Opetovne musim konstatovat, ze clanky (i takto kratke) od jisteho autora jsou velmi kvalitni...At uz jde o chyby ve vyznamu, nebo pouhe prepisy. Pro priklad uvadim: "O přenost výkonu na všechna kola se postará šesitupňový manuál,...""Přestože je Maserati občas označováno jako Ferrari pro chudé, dokázalo tuto automobilku předběhnout v nedávně době téměř závodním modelem MC12, který se tak stal nejdražším sériově vyráběným vozem." Jaky smysl ma v tomto prekombinovanem souveti "tak"?Na tyto nedostatky jsem narazil po rychlem precteni clanku. Cili zadne rozbory a hledani hrubek. I kdyz se jedna pouze o bleskovou zpravu, je to takovy problem si po sobe napsane precist, nebo alespon psat ve wordu, ktery vetsinu gramatickych chyb opravuje?Mimochodem jsem nikdy neslysel o maserati jako ferrari pro chude.
Hold Ferrari stojí od 3,5 mil na horu, maserati od nějakých 2,5 mil. tahle hranice je asi mezi bohatými a chudými.... Já s autem za 0,5 mega sem vlastně pod hranicí bídy... Jojo...Ten odborník s tím TDi čipnutým na 1000 000 koní je fakt dobrej... Ach jo.... MAserati chipovat opravdu nepotřebuje a Tdi ho opravdu nikdy nepředjede. možná Vám to odborníci z VW marketingu říkali, ale nezkoušejte to. Nejspíš byste se vyklopili v první zatáčce... Tuareg NO COMMENT...
Vážení, dle usnesení vlády č. 7/1974 a příslušné normy ČSN EN 01 1300 není jednotka "kůň" povolena pro hospodářský a úřední styk, přijde mi hloupé ji užívat, natož ji psát do závorek za kW. To jste si mohli dělat při přechodném období na normu ISO 1000:1973 a příslušné české normy. To by jsme taky mohli výkon měřit v loktech na věrtel
Ono to má více důvodu. Jedním z nich je to, že zde neprodukujeme hospodářský aní úřední styk a další je to, že "koníci" jsou v lidech jaksi zafixování a jsou schopni si toto více představit.
jasně, jednoho konmě si představěj jako jednoho koně v povozu, ten přece má výkon jednoho koňě (až na to, že nemá
ale spousta lidí si nedokáže představit přesný pojem kW a navíc spousta automobilek koně používá proto že je to opticky větší číslo a velká čísla zákazníky lákaj...
kW=1000W, 1W=1J, 1J=působení silou 1N na dráze 1 metr, nemyslim, že je tak těžký to pochopit...
Myslim, zte motor ktery se tam chystaji dat, uz je ted zastaraly. Vykonove na tom neni lepe nez ropak 3.0 TDI. A to sem se nekoukal na spotrebu. Osobne by mi vadilo sedet v Maserati a koukat se na stitky TDI na silnici jen "ze zadu".
Probůh takovéhle experty miluji. Od kdy je 165 kW (3,0 TDI) totéž jako 205 kW. 40 kW je dost velký rozdíl. A ojízdních vlastnostech nemluvím. Takže toho, že by ses díval na TDi se bát nemusíš, leda by si ho dojel a nebo ho řídil sebevrah...
No třeba moje lehce poladěné 3.0 TDI má téměř 280 koní a pokud si přečřteš dnešní bleskovku o Touaregu, ten má výkon nastaven ještě výše. Obavy tedy nejsou liché - experte. Ono když už chceš psát příspěvky k takovým vozům, musíš mít i trochu vlastních zkušeností. A ne mít před sebou tovární tabulky.
Pak lze ovšem vaši větu aplikovat i na ten benzínový motor. Stačí pár úprav a výkon bude také jinde
A Vy si kupujete Maserati proto, abyste ho dále ladil? Od takových automobilů zákazníci očekávají neco víc, než že si ho budou dodělávat doma.
Osobně nejsem cílová skupina pro Maserati, proto netuším, co zákazníci očekávají. Každopádně moje reakce nebyla na tento motor, ale na to, že TDI se dá upravit. Na to jsem poukázal, že i benzínový motor lze upravit. Toť vše.
Ale no tak, místní autoři se snad ve Fiatech trochu vyznájí, tak ať nepíšou takové bláboly. maserati není Ferrari pro chudé. To je jako psát, že Lancie je Alfa pro enjchudší. Maserati je stejně uznávaná značka jako Ferrari. Akorát výrobní portfolio je trošku jiné. Výroba GTéček... A tohle by mohl být kasaštik...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.