Dokonce počítá s tím, že až do roku 2019 bude v této oblasti ztrátová. "Nezbytné náklady na vývoj jsou největší výzvou pro náš průmysl," řekl nyní šéf Continentalu Elmar Degenhart pro německý magazín WirtschaftsWoche.

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

Continental: Češi novým technologiím důvěřují, ale často je nepoužívají

"Posun od spalovacích motorů na elektromotory zažije masivní boom mezi lety 2025 a 2030. Někdy mezi těmito roky dosáhne počet spalovacích motorů po celém světě maxima a pak začne mírně klesat," předpovídá budoucnost Elmar Degenhart.

Continental je německý výrobce automobilových součástek. Specializuje se na pneumatiky, brzdové systémy, elektronické stabilizační programy, vstřikovací systémy spalovacích motorů a na další komponenty. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků