Maserati také příjde se svým coupé-cabrio

Výrobce sportovních a luxusně-sportovních vozů, automobilka Maserati příjde také se svým vozem coupé-cabrio a půjde tak ruku v ruce s módní vlnou posledních let. Přestože je Maserati občas označováno jako Ferrari pro chudé, dokázalo tuto automobilku předběhnout v nedávně době téměř závodním modelem MC12, který se tak stal nejdražším sériově vyráběným vozem. Protože je však Maserati zaměřeno na trochu jinou cílovou skupinu a nemá takové renomé jako Ferrari, přichází nyní s výrazně slabším modelem. Coupé-Cabrio, které se Maserati rozhodlo postavit, příjde na trh v roce 2008. Bude stát na stejné platformě, jakou nyní používají koncernové Alfy 159 a Brera. Maserati CC dostane pod kapotu šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 205 kW (280 k). O přenost výkonu na všechna kola se postará šesitupňový manuál, nebo šestistupňová automatická převodovka. Výkon bude přenášen na všechna kola přes samosvorný diferenciál Torsen C.

Klepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 30 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků