Maserati uvádí limitované edice Levante a Quattroporte. Prim hraje speciální čalounění

Modely Levante a Quattroporte čeká příští rok omlazení, ještě před tím se ale Maserati rozhodlo nabídnout zákazníkům limitované edice těchto modelů.

Zatímco se Maserati chystá od příštího roku na zásadní omlazení a rozšíření modelového portfolia, pro SUV Levante a sedan Quattroporte si ještě přichystalo menší limitované edice, které představí během automobilové přehlídky Monterey Car Week v Kalifornii. Oba modely se budou vyznačovat luxusními materiály a výbavou.

Maserati změnilo plány. Mělo by šetřit, místo toho ale ukáže nový sporťák

Maserati změnilo plány. Mělo by šetřit, místo toho ale ukáže nový sporťák

Hlavní předností se tedy stává čalounění Pelletessuta, které označuje tkaný materiál z tenkých proužků kůže Nappa. Výsledkem je povrch vypadající jako tradiční ručně tkané textilie, ovšem z kůže, která se v limitovaných Maserati nachází na sedačkách, obložení dveří (v Levante) i palubní desce (v Quattroporte).

Oba modely jsou založeny na úrovních vyšší výbav, v případě Quattroporte na verzi S Q4 GrandLusso, která však bude dostupná výhradně v modrém odstínu karoserie Blu Sofisticato, s modře lakovanými brzdovými třmeny, hnědým interiérem a 21palcovými disky Atlante. Motorizací je třílitrový V6 o výkonu 430 koní (316 kW) s pohonem všech kol.

Další hřebík do rakve? Dodávka motorů Ferrari pro Maserati skončí

Další hřebík do rakve? Dodávka motorů Ferrari pro Maserati skončí

U Levante vycházejícím z výbavy S GranSport je karoserie oděná do bronzového odstínu, interiér je černý, stejně jako brzdové třmeny, a auto stojí na 21palcových kolech Helios. Pod kapotou se rovněž objeví standardní třílitrový V6 o síle 430 koní (316 kW) s pohonem všech kol.

S uvedením během automobilového týdne v Monterey se nové limitované edice týkají pouze trhu Severní Ameriky. Speciálního Levante i Quattroporte vyrobí Maserati jen 50 kusů, cenovky zatím nebyly zveřejněny.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků