Maserati uvádí další modely Trofeo. V8 od Ferrari míří do Quattroporte i Ghibli

Zlysoused  |  11. 08. 2020 10:40

Pozdě, ale přece.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  11. 08. 2020 12:49

veru. To Ghibli by som si nechal povedat, nie preto ze si dokazovat ze mam na semaforoch vacsi, ja ho mam od narodenia vacsi, ale to auto sa mi paci. Kedysi sa mi pacilo Quattroporte ale tato generacia mi z predu nereze.

Odpovědět  |   | 
goes  |  11. 08. 2020 12:03

Tem autum nepomuze nic. Nesroji za to a kor v teto verzi. Navic bezmala 600 koni a dynamika jak zakladni 410tka... kde zas udelali chybu no. Zlati Nemci.

V podstate par lidi si to zkusilo. Zjistilo ze Italove krom designu nic neumi a jedine emoce tvori hlucny vyfuk a vratili se zpet k funkcnim autum.

Co uz.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  11. 08. 2020 12:47

vid Lancia Ypsilon

Odpovědět  |   | 
JK  |  11. 08. 2020 13:12

Odpovědět  |   | 
skuby  |  11. 08. 2020 14:06

Dynamika jako 410ka - myslíš 0-100? V6 S má 430koní, 0-100 zadokolka 4,9, V8 tedy 4,3 (Ghibli). Ano, M5 to umí za 3,4 s, ale spíš s tou nevypnutou 4kolou bych řek... A jo, rychlejc by to šlo, ale co už

Odpovědět  |   | 
goes  |  11. 08. 2020 15:34

Promin na 600 koni je to bida a je jedno te je to rwd. Alfa umi pod 4 s vykonem o 80 koni mensim. A jini jak by smet. Bmw to dava s vykony pod 500 koni...

Odpovědět  |   | 
Andrejlm  |  11. 08. 2020 22:09

Celkom nechápem, najprv hate na dynamiku, že taliani nič okrem designu nevedia, a potom dávaš ako príklad dobrej dynamiky alfu a tú robí kto?

Odpovědět  |   | 
goes  |  11. 08. 2020 22:11

Tak pro mene chapave... puvodni post se tykal maserati. Kdyz bylo treba tak jsem doplnil priklad auta u ktereho to jde lepe. Co tam mas dal ?

Odpovědět  |   | 
Andrejlm  |  11. 08. 2020 22:20

:D :D :D :D aha, moja chyba som čítal italové namiesto maserati

Odpovědět  |   | 
Míša  |  11. 08. 2020 22:26

Tak goes tu dlouho nebyl, vidím ale, ze tvoje Neobjektivní servilita K Němcům zůstala beze změny. Většina Italských aut je jizdně top. Srovnam-li auto roku 330i a AR Giulii Veloce 280, tak bmw je sterilních 4,7 metru něčeho, co neposkytuje zdaleka tak dobré jízdní zážitky jako AR a je tak neskutečné prkené a tvrdé, ze AR ač poskytuje lepší jízdní vlastnosti, tak poskytuje zároveň i lepší úroveň komfortu, a to výrazně. Giulia se základním podvozkem na 19kach je pohodlnější auto než 330i Sport s 18 kama a adaptivním podvozkem. Proste fail. A to jsem si chtěl po těch úvodních chvalozpěvech tu 3er fakt koupit.

Odpovědět  |   | 
goes  |  11. 08. 2020 22:39

Miso... jsme pod clankem o ghibli ty alfo. A tvoje vlhke sny o tom jak alfa je super a porazi bmw jsou k cemu kdyz je nikdo nekupuje?

Odpovědět  |   | 
Míša  |  12. 08. 2020 09:29

To Goes: To nejsou moje vlhké sny, to tak prostě je. Řidičsky jsou ta auto zkrátka lepší a dokážeš si s nimi vytvořit pouto, což si s většinou eurobeer německých aut moc nevytvoříš. Ale na druhou stranu je tady spousta záporů jako je kvalita interiéru, zastaralé technologie, malá servisní síť apod., které já naprosto chápu a respektuju. Ale řidičsky jsou italské vozy povětšinou skvělé (Maserati, alfy..). Peace kluci.

viz.
https://www.auto.cz/alfa-romeo-giulia-a-stelv... ...

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  12. 08. 2020 09:39

To, že sa nepredáva predsa ešte neznamená, že nie je dobrá, odkedy platí rovnosť medzi komerčným úspechom a kvalitou? Ja mám Stelvio benzínové Veloce a každý kto do toho auta sadol a vyválal podobné peniaze za akékoľvek iné SUV bol z toho auta prekvapený. Z nejakého nepochopiteľného bloku vytváraného aj trollmi ako si ty si to ľudia nekupujú to je pravda ale nikto, kto bol priamo konfrontovaný s Giuliou alebo Stelviom neodchádzal od autá s tým, že je zlé. V novej 3 som síce nešiel ale šiel som v G11 a tá je menej pohodlná ako moja 2013 S500 takže tomu celkom aj verím tomu čo píše kolega.

Odpovědět  |   | 
WP  |  12. 08. 2020 06:51

Prokrindapána, nevím s čím si jezdil, ale G20 je až zbytečně komfortní. Tyhle nesmysly o tvrdosti nebo snad prkennosti může napsat leda ten, kdo jí ani nezkusil. Na kvalitnější silnice bych klidně ocenil ještě jeden o stupeň tvrdší režim.

Odpovědět  |   | 
Míša  |  12. 08. 2020 09:10

Problém majitelů BMW je, že mají pocit, jaký mají sportovní stroj, aniž by zkusili konkurenci.
Ještě jsem bohužel neřídil BMW, které by mělo v dané třídě lepší vůz než Jaguar nebo Alfa.
XF jezdí lépe než 5er, XE a Giulie jezdí lépe než 3er a Stelvio a F-pace jezdí lépe než X3 a X4.

Jezdil jsem 320d xDrive Msport 18ky, 330i luxury 18ky, 330i M sport 19ky, runflat, adaptiv. Rozdíly mezi verzemi jsou propastné. Zatímco verze luxury je extrémně komfortní, tak není ani z 1% sportovní, takže ji rovnou vynechám a pustím se na Msport.

Autu musím nechat jistou úroveň sportovnosti, ale XE je jinde a Giulie už vůbec. Co má 330i super sladění motoru a převodovky, zbytek je řekněme, průměrné. Auto má nepochopitelně volné řízení kolem středové polohy, si můžete točit volantem jak dítě a auto se pořád ani nehne, úhybný manévr, klasické zahřívání pneumatik ze strany na stranu má proti alfě delay tak 0,5 sekundy, řízení není dostatečné strmé a oproti Giulii vůbec ne přesné.

Zatímco ve Veloce jsem měl chvílemi pocit, že když se jednou nechám unést, skončím mimo silnici, 330i na mě působí jaký hodný a poslušný kolega na dálniční přejezdy, s kterým se dokážu sem tam i pobavit, ale absolutně chybí syrovost.

Takže ano, 330i je V POROVNÁNÍ S KONKURENCÍ nepochopitelně prkenné a tvrdé auto. Sportovní auto má být tuhé, ne tvrdé a 3er je tvrdá. Postav si vedle sebe Jaguar XE na 20kách se základním podvozkem, 330i na 18, projeď si stejný úsek a pochopíš, že díry, na kterých v 3er rezonuje celý interiér, přejede XE na o 2 palce větších kolech, ani nevíš, že tam nějaká díra byla a přitom až přijedeš do zatáček, tak tě XE pobaví víc.

Odpovědět  |   | 
Míša  |  12. 08. 2020 09:11

Viz. https://autobible.euro.cz/test-bmw-330i-g20-mozna-c... ...

Dojmu agility se zde dosahuje dvěma cynickými prostředky, kterými v minulosti třeba u Audi maskovali nevhodné rozložení hmotnosti a u Lexusu nedostatek ladičských zkušeností se sportovně zaměřenými auty: rychlým převodem řízení a prkenným odpružením. Ono to nějak funguje, na dobré silnici. Auto se nenaklání, nenutí řidiče řešit přenosy váhy, na otočení volantem reaguje s ochotou až hyperaktivní. Můžete také vypnout nebo omezit ESP a užívat si vjezdy z ostrých zatáček s lehkou přetáčivostí, což auto s jinou koncepcí nikdy umět nebude a spoustě lidí to ke štěstí stačí.

Bavoráky minulosti byly tak skvělé proto, že jejich odpružení umělo dýchat v jednom rytmu se silnicí. Že řízení, ač nikdy přehnaně komunikativní, bylo perfektně vyvážené a jeho převod by dokonale sladěný s relativně měkkým odpružením, takže auto se stáčelo okolo svislé osy s nádhernou přirozeností. Že podvozek umožňoval řidiči vnímat a přirozeně „osahávat” hranice relativně skromné přilnavosti. Ještě E90 uměla ten vzácný pocit souladu mezi řidičem a jeho autem nabídnout alespoň v některých verzích. Dnes to umí třeba Alfa Romeo Giulia. V menší míře, dané koncepcí „všechno vpředu“, nová Mazda3. Ale ne tohle trojkové BMW. To je sice rychlé, ale nervózní a tuhé, jako by potřebovalo pořádnou uvolňující masáž.

Odpovědět  |   | 
goes  |  12. 08. 2020 09:25

Misi a tem nesmyslum jakoze fakt veris?

Odpovědět  |   | 
Míša  |  12. 08. 2020 09:31

To jsou moje vlastní dojmy z řízení všech těch vozů, tj. Giulie Veloce 280 benzín i 210 diesel, Giulie 190 diesel manuál, 320xdrive, 330i, 330i Msport, Jaguar XE 20d a P300. Myslím, že nikdo ze zde diskutujících je všechny neřídil, takže být tebou si tiše sednu a poslouchám, když zkušenější pánové hovoří:)

Odpovědět  |   | 
Míša  |  12. 08. 2020 09:36

Co se týče Maserati, jel jsem vždy jen na spolujezdci a to Levante S a staré dobré Quattroporte. V případě legendárního Quattroporte se nedá o srovnání s německou konkurencí mluvit, tj. jak srovnávat měřenku a konfekci (rozuměj oblek na míru a oblek konfekční).

Odpovědět  |   | 
goes  |  12. 08. 2020 12:07

Misi ja treba to ghibli tri roky vlastnil. To jen k tomu jak maji druzi sedet a posoucha. Alfy jsem projel co pises. Bmw jak by smet. Tak ti nevim no. Pises proste kraviny zaslepeneho fanouska

Odpovědět  |   | 
goes  |  12. 08. 2020 12:13

Jinak ja ti preju splenni snu. Kup si tu alfu a kup ji jako novou. Budes asi jeden ze sta clenu alfa romeo klubu ktery nebude jezdit ňv nemecke konfekci ale bude mit opravdu alfu. A budes jeden z tisice fandu co si ji koupi dokonce novou. Protoze 99% alfistu niky alfu ali nemelo...

Odpovědět  |   | 
Míša  |  12. 08. 2020 12:20

Vlastnil jsem novou Alfu 4 roky a jestli správně čteš, šel jsem si pro 330i v domnění, že se dočkám svezení jako v Alfě, ale bez kompromisů stran kvality interiéru a systémů. No prozřel jsem. Nakonec jsem si nekoupil ani AR, ani BMW. Ale spoustu lidí odradí od byť i jen vyzkoušení přesně ty tvoje internetové kecy, jak jsou němci boží a nepřekonatelní a Italská auta nic neumí. Spousta lidí si pak po pouhém jednom svezení v nečem jako je Jaguar nebo Maserati jde rovnou jedno objednat (vlastní zkušenost). Takže celý tenhle maraton komentářů je jen snaha narovnat tvoji přílišně zaměřenou servilitu.

Odpovědět  |   | 
goes  |  12. 08. 2020 12:48

Ano zato po cteni tvych nekritckych oslavnych od lidi utikaji kupovat aflfy. Jen si rikam proc maji tak bidne prodeje kdyz jsou tak uzasne. Navi tva fixace na nejaky imaginarni souboj alfy a 330 je jeste smutnejsi.

Proste italove umi design a umi udelat emoce tim ze daji do auta hlucny vyfuk. Tim to konci. Kvalitu a spolehlivost nma smysl resit ta tam neni vubec.

A muzes tu psat dvaet dalsich postu a nic na tom nezmeis. Ty servilito

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  12. 08. 2020 13:12

Mňa fascinuje ako ty sa snažíš pôsobiť zakaždým seriozne a nad vecou a pritom jediný neobjektívne a tendečne komentujúci si ty. Už len s tými alfistami, kto je podla teba alfista? Ja mám už piatu alfu, (75, 159, Mito QV, Giulietta QV a Stelvio Veloce). Napriek tomu používam ako daily MB S, skrátka preto, že uznávam, že ako celku tomu žiada alfa ani maserati nekonkuruje. Som alfista alebo nie? Dokonca ani žiadnu z týchto alf (možno až na 159) nepovažujem za designový skvost a už vôbec nemám pocit, že by mali nejak extrémne vyhnaný zvuk, v porovnaní s reprákovym a prdiacim zvukom nemeckej konkurencie majú všetky zvuk skôr decentný. Napriek tomu keď sa chcem za volantom zabaviť beriem alfu, čím to kua je, že ma baví ju šoférovať napriek tomu že nehučí na 2km a napriek tomu, že nie som podla tvojich teórii alfista? Nemysli si, že ty si jediný kto šoféroval auto viac ako jednej značky, že tu nie je nikto kto si môže dovoliť novú alfu, že jediný máš dokonalý cit na to čo je zábava za volantom a čo nie.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
goes  |  12. 08. 2020 13:38

Tolik prace ti to dalo a jen proto ze mas potrebu si obhajovat svou volbu. Ty na to jdes ale kapku chytreji pridas k tomu info jak mas i neco jineho aby to pusobilo ze jsi objektivni. Jenze nejsi.

Jen nechapu tvou potrebu nejak bojovat za to kdyz to nekdo vidi jinak a objektivne. Vsak si to kupuj je to tva volba ale na veci to nic nemeni. Proste ital obecne nema proti nemcum co nabidnout a i kdyz se najde nejaka vyjimka na celiu to nic nemeni.

Dyt se na to podivej jak jaou ti italive uspesni. Nijak. Krachuji. Kupuji je nemc nebo frantici abyvubec prezili. Kdyz delaji tak super produkty tak je divne ze to nikdo nekupuje. Plany meli na pul milionu alf prodavaji desetinu. Mase melo prodavat pres sto tisic a nemaji to ani na dohled.

To je realita jejich produktu. A nepis taky jsou jsou stovky milionu lid po svete tupych ze si toho nevsimli.

Proste smecko pro par tech co jim neskoncila puberta ani v pozdnim veku no.


A ted zpet ke Ghibli o kterym je tebto clanek. Tato verze proste ukazuje ten pristup co nefunguje. Do modelu ktery nikdo nechce daji V8 a maji za to ze to neco zmeni? Ne. Koupi si to par zoufalcu a tim to hasne. Protozejako celek to za moc nastoji coz ukazaly i zakladni verze. A i nyni daji 600 koni a dynamiku nemcu co maji o 150 mene. Proc proboha...

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  12. 08. 2020 14:13

Bohužiaľ no zas si mimo, ja si nepotrebujem nič obhajovať, spomenul som to len preto lebo keby to nespomeniem tak napíšeš ako som v alfe nikdy nešiel.

Tvoje argumenty znejú presvedčivo ale jednoducho takto trh nefunguje, Lancia začala krachovať krátko po tom ako dala motoršportu Deltu integrale a fiat krachuje s historicky najvyšším počtom áut roka. To či ten alebo onen vie postaviť dobré auto automaticky neznamená, že ho ľudia budú kupovať, nefunguje to tak v žiadnom odvetví v trhovej ekonomike, dobrý produkt nestačí. Je veľmi jednoduché dať = medzi neúspechom v predaji a zlým produktom ale je to naivná predstava. Ak by BMW spravilo jazdne také auto ako Giulia a ty by si o tom nevedel ani by ťa nenapadlo povedať, že to auto je oničom a jediná radosť z auta spočíva v tom že má hlasný výfuk.

Ak by mali všetky napr japonské automobilky vybudovaný trh len v Európe tak ako to mali talianske automobilky tak sú na tom všetky do jednej tak ako celý fiat teraz alebo by tu už ani neboli, ani oni nevedia robiť autá?

Odpovědět  |   | 
goes  |  12. 08. 2020 15:01

Hele nechme toho. Kdyz pominu ze od pocatku uhybas z diskuze a resis meco co sem ja nechtel tak proste tvuj subjektivni pohled na veci je jaky je.

Krom subjektivnich hodnoceni par fanousku tu neni nic co by jakkoli poprelo fakt ze to lidi nekupuji protoze ten produkt je jaky je. Tedy neni dobry. Ano musim priznat ze misti v duvodech proc je to spica a nikdo to nechce jsi taky.

A kdy se vratim zpet k diskuzi o gjibli tak prodeje budou porad padat jako padaji nyni a v8 ktera jede jak vyrazne slabsi nemci na tom nic nezmeni.

Tim diskuzi stebou natema alfy koncim jelikoz jsme v diskuzi o uplne jinych vozech.

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  12. 08. 2020 15:36

V pohode tiež by som to tak videl, nakoľko ja to tvoje nešťastné ghibli vôbec nerozporujem a sám by som si ho nekúpil.

Ale to že máš pomýlený názor na to čo je dobré a čo komerčne úspešné to nie je moj subjektívny názor ale fakt, s tým už sa musíš zrovnať nakoľko podľa tvojich teórii by ani ferrari nemalo byť komerčne úspešné keďže taliani vedia robiť len zvuk ale čuduj sa svetu je a je to preto, že má image auta ktoré ľudia chcú a ani nevedia prečo a bolo by jedno keby predávajú preznačkovanú Alfu 8C, 4C alebo coupe od Giulie QV, nikto by ani necekol.

Odpovědět  |   | 
goes  |  12. 08. 2020 16:35

ty budes tam u vas predseda nejake komise na spravne objektivni nazory coz? Tak at se ti v tom dari i nadale.

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 08. 2020 09:40

Hele, kvalita a spolehlivost v dnešní době blikátek chybí obecně. BMW, Mercedes a ani Audi na tom s kvalitou nejsou o moc lépe než Ital. Navíc BMW poslední dobou autal ladí spíš pro děti a důchodce, osobně mi připadá zábavnější současný Mercedes, než současné BMW. Tohle bude sice silné rouhání, ale i Peugeot 508 na mě působil jako zábavnější a zajímavější auto v poměru "výkon/cena", než BMW 3. Ale to je individuální. Někdo si koupí Alfu, protože to kdysi byla zvučná značka, někdo si koupí BMW, protože to kdysi byla dobrá značka. Dneska si nemají v kvalitě moc co vyčítat.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Polis  |  10. 09. 2020 23:51

Je to tak. Design, kvalita a spolehlivost se napříč značkama dost sblížila a promíchala.
Je pomalu jedno co tam nalepíte za plaketu.
Podznačky zkopčily a vykradly styl z premie, aby vypadaly dražší než jsou a tradiční osvědčená kvalita zašuntovatěla, aby náhodou neztratili půl procenta z trhu nebo pár Euro.
Všichni se ovšem tváří jako luxury produkt.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 57 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie