Maserati uvádí limitované edice Levante a Quattroporte. Prim hraje speciální čalounění

Modely Levante a Quattroporte čeká příští rok omlazení, ještě před tím se ale Maserati rozhodlo nabídnout zákazníkům limitované edice těchto modelů.

Zatímco se Maserati chystá od příštího roku na zásadní omlazení a rozšíření modelového portfolia, pro SUV Levante a sedan Quattroporte si ještě přichystalo menší limitované edice, které představí během automobilové přehlídky Monterey Car Week v Kalifornii. Oba modely se budou vyznačovat luxusními materiály a výbavou.

Maserati změnilo plány. Mělo by šetřit, místo toho ale ukáže nový sporťák

Maserati změnilo plány. Mělo by šetřit, místo toho ale ukáže nový sporťák

Hlavní předností se tedy stává čalounění Pelletessuta, které označuje tkaný materiál z tenkých proužků kůže Nappa. Výsledkem je povrch vypadající jako tradiční ručně tkané textilie, ovšem z kůže, která se v limitovaných Maserati nachází na sedačkách, obložení dveří (v Levante) i palubní desce (v Quattroporte).

Oba modely jsou založeny na úrovních vyšší výbav, v případě Quattroporte na verzi S Q4 GrandLusso, která však bude dostupná výhradně v modrém odstínu karoserie Blu Sofisticato, s modře lakovanými brzdovými třmeny, hnědým interiérem a 21palcovými disky Atlante. Motorizací je třílitrový V6 o výkonu 430 koní (316 kW) s pohonem všech kol.

Další hřebík do rakve? Dodávka motorů Ferrari pro Maserati skončí

Další hřebík do rakve? Dodávka motorů Ferrari pro Maserati skončí

U Levante vycházejícím z výbavy S GranSport je karoserie oděná do bronzového odstínu, interiér je černý, stejně jako brzdové třmeny, a auto stojí na 21palcových kolech Helios. Pod kapotou se rovněž objeví standardní třílitrový V6 o síle 430 koní (316 kW) s pohonem všech kol.

S uvedením během automobilového týdne v Monterey se nové limitované edice týkají pouze trhu Severní Ameriky. Speciálního Levante i Quattroporte vyrobí Maserati jen 50 kusů, cenovky zatím nebyly zveřejněny.

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

TEST Dacia Duster 1.3 TCe 130 4x4 N1: Řešení emisní otázky, ovšem s následky

Dacia Duster TCe 130 N1

Dacia od začátku letošního roku nabízí SUV Duster v užitkové variantě N1. Kde se verze vzala a jaká přináší omezení? To jsme zjišťovali v redakčním testu.

včera | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

20.  6.  2021 | Jan Mička | 42 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků