Maserati uvádí limitované edice Levante a Quattroporte. Prim hraje speciální čalounění

RS  |  08. 08. 2019 12:43

Tak přesně na to zákazníci čekají, aby si mohli připlatit za kůži, co vypadá jako látka. Gratuluji marketingovému oddělení Maserati, to je konečně vytrhne z problémů.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 08. 2019 13:00

a nezabudaj na lak + disky. Nie ze by sa mi tie auta nepacili, ale po 50 kusov urobia limitku v podstate bez limitky. ked blazon chce sam si to da spravit nejakej speci firme co mu tam spravi ovela viac a to len bude limitka a nemusi to byt hned mansory upravca, ale len nejaky calunik od Baťu trebars

Odpovědět  |   | 
feroj  |  14. 08. 2019 11:31

"tkaná koža"ma jednoznačne výhodu lepšej priedušnosti sedačiek oproti celokoženým a zachováva zvýšenú pevnosť oproti látke... takže až taký nezmysel by som v tom nevidel

...ale čo sa nedá uprieť, neviem o automobilke, ktorá má u všetkých svojich modelov tak senzačný zvuk - naladenie výfukov

Odpovědět  |   | 
Laci  |  10. 08. 2019 09:50

Maserati by radšej mohla zvýšiť kvalitu toho čo momentálne vyrába a až potom vymýšľať limitované edície.
A tomu, že Maserati bude mať omladený alebo nebodaj nový model uverím až to budem vidieť v obchode s cenovkou.
Úplne neuveriteľné ako Fiat dokázal svojim prístupom zlikvidovať svoje kedysi významné značky.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  12. 08. 2019 21:14

Mozna by misto zamereni se na specialni posltrovani meli kluci z Italie spise lepe zamaskovat ty prvky z lacinych aususovych Chrysleru, ktere by byly trapne v aute za milion natoz za milionu tri.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 36 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro